Kaj se ti ne zdi, da ti malo preveč fantaziraš?
DTT GP50
Re: DTT GP50
Re: DTT GP50
Zakaj bi fantaziral ? EFI na malih motorjih je real thing. Dejansko maš plug&play kite za GY6 skuterje, tako da nwm kaj bi blo tukaj za fantazirat.
Tomos APN 6S 98'
Tomos A3 MS 87'
Tomos A3 MS 87'
- automatic_7
- Moderator
- Prispevkov: 5236
- Pridružen: Če Avg 13, 2009 2:07 pm
- Kraj: okolica Nove Gorice
Re: DTT GP50
a ni GY6 štiritakten?
Re: DTT GP50
yup, 139qmb je 4 takten. Obstajao pa tudi 2 taktni kiti, ampak niso glih plug&play, tako da je treba kako stvar sfabricirat/prilagodit. https://www.aliexpress.com/item/microsq ... st=ae803_4 primer enga takega kita.
Tomos APN 6S 98'
Tomos A3 MS 87'
Tomos A3 MS 87'
Re: DTT GP50
Tu ni nobenega kita za 2 takt. Če bi ti vedel kaj od 2 taktnih motorjih bi vedel, da je o tem nesmiselno razmišljat, kaj šele izvajat. Ti bi dejansko z nekim ecu računalniškim krmiljenjem optimiziral moč in zgladil krivuljo na 2 takterju kot pri nekem chip tuningu al kaj? Tam si "sfabriciraj" svojo temo pa ustvari ta podvig, do takrat pa ne klati neumnosti in ne smeti teme. Moderator prosim zbriši ta efi chip tjunig.hojnikb napisal/-a: ↑Ne Jun 02, 2019 10:58 amyup, 139qmb je 4 takten. Obstajao pa tudi 2 taktni kiti, ampak niso glih plug&play, tako da je treba kako stvar sfabricirat/prilagodit. https://www.aliexpress.com/item/microsq ... st=ae803_4 primer enga takega kita.
Re: DTT GP50
Tudi jaz mislim, da bi z ajnšpricom nekaj pridobil. Ni to nek bavbav.
Re: DTT GP50
Če bi dobro pogledal, bi videl da kit obstaja v 2 verzijah (plus ostali dodatki kot so 02 senzor za 4 strokerje itd).prlek napisal/-a: ↑Ne Jun 02, 2019 12:16 pmTu ni nobenega kita za 2 takt. Če bi ti vedel kaj od 2 taktnih motorjih bi vedel, da je o tem nesmiselno razmišljat, kaj šele izvajat. Ti bi dejansko z nekim ecu računalniškim krmiljenjem optimiziral moč in zgladil krivuljo na 2 takterju kot pri nekem chip tuningu al kaj? Tam si "sfabriciraj" svojo temo pa ustvari ta podvig, do takrat pa ne klati neumnosti in ne smeti teme. Moderator prosim zbriši ta efi chip tjunig.hojnikb napisal/-a: ↑Ne Jun 02, 2019 10:58 amyup, 139qmb je 4 takten. Obstajao pa tudi 2 taktni kiti, ampak niso glih plug&play, tako da je treba kako stvar sfabricirat/prilagodit. https://www.aliexpress.com/item/microsq ... st=ae803_4 primer enga takega kita.
Again, en razlog zakaj EFI sistem nebi bil smiseln. Čisto vsa industrija ima EFI sisteme že nwm koliko let, zakaj pa recimo en majhen tomos tega nebi bil zmožn. Hell, da je stvar izvedljiva tudi na komercialni ravni je dokaz recimo ditech sistem, ki ga je mela aprillia svoj čas na 50cc skuterjih (sr50 i believe).
Res je, da samo z "tuningom" einšrica nebo ogromnih gainov na nobeni mašini (z izjemo kakšnih detunanih turbo mašin) ampak neka razlika bi vseeno bila, že zaradi mnogo bolj natačnega fuelinga kot ga lahko dosežeš z karburatorjem. Pa seveda kompenzacija za razne razmere, katere karburator nebo dal sam od sebe.
Lahko pa si seveda z svojo negativnostjo zatiskaš uči in še naslednjo stoletje furaš karburatorje
Tomos APN 6S 98'
Tomos A3 MS 87'
Tomos A3 MS 87'
Re: DTT GP50
"strokerje, again, hell, i believe, gainov, fuelinga..." Takole se zmenma. Odpri svojo temo, piši v slovenščini in "predelaj" tomosa na ta efi sistem. Ko se boš tega lotil boš hitro ugotovil zakaj smo in bomo s tomosi še nasljedne stoletje furali na vplinjače.hojnikb napisal/-a: ↑Ne Jun 02, 2019 7:37 pmČe bi dobro pogledal, bi videl da kit obstaja v 2 verzijah (plus ostali dodatki kot so 02 senzor za 4 strokerje itd).prlek napisal/-a: ↑Ne Jun 02, 2019 12:16 pmTu ni nobenega kita za 2 takt. Če bi ti vedel kaj od 2 taktnih motorjih bi vedel, da je o tem nesmiselno razmišljat, kaj šele izvajat. Ti bi dejansko z nekim ecu računalniškim krmiljenjem optimiziral moč in zgladil krivuljo na 2 takterju kot pri nekem chip tuningu al kaj? Tam si "sfabriciraj" svojo temo pa ustvari ta podvig, do takrat pa ne klati neumnosti in ne smeti teme. Moderator prosim zbriši ta efi chip tjunig.hojnikb napisal/-a: ↑Ne Jun 02, 2019 10:58 am
yup, 139qmb je 4 takten. Obstajao pa tudi 2 taktni kiti, ampak niso glih plug&play, tako da je treba kako stvar sfabricirat/prilagodit. https://www.aliexpress.com/item/microsq ... st=ae803_4 primer enga takega kita.
Again, en razlog zakaj EFI sistem nebi bil smiseln. Čisto vsa industrija ima EFI sisteme že nwm koliko let, zakaj pa recimo en majhen tomos tega nebi bil zmožn. Hell, da je stvar izvedljiva tudi na komercialni ravni je dokaz recimo ditech sistem, ki ga je mela aprillia svoj čas na 50cc skuterjih (sr50 i believe).
Res je, da samo z "tuningom" einšrica nebo ogromnih gainov na nobeni mašini (z izjemo kakšnih detunanih turbo mašin) ampak neka razlika bi vseeno bila, že zaradi mnogo bolj natačnega fuelinga kot ga lahko dosežeš z karburatorjem. Pa seveda kompenzacija za razne razmere, katere karburator nebo dal sam od sebe.
Lahko pa si seveda z svojo negativnostjo zatiskaš uči in še naslednjo stoletje furaš karburatorje
Re: DTT GP50
Če bi spremljal temo, bi videl, da leti komentar predvsem na pretekle izkušnje, če je kdo to že počel.
Kaj okoli tega še ni za videt, samo negativnost, kako se _ne_ da. Povej tehnično nezmožnost, da prihodnji komentarji in projekti ne letijo več na ta topic.
Se pa strinjam, da smo že orng offtopic. Mod, forkaj
Kaj okoli tega še ni za videt, samo negativnost, kako se _ne_ da. Povej tehnično nezmožnost, da prihodnji komentarji in projekti ne letijo več na ta topic.
Se pa strinjam, da smo že orng offtopic. Mod, forkaj
Tomos APN 6S 98'
Tomos A3 MS 87'
Tomos A3 MS 87'
Re: DTT GP50
Pa smo nazaj iz Hockenheima
V petek na 1. treningu sem na polovici kroga potegnil črto, saj je prijel bat zaradi premajhne zračnosti.
S Kržanom sva motor usposobila za 2. in 3. trening, kjer sem dosegel najboljši čas 2.04.424 in s tem 13. štartno mesto od 16ih.
Prvo dirko sem končal na 8. mestu z najboljšim krogom 2.03.780, drugo pa na 11. zaradi več težav z motorjem.
Najhitrejši krog v naši kategoriji je bil 1.53.425.
Skratka, super izkušnja So pa Nizozemski motorji res na visokem nivoju, prav tako vozniki.
Še enkrat hvala Žanu in Vidu za pomoč in družbo
V petek na 1. treningu sem na polovici kroga potegnil črto, saj je prijel bat zaradi premajhne zračnosti.
S Kržanom sva motor usposobila za 2. in 3. trening, kjer sem dosegel najboljši čas 2.04.424 in s tem 13. štartno mesto od 16ih.
Prvo dirko sem končal na 8. mestu z najboljšim krogom 2.03.780, drugo pa na 11. zaradi več težav z motorjem.
Najhitrejši krog v naši kategoriji je bil 1.53.425.
Skratka, super izkušnja So pa Nizozemski motorji res na visokem nivoju, prav tako vozniki.
Še enkrat hvala Žanu in Vidu za pomoč in družbo
Live life at full throttle!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!