Po dokumentih ki sem jih prejel, naj bi motor bil izdelan februarja 2018, v uporabo je bil dan julija 2018. Septembra 2018 je imel servis pri 990km, tako da predvidevam nekje novembra ali decembra 2018 se je najbrž pokvaril in od takrat je stal in nabiral prah.
Namen je bil ga predelat za en projekt ampak nevem po drugi strani je to en zadnjih izdelkov pred koncem Tomosa in ima tehnični še 2leti, tako da zdej malo dvomim da bom s tem šel v projekt.
Cjee, ja od česa mu zobnike pobralo? Mimogrede mi znaš povedat kje imajo te novejše mašine podložke v menjalniku? Je enako vse kot v starejši a3 mašini?
prlek napisal/-a: ↑To Jun 16, 2020 8:34 pm
Cjee, ja od česa mu zobnike pobralo? Mimogrede mi znaš povedat kje imajo te novejše mašine podložke v menjalniku? Je enako vse kot v starejši a3 mašini?
Nimam pojma zakaj je pobralo zobnik, na šalci sklopke je zvilo 3 zobe.
Podobno je podložen kot v A3, ubistvu pa enako kot A5. Debeline podložk so drugačne kot pri A3.
ro-bi napisal/-a: ↑To Jun 16, 2020 9:04 pm
Če je zobe zvilo, potem je to materijal premehah. Zobniki se lahko izrabijo z leti ali pa jih polomi, zviti se ne bi smeli.
Made in indija
Pomoje je odlomilo en zobnik na tem tavelikem in potem je grablo vse po svoje in posledično zvilo tiste na šalci. Ker ostali zobje na velikem zobniku so bili zmleti v prah. In na zadnji gumi je sled kot da bi kolo blokiralo in blokirano drsalo nekaj časa.
Jp made in indija in to še tkarat ko jih Tomos ni več plačeval, tako da možno da so jim podtaknili vmes kakšnega z napako.
Tudi ostale plastike so bile sestavljene tako, da se prav vidi da je nekdo na hitro še skupaj zmetal kar je blo na voljo. V času ko je bil ta moped izdelan mislim da so samo še trije zaposleni delali v proizvodnji.