Razna vprašanja o tuningu

Predelave pogonske sile mopeda
Odgovori
Uporabniški avatar
automatic_7
Moderator
Prispevkov: 5218
Pridružen: Če Avg 13, 2009 2:07 pm
Kraj: okolica Nove Gorice

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a automatic_7 »

telekotki napisal/-a: Sr Jul 31, 2019 1:45 pm kaj pa je bolje imeti en obroček ali dva?
To preberi:
https://mopedist.si/viewtopic.php?t=2781
Torej če se bo motor vrtel manj kot 10 000rpm je nesmiselno imeti na en obroček.
ro-bi
cilinder
Prispevkov: 1212
Pridružen: Po Apr 09, 2012 5:41 pm

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a ro-bi »

Zanima me, kateri bi bil najboljši kot pretočnih kanalov in sesalnega za 170° izpuha?
telekotki
kriva felna
Prispevkov: 59
Pridružen: Ne Jul 15, 2018 11:32 am

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a telekotki »

automatic_7 napisal/-a: Sr Jul 31, 2019 2:08 pm
telekotki napisal/-a: Sr Jul 31, 2019 1:45 pm kaj pa je bolje imeti en obroček ali dva?
To preberi:
https://mopedist.si/viewtopic.php?t=2781
Torej če se bo motor vrtel manj kot 10 000rpm je nesmiselno imeti na en obroček.
pa če se vrti toliko a je dobro imeti en obroček ali dva?
lp.
Uporabniški avatar
filius
specjalka
Prispevkov: 3946
Pridružen: Pe Avg 21, 2009 11:05 am

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a filius »

telekotki napisal/-a: Sr Jul 31, 2019 6:09 pm pa če se vrti toliko a je dobro imeti en obroček ali dva?
En obroček manj trenja, večje uhajanje kompresije
Dva obročka več trenja manjše uhajanje kompresije

Višji kot so obrati, manj komresije uide pri enem obročku in posledično imaš višjo moč.
Ja vozim E90 jer to je malo jače,
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
Uporabniški avatar
automatic_7
Moderator
Prispevkov: 5218
Pridružen: Če Avg 13, 2009 2:07 pm
Kraj: okolica Nove Gorice

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a automatic_7 »

filius napisal/-a: Sr Jul 31, 2019 7:49 pm
telekotki napisal/-a: Sr Jul 31, 2019 6:09 pm pa če se vrti toliko a je dobro imeti en obroček ali dva?
En obroček manj trenja, večje uhajanje kompresije
Dva obročka več trenja manjše uhajanje kompresije

Višji kot so obrati, manj komresije uide pri enem obročku in posledično imaš višjo moč.
Moraš pa motor užigati na tek :)
hojnikb
vplinjač
Prispevkov: 302
Pridružen: Pe Jun 10, 2016 11:54 am

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a hojnikb »

Za uporabnih 10k obratov morš (obremenjen gre vsak) met že fine predelave, da lahk razmišlaš o enem obročku...
Tomos APN 6S 98'
Tomos A3 MS 87'
Uporabniški avatar
prlek
cilinder
Prispevkov: 1071
Pridružen: Ne Dec 07, 2014 1:41 pm
Kraj: Ormož

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a prlek »

hojnikb napisal/-a: Sr Jul 31, 2019 8:00 pm Za uporabnih 10k obratov morš (obremenjen gre vsak) met že fine predelave, da lahk razmišlaš o enem obročku...
Kako to misliš obremenjen gre vsak 10.000 rpm?
hojnikb
vplinjač
Prispevkov: 302
Pridružen: Pe Jun 10, 2016 11:54 am

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a hojnikb »

sem se zatipkal. seveda neobremenjen (aka navijes gas v leru). pa seveda odprt izpuh.

No vsaj moj leti na crika 11.5k z original kanali. dejansko uporaben navor/moc se pa konca pr ~7k.
Tomos APN 6S 98'
Tomos A3 MS 87'
ro-bi
cilinder
Prispevkov: 1212
Pridružen: Po Apr 09, 2012 5:41 pm

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a ro-bi »

ro-bi napisal/-a: Sr Jul 31, 2019 4:52 pm Zanima me, kateri bi bil najboljši kot pretočnih kanalov in sesalnega za 170° izpuha?
Sem naredil 170-163-125
A je to ok?
ro-bi
cilinder
Prispevkov: 1212
Pridružen: Po Apr 09, 2012 5:41 pm

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a ro-bi »

Primerjava prej in potem
Priponke
IMG_20190802_143536.jpg
IMG_20190802_143520.jpg
Primerjava
Primerjava
Odgovori