Colibri t12, po 5 min izgubi moč, ni več idej
-
- kriva felna
- Prispevkov: 68
- Pridružen: Ne Okt 14, 2018 5:51 pm
Re: Colibri t12, po 5 min izgubi moč, ni več idej
Tisti izolirni trak tam nima nobene funkcije v bistvu, le zaradi lepšega občutka.
Notranjost cilindra je bila na oko videti povsem normalna.
Motor drugače zadnjih 18 let ni bil prižgan, če bi imelo kaj veze na obarvanost bata, pred tem je pa stal še dodatnih 25 let.
Obstaja možnost da je nekoč bil vožen brez olja, torej le z bencinom, vendar to so le govorice.
Spodaj prilagam še kako se obarva svečka po 5 minutah. Morda ta kitajski bing spušča preveč bencina skozi? Predzadnja luknja na igli, po defaultu. Čeprav v prostem teku moped deluje normalno.
Notranjost cilindra je bila na oko videti povsem normalna.
Motor drugače zadnjih 18 let ni bil prižgan, če bi imelo kaj veze na obarvanost bata, pred tem je pa stal še dodatnih 25 let.
Obstaja možnost da je nekoč bil vožen brez olja, torej le z bencinom, vendar to so le govorice.
Spodaj prilagam še kako se obarva svečka po 5 minutah. Morda ta kitajski bing spušča preveč bencina skozi? Predzadnja luknja na igli, po defaultu. Čeprav v prostem teku moped deluje normalno.
Re: Colibri t12, po 5 min izgubi moč, ni več idej
Če hočeš iz barve svečke kaj sklepat je treba dalj časa vozit v istem režimu. Recimo 15 minut s polnim plinom, če hočeš videti, ali glavna šoba ustreza.
A izpušča vžige ko se segreje (po domače trokira) pri polnem plinu ? To je lahko znak prebogate zmesi.
A izpušča vžige ko se segreje (po domače trokira) pri polnem plinu ? To je lahko znak prebogate zmesi.
-
- kriva felna
- Prispevkov: 68
- Pridružen: Ne Okt 14, 2018 5:51 pm
Re: Colibri t12, po 5 min izgubi moč, ni več idej
Pred hišo je majhen klanček. V prvo ob hladnem motorju ga zdelam brez problema, v drugo komaj pride do vrha, v tretje in nadaljnje pa samo do polovice klančka, ker ga popolnoma zamori. Po ravnem ko je segret ga višji obrati naenkrat zabijejo. Kakšnega trokiranja ne slišim, je pa res da po ravnem nisem zares testiral, ker je glavna prometna cesta...bom enkrat v prihodnjih dneh.
Ko sem menjaval bat nisem bil pozoren, če je cilinder morda mavričasto obarvan, da bi videl, če je kdaj bil zakuhan.
Preložit iglo na uplinjaču, še enkrat prečekirat cilinder...in če ne bo nič od tega, se vrnit k elektriki?
Ko sem menjaval bat nisem bil pozoren, če je cilinder morda mavričasto obarvan, da bi videl, če je kdaj bil zakuhan.
Preložit iglo na uplinjaču, še enkrat prečekirat cilinder...in če ne bo nič od tega, se vrnit k elektriki?
-
- kriva felna
- Prispevkov: 68
- Pridružen: Ne Okt 14, 2018 5:51 pm
Re: Colibri t12, po 5 min izgubi moč, ni več idej
Kaj pa to dvoje skupaj s poštnino 98eur in konec zafrkavanja? Za elektriko sicer nisem 100% ali je ustrezna, ampak pomoje bi morala bit?
Re: Colibri t12, po 5 min izgubi moč, ni več idej
Ne vem sicer kaj je zate majhen klanček, ampak tja do 5 % bi moral iti še s tretjo in v 10 % z drugo.
Če ne gre niti v prvi je nekaj hudo narobe ali pa je več stvari hkrati narobe.
Če ne gre niti v prvi je nekaj hudo narobe ali pa je več stvari hkrati narobe.
- automatic_7
- Moderator
- Prispevkov: 5238
- Pridružen: Če Avg 13, 2009 2:07 pm
- Kraj: okolica Nove Gorice
Re: Colibri t12, po 5 min izgubi moč, ni več idej
Koliko je glavna diza v uplinjaču?
Re: Colibri t12, po 5 min izgubi moč, ni več idej
Semeringi motorne gredi?
-
- kriva felna
- Prispevkov: 68
- Pridružen: Ne Okt 14, 2018 5:51 pm
Re: Colibri t12, po 5 min izgubi moč, ni več idej
Ne gre niti v prvi, nekaj je konkretno narobe ja.
Bom pogledal ko bom doma glede dize, na videz sicer ni zgledala nič večja od originalne iz Beograd uplinjača.
Semering bi pa res lahko bil (tudi) problem ja. Glede na to da je moped enkrat stal 25 let in drugič še 18 let, bi v tem času lahko razpadel material od semeringa?
Torej dat dol ploščo od elektrike in pogledat če kako olje teče iz luknje gredi. Bojda je povečini problem samo semering na strani magneta, ne pa tudi tisti pri sklopki? Ker tam ne vem če se mi bo dalo vse podirat.
Pa še ena stvar: na gred na strani magneta je morda delovala velika izvlečna sila, ne spraševat zakaj, amaterska napaka pri izvleki magneta, lahko da je še dodatno škodo naredila pri semeringu, čeprav upad moči je bil že pred tem dogodkom.
Bom pogledal ko bom doma glede dize, na videz sicer ni zgledala nič večja od originalne iz Beograd uplinjača.
Semering bi pa res lahko bil (tudi) problem ja. Glede na to da je moped enkrat stal 25 let in drugič še 18 let, bi v tem času lahko razpadel material od semeringa?
Torej dat dol ploščo od elektrike in pogledat če kako olje teče iz luknje gredi. Bojda je povečini problem samo semering na strani magneta, ne pa tudi tisti pri sklopki? Ker tam ne vem če se mi bo dalo vse podirat.
Pa še ena stvar: na gred na strani magneta je morda delovala velika izvlečna sila, ne spraševat zakaj, amaterska napaka pri izvleki magneta, lahko da je še dodatno škodo naredila pri semeringu, čeprav upad moči je bil že pred tem dogodkom.
Re: Colibri t12, po 5 min izgubi moč, ni več idej
Če je svečka črna, diza pa vredu, potem je hin semering pri sklopki in ti vleče olje
-
- kriva felna
- Prispevkov: 68
- Pridružen: Ne Okt 14, 2018 5:51 pm