Nisem tak tip človeka, ki bi debatiral o neki logični stvari mesec dni, napisal za eno bukvo nepomembne teorije in se delal pametnega kot ti. A tam pa niti ne veš kakšen predvžig ugaja 2T mašinam, kaj šele od česa je to odvisno. Težave imam samo z takimi nakladači kot si ti. Če te citiram: "aha, torej 2 takter ma raje več predvžiga". - FAIL. Zgleda, da še nisi povsem domač z 2 taktnimi mašinami. Glede omembe "otrok" se ti opravičujem, ampak ne jemli si tega k srcu, ker potem bi moral biti vsak drug vajenec užaljen na praksi. Si pač šel čez mejo z teorijo o efih sistemih, ki kolikor sem zasledil nimajo nobene povezave z 2T mašinami, bolj bi rekel za 4T. Ampak to boš vseeno ti sestavil in ecu čipiral moped, upam da čimhitreje to predstaviš na forumu, da ti bom osebno prinesel plato piva, ti čestital in vzel vse moje besede nazaj. Ampak pustimo zdaj to, se bomo dalje pogovarjali, ko se tega lotiš.hojnikb napisal/-a: ↑Po Jul 15, 2019 2:31 pmVse kjučne stvari so bile napisane. Nekjučni so samo tvoji posti, ki ne doprinesejo nič k debati. Žal. Če imaš kakšne osebne težave ali težave proti komu, to sproščaj kje drugje.prlek napisal/-a: ↑Po Jul 15, 2019 11:19 amKot ponavadi spet TI nekaj govoriš tja v tri dni kar se iz tvojih postov razbere, da nimaš pojma. Če bi imel kaj pojma bi že v prvo napisal ključne stvari pri tvojih težavah. Lahko elegantno rešiš stvar z enim preprostim nasvetom ali pa še naprej filozofirate dve leti kot na kakšni filozofski fakulteti s tebi podobnimi. Odločitev je tvoja. Ali pa kar namontiraš tvoj efi ecu tuning sistem pa čipiraj moped, da ti ne bo klenkal. To še itak vedno čakam, da pokažeš.hojnikb napisal/-a: ↑Ne Jul 14, 2019 2:58 pm
kot ponavadi spet govoris nekaj v tri dni. Prvic, ojnica ni zluftana (preverjena, predno je blo skupaj dano), pa tudi ce bi bla, bi se to odrazalo drugace kot z klenkanjem. tudi vsi lezaji in semeringi so bli pozamenjani, predno se je vsekupi zlozl. Pa tudi teorija prevelikega predvziga ne drzi vode, ker je cel cas original 1.5mm.
tvoj avtomatik pac ni nobena referenca. Dejstvo je, da kompresija _bo_ povzrocila klenkanje. V nasprotnem primeru bi lahko stvar poveceval do nezavesti, pa nebi blo tezav.
Btw, zmerjanje nekoga z otrokom na drugem koncu pac ni primeren nacin komuniciranja, razn ce projeciras kaksne lastne tezave.
Btw, tudi efi je v planu, ko bo pripravljen projekt okoli tega.
Če ti nekaj cingla v cilindru še ne pomeni, da je to klenkanje, lahko je kup drugih stvari (ojnica, obročki..) ali napak (mojster, ki ti je brusil cilinder-tolerance?). Brez skrbi, da ti je moj avtomatik z 44 batom in 12:1 kompresijo lahko za refenco, pa če ti je prav ali ne. Razlika je samo v tem ali je nekaj pravilno izdelano in sestavljeno kar pa se zdaj pozna pri tebi. Če vztrajaš, da ti klenka je lahko nepravilno oblikovana glava glede na tvojo kompresijo, imaš kakšno ostrino na glavi ali cilindru, temperatura zna biti kritična za tole majhno apn glavo kar zna slabo vplivat na svečko. Smem vprašati katero svečko uporabljaš in kakšne so njene oznake?