APN4M 81' original/predelan
Re: APN4M 81' original/predelan
sam bi na vijak privil slide hamer in ga potegnil ven in mal pobrusil.Če ga boš napil še naprej, ga ne boš nikol več ven spravu. Tiste plošče so štancane in imajo zelo ostre robove, zato bremza, ko jo želiš potegnit ven.
slide hamer zgleda takole.
https://www.youtube.com/watch?v=Y9Olb3dhLX4
če je mujo v srbiji zavaril malce manjši ror ali je malo koničen, je potem to haso kompenziral in zabil protikonus notr ko majmun.
slide hamer zgleda takole.
https://www.youtube.com/watch?v=Y9Olb3dhLX4
če je mujo v srbiji zavaril malce manjši ror ali je malo koničen, je potem to haso kompenziral in zabil protikonus notr ko majmun.
Re: APN4M 81' original/predelan
Dobra ideja- bom probal tako dobit ven.
Sem pa včeraj narahlo potolkel z bakrenim kladivom, in je šlo notri za kak cm. Med vožnjo se malenkost pozna, da je zgoraj bolj živ.
Sem pa včeraj narahlo potolkel z bakrenim kladivom, in je šlo notri za kak cm. Med vožnjo se malenkost pozna, da je zgoraj bolj živ.
Re: APN4M 81' original/predelan
Z lahkoto sem dobil konus ven
Gre pa notri samo 1cm dlje, kot je bil original. Potem zadane v prvi konus.
Malo se pozna, ma ni neke hude razlike.
Pa na zadnjem konusu so 4 kosi lukenj, cca 12mm fi.
Kolikor sem gledal, bi morali biti samo dve??
lp
Gre pa notri samo 1cm dlje, kot je bil original. Potem zadane v prvi konus.
Malo se pozna, ma ni neke hude razlike.
Pa na zadnjem konusu so 4 kosi lukenj, cca 12mm fi.
Kolikor sem gledal, bi morali biti samo dve??
lp
Re: APN4M 81' original/predelan
mislim da nima veze, udarni val se v vsakem primeru odbije, morajo samo dovolj velike da ne ovirajo pretoka plinov se pravi večji presek kot imaš na koncu luknjo. Če želiš krajšo dolžino za peak power v višjih vrtljajih, potem lahko izdelaš nov konus z malenkost večjim kotom in če ga zabiješ do konca, imaš krajšo dolžino resonance in resonanco v višjih vrtljajih.
lahko pa jo "skrajšaš" tako, da, da izpuh izoliraš z heat Wrapom, s tem dobiš večjo temperaturo plinov, ki se gibljejo hitreje, ampak pazi, kakšnih 2cm od prirobnice izpuha ne smeš izolirat, ker se ti bo zmes samovzigala... treba je preverit svečko in ponovno nastavituplinjač. podobno kot bi izdelal izpuh iz nerjavečega jekla, ki je večji izolator kot navadno jeklo...
lahko pa jo "skrajšaš" tako, da, da izpuh izoliraš z heat Wrapom, s tem dobiš večjo temperaturo plinov, ki se gibljejo hitreje, ampak pazi, kakšnih 2cm od prirobnice izpuha ne smeš izolirat, ker se ti bo zmes samovzigala... treba je preverit svečko in ponovno nastavituplinjač. podobno kot bi izdelal izpuh iz nerjavečega jekla, ki je večji izolator kot navadno jeklo...
Zadnjič spremenil borisk, dne Pe Jul 10, 2020 12:34 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Re: APN4M 81' original/predelan
Živ, glede auspuha imam tudi jaz takega.
Sicer za APN kit od PVL-ja sem moral prirobnico malo nagniti nazaj proti zadnjem delu, cca 10° kot popravit, lepše stoji potem mimo tačke.
Glede konusa je bilo pri meni isto, kovico sem probal odvrtat vendar ni šlo na roke nikamor in kaj dosti več nisem poizkušal. Na zadnji plošči sem na prejšnjem takem izvrtal dve luknji, ta ki je sedaj gor jih nima.
Naj pustim potem original, da ima več moči?
Glede boost bottlov, potem na navadnih bingih ne delujejo? Tudi za PVL kit nebo razlike?
Sicer za APN kit od PVL-ja sem moral prirobnico malo nagniti nazaj proti zadnjem delu, cca 10° kot popravit, lepše stoji potem mimo tačke.
Glede konusa je bilo pri meni isto, kovico sem probal odvrtat vendar ni šlo na roke nikamor in kaj dosti več nisem poizkušal. Na zadnji plošči sem na prejšnjem takem izvrtal dve luknji, ta ki je sedaj gor jih nima.
Naj pustim potem original, da ima več moči?
Glede boost bottlov, potem na navadnih bingih ne delujejo? Tudi za PVL kit nebo razlike?
APN4M 83'
Re: APN4M 81' original/predelan
Namen boost bottla je, da pobira nekaj mešanice, ki jo bat nazaj seka skozi vplinjač in potem vrne, ko bat spet sesa od vplinjača naprej. Ni to nekaj kar bi se ti poznalo nevemkaj.Berty napisal/-a: ↑Ne Jul 26, 2020 12:40 pm Živ, glede auspuha imam tudi jaz takega.
Sicer za APN kit od PVL-ja sem moral prirobnico malo nagniti nazaj proti zadnjem delu, cca 10° kot popravit, lepše stoji potem mimo tačke.
Glede konusa je bilo pri meni isto, kovico sem probal odvrtat vendar ni šlo na roke nikamor in kaj dosti več nisem poizkušal. Na zadnji plošči sem na prejšnjem takem izvrtal dve luknji, ta ki je sedaj gor jih nima.
Naj pustim potem original, da ima več moči?
Glede boost bottlov, potem na navadnih bingih ne delujejo? Tudi za PVL kit nebo razlike?
Re: APN4M 81' original/predelan
Saj to sem malo bral zdaj, da se na lamelah pozna, ker zapirajo potem ta kanal, zato da nekako izenači pritisk zunaj in znotraj lamel?
Ja, v glavnem danes sem malo gledal koliko grem s posamezno prestavo lahko največ, pri 13.000 obratov se nekje konča višanje brzine, z drugo 58, s tretjo 73, s četrto 85...
Seveda menjam malo prej, načeloma se pa tudi ne vozim toliko sedaj...
Ja, v glavnem danes sem malo gledal koliko grem s posamezno prestavo lahko največ, pri 13.000 obratov se nekje konča višanje brzine, z drugo 58, s tretjo 73, s četrto 85...
Seveda menjam malo prej, načeloma se pa tudi ne vozim toliko sedaj...
APN4M 83'
Re: APN4M 81' original/predelan
Glede heatwrapov sem gledal par video napotkov, vendar so povečini govorili, da se lahko ovije tudi samo tisti del do ekspanzije, je to potem toliko? Oz še malo naprej mimo tačke dokler se ne začne razširjat?
V nižjih obratih motor sedaj ne crkuje in sem lahko znižal ler obrate, vendar ne za veliko.
V nižjih obratih motor sedaj ne crkuje in sem lahko znižal ler obrate, vendar ne za veliko.
APN4M 83'