DTT GP50

Predstavite nam svoj projekt
Odgovori
hojnikb
vplinjač
Prispevkov: 302
Pridružen: Pe Jun 10, 2016 11:54 am

Re: DTT GP50

Odgovor Napisal/-a hojnikb »

cerar napisal/-a: Ne Jan 19, 2020 3:25 pm Elektronski powerjet je to, ki se odpira glede na nastavljene obrate ali pa nastavljen čas odprtja in zaprtja.
S tem lahko motor z glavno dizo nekoliko posušiš, v kritičnih obratih pa mu powerjet doda malenkost več goriva, da ne potegneš črte :)
ze na pol poti do efija :)
Tomos APN 6S 98'
Tomos A3 MS 87'
Berty
glava cilindra
Prispevkov: 702
Pridružen: Sr Maj 11, 2016 6:41 pm

Re: DTT GP50

Odgovor Napisal/-a Berty »

hojnikb napisal/-a: Ne Mar 08, 2020 9:46 pm
je kr peaky krivulja tole, kar je tipicno za prakticno vsak predelan 2 stroker :)
Že že peak je nabit, ampak mislil sem kot naprimer pri Resnikovi predelavi kjer se na polovici izravnava...
Capture.PNG
kot naprimer tale ki v sredi za 500 obr/min skoraj ne povečuje moči...
Tudi okrog 19KM se v širšem območju drži GP pri diz132 b varjanti. :?:

To si uporabljal nastavitve z različnimi dizami ali samo spreminjal uporabo tazgale elektronskega powerjeta?
APN4M 83'
Uporabniški avatar
cerar
Mojster
Prispevkov: 1502
Pridružen: To Sep 22, 2009 5:26 pm

Re: DTT GP50

Odgovor Napisal/-a cerar »

A in B sta dve krivulji vžiga, gl. diza je bila vedno 132, powerjet 46 odprt od 9000rpm naprej.
Z združenjem obeh krivulj dobim na 1500rpm območja 19HP, sam peak je pa tudi širok, ne špičast.
Overrev bi moral biti boljši, ampak vedno poči skozi ferg pri 15600rpm; to je potrebno še odpraviti.

Potrebno je upoštevati še to, da je na motorju Moto3 guma in feltna. S kako Bridgestone 2,25" gumo in špic feltno bi bilo več HP.

Poskusil bom še z vložki v B pretoku, da zmes usmeri v valj pod drugim kotom.
Live life at full throttle! :)
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
hojnikb
vplinjač
Prispevkov: 302
Pridružen: Pe Jun 10, 2016 11:54 am

Re: DTT GP50

Odgovor Napisal/-a hojnikb »

Obstaja kakšen dyno, da bi zmeru moč direkt na motorju, da se izogneš zgubam prenosov?
Tomos APN 6S 98'
Tomos A3 MS 87'
Uporabniški avatar
cerar
Mojster
Prispevkov: 1502
Pridružen: To Sep 22, 2009 5:26 pm

Re: DTT GP50

Odgovor Napisal/-a cerar »

Verjetno obstaja meritev direktno na menjalni gredi.
Ampak, bolj pomembno je, koliko ti spraviš na gumo, saj se moraš peljat s celotnim motorjem, kjer so upoštevane vse izgube.
Live life at full throttle! :)
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
Berty
glava cilindra
Prispevkov: 702
Pridružen: Sr Maj 11, 2016 6:41 pm

Re: DTT GP50

Odgovor Napisal/-a Berty »

Seveda, nazadnje se moraš še gor vsesti in nakoncu pokaže med dirkanjem koliko KM/kg dejansko pomenijo, potem pa motor ni primeren za vsakega 100+ voznika xD
Super izdelava, posnemi kak video na dyno testu. :D
APN4M 83'
Uporabniški avatar
cerar
Mojster
Prispevkov: 1502
Pridružen: To Sep 22, 2009 5:26 pm

Re: DTT GP50

Odgovor Napisal/-a cerar »

Projekt za letošnje leto...
Priponke
V4-sestav.jpg
Live life at full throttle! :)
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
Uporabniški avatar
DaNiLo
cilinder
Prispevkov: 1095
Pridružen: Sr Feb 17, 2010 8:56 pm
Kraj: Ptuj

Re: DTT GP50

Odgovor Napisal/-a DaNiLo »

Torej zadeva lastne izdelave :) ?
[color=#0000BF]Hvala bogu[/color], [color=#0000BF]da sem[/color] [color=#FF0000][size=150]štajerc[/size][/color] [color=#0000BF]to ne more biti vsak!!![/color]
Uporabniški avatar
cerar
Mojster
Prispevkov: 1502
Pridružen: To Sep 22, 2009 5:26 pm

Re: DTT GP50

Odgovor Napisal/-a cerar »

Zadeva skoraj lastne izdelave :)
Live life at full throttle! :)
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
Uporabniški avatar
DaNiLo
cilinder
Prispevkov: 1095
Pridružen: Sr Feb 17, 2010 8:56 pm
Kraj: Ptuj

Re: DTT GP50

Odgovor Napisal/-a DaNiLo »

Pohvalno ;)
[color=#0000BF]Hvala bogu[/color], [color=#0000BF]da sem[/color] [color=#FF0000][size=150]štajerc[/size][/color] [color=#0000BF]to ne more biti vsak!!![/color]
Odgovori