Razna vprašanja (delavnica)
Re: Razna vprašanja (delavnica)
Pa omisli si kvaliteten in močan zobat jermen.
Re: Razna vprašanja (delavnica)
Zdravo, ali je normalno da je izpuh (lipnik) na avtomatiku a3 po 15-20 min vožnje pod polnim gasom malenkost topel? Dela izpuha kjer je resonanca in dusilca se lahko z roko dotikam. oz roko držim gor v nedogled...Izpuh sem tudi pred kratkim pobarval za črnim temperaturnim šprejem in se je barva "spremenila oz. zapekla" na izpuh le na začetku cevi kakšnih 20cm kjer pride s cilindra, drugje je barva kot da sem ga pobarval pred minuto. Je možno, da je izpuh zamašen?
- automatic_7
- Moderator
- Prispevkov: 5265
- Pridružen: Če Avg 13, 2009 2:07 pm
- Kraj: okolica Nove Gorice
Re: Razna vprašanja (delavnica)
Pomoje je ok, bližje kot greš proti cilindru višja je temperatura avspuha
Re: Razna vprašanja (delavnica)
To mi je logično ja, ampak ne gre mi v glavo da se samo cca 20cm tak segreje da se barva zapeče in da se ga nemorem dotaknit, drugje pa je mlacno, kot da bi pustil moped na soncu nekaj časa... Originalnega se pa nemoreš dotaknit nikjer.automatic_7 napisal/-a: ↑Sr Feb 27, 2019 7:21 pm Pomoje je ok, bližje kot greš proti cilindru višja je temperatura avspuha
Re: Razna vprašanja (delavnica)
izmeri temperaturo, da ti lažje svetujemo
Re: Razna vprašanja (delavnica)
To je čisto normalno sploh pa spray + a3 mašina nimaš kaj drugega za pričakovat. Original izpuh je imel kvaliteten krom pa se je hitro obarval in kasneje skuril
Re: Razna vprašanja (delavnica)
Zelo na grobo povedano, najvišja temperatura izpuha je, kadar je motor najbolj prav nastavljen, sepravi največ goriva zgori, zato se tudi bolj segreje. Če je prebogat ga hladi neizgorelo gorivo, če je reven pa zrak.
Temperatura je najvišja takoj za tisto dolžino izpuha, do kamor seže sveža zmes preden jo povratni tlačni val potisne nazaj v valj, to je lahko od 3 do 15cm v izpuh. Po dolžini temperatura potem pada. Barvo ti lahko zapeče še na začetku stingerja saj je tam višja hitrost plina in majhna površina pleha, zato je bolj skoncentrirana toplota.
Uglavnem, poglej kako imaš nastavljen moped.
Temperatura je najvišja takoj za tisto dolžino izpuha, do kamor seže sveža zmes preden jo povratni tlačni val potisne nazaj v valj, to je lahko od 3 do 15cm v izpuh. Po dolžini temperatura potem pada. Barvo ti lahko zapeče še na začetku stingerja saj je tam višja hitrost plina in majhna površina pleha, zato je bolj skoncentrirana toplota.
Uglavnem, poglej kako imaš nastavljen moped.
"Everything seemed very much to the limit and very difficult to improve any more" -Jan Thiel
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
Re: Razna vprašanja (delavnica)
Moped mislim da je vredu nastavljen, svecka je rjave barve, sem primerjal s slikami na netu pa je približno ista.macula napisal/-a: ↑Če Feb 28, 2019 4:12 pm Zelo na grobo povedano, najvišja temperatura izpuha je, kadar je motor najbolj prav nastavljen, sepravi največ goriva zgori, zato se tudi bolj segreje. Če je prebogat ga hladi neizgorelo gorivo, če je reven pa zrak.
Temperatura je najvišja takoj za tisto dolžino izpuha, do kamor seže sveža zmes preden jo povratni tlačni val potisne nazaj v valj, to je lahko od 3 do 15cm v izpuh. Po dolžini temperatura potem pada. Barvo ti lahko zapeče še na začetku stingerja saj je tam višja hitrost plina in majhna površina pleha, zato je bolj skoncentrirana toplota.
Uglavnem, poglej kako imaš nastavljen moped.
Temperature nemorem zmeriti, nimam nobenega senzorja...
Če je normalno pa vredu, samo zanimalo me je če me mora kaj skrbet al ne
Re: Razna vprašanja (delavnica)
pozdravljeni a mogoče ve če kdo prodaja menjalnike z 6 prestavami za apn mašino
Re: Razna vprašanja (delavnica)
Zdravo, par dni nazaj sem kupil avtomatika z a35 in a3 cilindorm. Z mopedom sem se lahko normalno peljal, letel je nekaj nad 45kmh. Masino sem prestavil na drugega avtomatika a3 z 6V elektriko ker je registriran. Zamenjal sem celotno napeljavo in moped je tudi vzgal. Luci, hupa, itd.. vse je delalo oz. Se dela normalno. Moped je v prvi letel normalno, v drugi pa je zacel trokirat. Mislil sem da je kriva nastavitev dize v uplinjacu katerega sem zamenjal s svojim ker je starejse verzije bing kjer lahko do dize dostopas s strani. Moped je zatem zacel delati vedno slabse in zdaj sploh vec ne vzge. Ko svecko prislonim na cilinder iskra je, ker imam nastavljivo dizo vem da tudi bencin pride v cilinder saj svecka vcasih pride ven mokra. V cilinder sem tudi vlil bencin n od mopeda ni nic. Ta a35 masina ima IDM patent 6411 elektriko, nekaj se je pritrjeno na blok, v to prideta crna zica iz masine in crna zica iz stikala, gor se je pa pritrjen kabel za svecko. V cem bi lahlo bil problem?