DTT GP50
Re: DTT GP50
Najprej hvala
Bloke sem izdeloval na Hartfordu MVP-10, programirano v SolidCamu.
Delavnih ur je bilo cca 55 (priprava stroja, izdelava vpenjalne priprave, frezanje). Čas ti poberejo ozki žepi na 120mm globine..
Na trening se odpravim parkrat na leto, dirke so mogoče 3, časa pa tako ni
Bloke sem izdeloval na Hartfordu MVP-10, programirano v SolidCamu.
Delavnih ur je bilo cca 55 (priprava stroja, izdelava vpenjalne priprave, frezanje). Čas ti poberejo ozki žepi na 120mm globine..
Na trening se odpravim parkrat na leto, dirke so mogoče 3, časa pa tako ni
Live life at full throttle!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
Re: DTT GP50
Lepo! Ga gledam 8ur ali več na dan... Mislim Hartforda MVP 10! Ni kaj res ste mojstri ! Še enkrat pohvala za mojstrski izdelek!
Re: DTT GP50
Grobnik 2019 je mimo
Oboje dežne kvalifikacije sem končal na 1. mestu z najboljšim časom 2.09.091.
Posnetek na linku: https://www.youtube.com/watch?v=AqPwuQsU4lA
Suhe kvalifikacije v torek zjutraj sem končal na 5. mestu s časom 2.03.xx. Že na koncu kvalifikacij je motor začel streljat, za kar sem sumil preveč odprt powerjet. Na žalost se je problem ponovil na obeh dirkah in sem končal brez uvrstitve. Na motorju smo zamenjali kar smo lahko oz. je bilo pri roki, a nam ni uspelo.
Še enkrat hvala Mahkotama in Peljhanu za pomoč in družbo, super je bilo
Oboje dežne kvalifikacije sem končal na 1. mestu z najboljšim časom 2.09.091.
Posnetek na linku: https://www.youtube.com/watch?v=AqPwuQsU4lA
Suhe kvalifikacije v torek zjutraj sem končal na 5. mestu s časom 2.03.xx. Že na koncu kvalifikacij je motor začel streljat, za kar sem sumil preveč odprt powerjet. Na žalost se je problem ponovil na obeh dirkah in sem končal brez uvrstitve. Na motorju smo zamenjali kar smo lahko oz. je bilo pri roki, a nam ni uspelo.
Še enkrat hvala Mahkotama in Peljhanu za pomoč in družbo, super je bilo
Live life at full throttle!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
Re: DTT GP50
Nabavljena nova ojnica in nov vžig; izdelava komplet nove napeljave, elektronski PJ, quickshifter, možnost prilagajanja mape glede na prestavo.. še to uredim, pa je GP končan za nekaj časa
Live life at full throttle!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
Re: DTT GP50
Opaa, kje si pa dobil električno napeljavo, si sam izdeloval?
Izgleda že doteran kot za na GP!
Izgleda že doteran kot za na GP!
APN4M 83'
- automatic_7
- Moderator
- Prispevkov: 5236
- Pridružen: Če Avg 13, 2009 2:07 pm
- Kraj: okolica Nove Gorice
Re: DTT GP50
Vedno bolj sodobnejši dirkalnik
Re: DTT GP50
Osnovno napeljavo sem kupil poleg vžiga, vso vezavo pa bom moral opraviti sam.
Začel sem z vezanjem nove napeljave za vodni črpalki, da bom med vožnjo lahko izbiral med eno ali obema hkrati.
Namen je bil sestaviti sodoben 50cc dirkalnik in mislim, da sem kar na dobri poti
Začel sem z vezanjem nove napeljave za vodni črpalki, da bom med vožnjo lahko izbiral med eno ali obema hkrati.
Namen je bil sestaviti sodoben 50cc dirkalnik in mislim, da sem kar na dobri poti
Live life at full throttle!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
Re: DTT GP50
kako imas pa reseno gorivo ?
vzigni sistem mas programabiln?
vzigni sistem mas programabiln?
Tomos APN 6S 98'
Tomos A3 MS 87'
Tomos A3 MS 87'
Re: DTT GP50
100 oktanski bencin z dodanim octan boosterjem gre skozi Dellorto VHSH 30.
Vžig je programabilen, seveda.
Live life at full throttle!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
Re: DTT GP50
Kater booster pa uporabljaš? V smeri kakšnih alkoholnih mešanic (E85 al pa več) si že kaj eksperimentiral?
Vem da sem že spraševal, ampak a regulacije teh dirk ne dopuščajo druga kot carburatorje ali je kakšen drug razlog, da se recimo ne gre v EFI smer ? Bi znal bit interesanten projekt, čeprav je potem vseskupaj dost bolj kompleksno in kakšno kilo težje...
Ker efi sistemov na 2 taktnežih praktično ne vidiš (sicer se to sedaj z euro4 normo spreminja, pa tudi aprillia je že v preteklosti to mela z ditech).
Tomos APN 6S 98'
Tomos A3 MS 87'
Tomos A3 MS 87'