ze na pol poti do efija
DTT GP50
Re: DTT GP50
Že že peak je nabit, ampak mislil sem kot naprimer pri Resnikovi predelavi kjer se na polovici izravnava... kot naprimer tale ki v sredi za 500 obr/min skoraj ne povečuje moči...
Tudi okrog 19KM se v širšem območju drži GP pri diz132 b varjanti.
To si uporabljal nastavitve z različnimi dizami ali samo spreminjal uporabo tazgale elektronskega powerjeta?
APN4M 83'
Re: DTT GP50
A in B sta dve krivulji vžiga, gl. diza je bila vedno 132, powerjet 46 odprt od 9000rpm naprej.
Z združenjem obeh krivulj dobim na 1500rpm območja 19HP, sam peak je pa tudi širok, ne špičast.
Overrev bi moral biti boljši, ampak vedno poči skozi ferg pri 15600rpm; to je potrebno še odpraviti.
Potrebno je upoštevati še to, da je na motorju Moto3 guma in feltna. S kako Bridgestone 2,25" gumo in špic feltno bi bilo več HP.
Poskusil bom še z vložki v B pretoku, da zmes usmeri v valj pod drugim kotom.
Z združenjem obeh krivulj dobim na 1500rpm območja 19HP, sam peak je pa tudi širok, ne špičast.
Overrev bi moral biti boljši, ampak vedno poči skozi ferg pri 15600rpm; to je potrebno še odpraviti.
Potrebno je upoštevati še to, da je na motorju Moto3 guma in feltna. S kako Bridgestone 2,25" gumo in špic feltno bi bilo več HP.
Poskusil bom še z vložki v B pretoku, da zmes usmeri v valj pod drugim kotom.
Live life at full throttle!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
Re: DTT GP50
Obstaja kakšen dyno, da bi zmeru moč direkt na motorju, da se izogneš zgubam prenosov?
Tomos APN 6S 98'
Tomos A3 MS 87'
Tomos A3 MS 87'
Re: DTT GP50
Verjetno obstaja meritev direktno na menjalni gredi.
Ampak, bolj pomembno je, koliko ti spraviš na gumo, saj se moraš peljat s celotnim motorjem, kjer so upoštevane vse izgube.
Ampak, bolj pomembno je, koliko ti spraviš na gumo, saj se moraš peljat s celotnim motorjem, kjer so upoštevane vse izgube.
Live life at full throttle!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
Re: DTT GP50
Seveda, nazadnje se moraš še gor vsesti in nakoncu pokaže med dirkanjem koliko KM/kg dejansko pomenijo, potem pa motor ni primeren za vsakega 100+ voznika xD
Super izdelava, posnemi kak video na dyno testu.
Super izdelava, posnemi kak video na dyno testu.
APN4M 83'
Re: DTT GP50
Projekt za letošnje leto...
Live life at full throttle!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
Re: DTT GP50
Torej zadeva lastne izdelave ?
[color=#0000BF]Hvala bogu[/color], [color=#0000BF]da sem[/color] [color=#FF0000][size=150]štajerc[/size][/color] [color=#0000BF]to ne more biti vsak!!![/color]
Re: DTT GP50
Zadeva skoraj lastne izdelave
Live life at full throttle!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
Re: DTT GP50
Pohvalno
[color=#0000BF]Hvala bogu[/color], [color=#0000BF]da sem[/color] [color=#FF0000][size=150]štajerc[/size][/color] [color=#0000BF]to ne more biti vsak!!![/color]