DTT GP50

Predstavite nam svoj projekt
Odgovori
Uporabniški avatar
cerar
Mojster
Prispevkov: 1502
Pridružen: To Sep 22, 2009 5:26 pm

Re: DTT GP50

Odgovor Napisal/-a cerar »

Dellorto octane plus in navaden 100 oktanski bencin, zadeva rešena.

Po pravici povedano se mi z EFI neda ukvarjati, saj je motor čisto konkurenčen ostalim Freetech motorjem, jaz pa imam pa tudi kaj bolj pametnega za počet :)
Live life at full throttle! :)
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
hojnikb
vplinjač
Prispevkov: 302
Pridružen: Pe Jun 10, 2016 11:54 am

Re: DTT GP50

Odgovor Napisal/-a hojnikb »

cerar napisal/-a: To Dec 24, 2019 6:58 am Dellorto octane plus in navaden 100 oktanski bencin, zadeva rešena.

Po pravici povedano se mi z EFI neda ukvarjati, saj je motor čisto konkurenčen ostalim Freetech motorjem, jaz pa imam pa tudi kaj bolj pametnega za počet :)
Makes sense, z frgazerjem je res precej bolj enostavno vsekupaj, čeprav je tuning svojevrstna znanost. Sem mislil, da so še kakšni drugi razlogi.

Se že sam en čas lotevam enga takšnega projekta, sicer ne za dirkalne namene, ampak bolj za fuel economy in igračkanje z samim programjem.

Rusi z rusefi pa amerikanci (nanoefi če se ne motim) že snujejo takšne ready made sisteme za malokubične motorje, kitajci pa že en čas prodajajo en kit, ki obsega kr nekaj 2 in 4 taktnih enocilindrskih motorjev.
Na kakšnih tomos agrekatih bi sicer za takšen sistem mogu konkretno nadgradit elektriko, ker že sam efi sistem popije dost štroma. Bi bil pa fun projekt, ker kaj takšnega še na tomosih nisn vidu.
Tomos APN 6S 98'
Tomos A3 MS 87'
Uporabniški avatar
cerar
Mojster
Prispevkov: 1502
Pridružen: To Sep 22, 2009 5:26 pm

Re: DTT GP50

Odgovor Napisal/-a cerar »

Napeljava končana, tako da se sestavljanje počasi končuje.
Priponke
rsz_1img_20200108_054547.jpg
rsz_1img_20191230_094224.jpg
rsz_img_20200115_184044.jpg
rsz_1img_20200118_060528.jpg
rsz_img_20200115_175759.jpg
Live life at full throttle! :)
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
Uporabniški avatar
automatic_7
Moderator
Prispevkov: 5218
Pridružen: Če Avg 13, 2009 2:07 pm
Kraj: okolica Nove Gorice

Re: DTT GP50

Odgovor Napisal/-a automatic_7 »

Super,
Zakaj pa se uporablja elektroventil pod uplinjačem na drugi sliki?
ro-bi
cilinder
Prispevkov: 1212
Pridružen: Po Apr 09, 2012 5:41 pm

Re: DTT GP50

Odgovor Napisal/-a ro-bi »

z ventilom in pwmjem lahko doziras po potrebi
Uporabniški avatar
cerar
Mojster
Prispevkov: 1502
Pridružen: To Sep 22, 2009 5:26 pm

Re: DTT GP50

Odgovor Napisal/-a cerar »

Elektronski powerjet je to, ki se odpira glede na nastavljene obrate ali pa nastavljen čas odprtja in zaprtja.
S tem lahko motor z glavno dizo nekoliko posušiš, v kritičnih obratih pa mu powerjet doda malenkost več goriva, da ne potegneš črte :)
Live life at full throttle! :)
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
Uporabniški avatar
cerar
Mojster
Prispevkov: 1502
Pridružen: To Sep 22, 2009 5:26 pm

Re: DTT GP50

Odgovor Napisal/-a cerar »

>Dyno test z Ignitechom; zadeva deluje, nekaj napredka je, bo pa potrebno še malo več časa posvetiti nastavitvam.
>Zaradi težav s sklopko sem izdelal nove ploščice, ki držijo in stiskajo vzmeti iz poboljšanega jekla. Nekaj moram poštudirati še s podložno ploščo, ki se krivi.
>Nabavljen nov Brembo sprednji disk in ploščice.

Plan za naprej je testirati še druge svečke, vložke v pretokih za drugačno usmeritev zmesi in še kaj.. :)
Priponke
rsz_img_20200307_121039.jpg
rsz_img_20200303_094726.jpg
crna,rdeca2020_modra2019.jpg
Live life at full throttle! :)
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
Berty
glava cilindra
Prispevkov: 700
Pridružen: Sr Maj 11, 2016 6:41 pm

Re: DTT GP50

Odgovor Napisal/-a Berty »

Lepo konsistentno do tehle 20 KM :D

Kakšne debeline pa je podložna plošča na sklopki, če jo skrivi? Mogoče zaradi gretja popusti?
APN4M 83'
Uporabniški avatar
cerar
Mojster
Prispevkov: 1502
Pridružen: To Sep 22, 2009 5:26 pm

Re: DTT GP50

Odgovor Napisal/-a cerar »

Mislim, da imam še kakšno desetinko v dobrem kje :)

Podložne plošče so še original, debeline cca 1,5mm. Moram izdelati eno debelejšo, namesto da kombiniram več tanjših.
Skrivijo se sigurno zato, ker so same lamele debelejše, dodatno podložene ter uporabljam 6 vzmeti. Zdrsi pa ne.
Live life at full throttle! :)
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
hojnikb
vplinjač
Prispevkov: 302
Pridružen: Pe Jun 10, 2016 11:54 am

Re: DTT GP50

Odgovor Napisal/-a hojnikb »

Berty napisal/-a: So Mar 07, 2020 4:35 pm Lepo konsistentno do tehle 20 KM :D

Kakšne debeline pa je podložna plošča na sklopki, če jo skrivi? Mogoče zaradi gretja popusti?
je kr peaky krivulja tole, kar je tipicno za prakticno vsak predelan 2 stroker :)
Tomos APN 6S 98'
Tomos A3 MS 87'
Odgovori