DTT GP50
Re: DTT GP50
Jermen je še prvi (2 sezone v uporabi) in zaenkrat ni težav pri 16k rpm.
Bom ob priliki namontiral še plastike in malo poslikal
Bom ob priliki namontiral še plastike in malo poslikal
Live life at full throttle!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
Re: DTT GP50
damn, skor 20WHP iz 50cc masine ? Damn.
Kolk je recimo end game iz takih kubikov? pride recimo kaksna alkoholna al pa nitrometan varjanta tut v postev pri takih kubikih?
Kolk je recimo end game iz takih kubikov? pride recimo kaksna alkoholna al pa nitrometan varjanta tut v postev pri takih kubikih?
Tomos APN 6S 98'
Tomos A3 MS 87'
Tomos A3 MS 87'
Re: DTT GP50
GP pripravljen na test pred Freetech dirko v Hockenheimu konec meseca.
Live life at full throttle!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
Re: DTT GP50
Posnetek testa na Marofu pred prvo Freetech dirko v Hockenheimu konec meseca.
https://www.youtube.com/watch?v=cWNzLQu ... ture=share
https://www.youtube.com/watch?v=cWNzLQu ... ture=share
Live life at full throttle!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
Re: DTT GP50
Top šit. Lepo poje!
Kolk leti?A gre potazadni?A gre do tačke?Ajkej piln?
Projekt: Tomos BT - Café racer
Projekt: Tomos BT - Café racer
Re: DTT GP50
Tako, moped je skorajda pripravljen za naslednji vikend v Hockenheimu..
Hvala Vidu in bratoma Mahkota za vso pomoč pri nastavitvah
Hvala Vidu in bratoma Mahkota za vso pomoč pri nastavitvah
Live life at full throttle!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
Re: DTT GP50
neumno vprasanje; glede na peaky power krivuljo, bi se to dal pokorigirat s kakim namenskim EFIjem al je to pac narava resonance pr teh 2strokerji?
Tomos APN 6S 98'
Tomos A3 MS 87'
Tomos A3 MS 87'
Re: DTT GP50
Lepo, krivulja zgleda skoraj ravna od 10k obratov naprej to si meril s 3. prestavo pa je šlo 97?
Top speed si probal?
Top speed si probal?
APN4M 83'
Re: DTT GP50
Krivuljo bi se dalo pokorigirat z drugače zasnovanim izpuhom in vžigom.
Od 4. prestave naprej se motor pobira z 18HP+, kar je trenutno zadovoljivo.
Sem pa včeraj opazil, da se je testiralo z zamaknjenim rotodiskom (drugačen kot), zato krivulja ni čisto realna.
Tudi bat je detoniral.
@Berty: Dobra moč in moment na kar nizkih obratih, kar je bil tudi cilj, da zdrži dalj časa.
Merjeno je bilo s prenosom 11-42, 6. prestava.
Glede hitrosti: na Marofu sem peljal max 115km/h. Drugje še nisem testiral. Za Hockenheim imam planirano 144km/h, kjer bi morala iti 3. prestava okoli 100km/h.
Od 4. prestave naprej se motor pobira z 18HP+, kar je trenutno zadovoljivo.
Sem pa včeraj opazil, da se je testiralo z zamaknjenim rotodiskom (drugačen kot), zato krivulja ni čisto realna.
Tudi bat je detoniral.
@Berty: Dobra moč in moment na kar nizkih obratih, kar je bil tudi cilj, da zdrži dalj časa.
Merjeno je bilo s prenosom 11-42, 6. prestava.
Glede hitrosti: na Marofu sem peljal max 115km/h. Drugje še nisem testiral. Za Hockenheim imam planirano 144km/h, kjer bi morala iti 3. prestava okoli 100km/h.
Live life at full throttle!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
Re: DTT GP50
A si se sicer igrackal z kakimi efi sistemi?
vidim da imas komplet kite za te male motorje ready made za okol 200$ (aliexpress ali drazja ecotrons varjanta). Bi znalo bit za dolocene primere bolje kot ferg, vsaj kar se tice tuninga.
vidim da imas komplet kite za te male motorje ready made za okol 200$ (aliexpress ali drazja ecotrons varjanta). Bi znalo bit za dolocene primere bolje kot ferg, vsaj kar se tice tuninga.
Tomos APN 6S 98'
Tomos A3 MS 87'
Tomos A3 MS 87'