Tomos 14M
-
- kriva felna
- Prispevkov: 55
- Pridružen: Po Sep 19, 2016 12:02 pm
Tomos 14M
Živjo družba. Dve leti je kar sem nazadnje obnovil en moped. Ker me je spet popadlo po obnovi sem si kupil solidno ohranjenega 14M, pa predvsem ker ni bila še menjana mašina, tako da so cifre povsod enake...na tablici, gruštu in mašini. Upam, da bo vsaj približek 14ki od KamiKaze, ki je moped perfektno obnovil.
Danes je bila otvoritev šravfanja...
Danes je bila otvoritev šravfanja...
-
- kriva felna
- Prispevkov: 55
- Pridružen: Po Sep 19, 2016 12:02 pm
Re: Tomos 14M
ne me preveč hvalt, to je hitro pokvarljiva roba ker... moj moped je še ves original, razen obročev in štroma, no sej kej druzga pri tako mali kilometrini sploh ni bilo pričakovati...
-
- kriva felna
- Prispevkov: 55
- Pridružen: Po Sep 19, 2016 12:02 pm
Re: Tomos 14M
Dopoldan sem posvetil čiščenju kosov ki so bili močno umazani od olja, blata. Slik ni, sem imel preveč čiste roke za slikat...
-
- kriva felna
- Prispevkov: 55
- Pridružen: Po Sep 19, 2016 12:02 pm
Re: Tomos 14M
Te dni je bil čas za nadaljevanje. Zadeve sem spravil v fazo pred barvanjem. Nekaj popravkov bo še potrebnih.
Re: Tomos 14M
Priporočam ti, da ojačaš nosilec motorja. V originau se krivi, kar rado privede do počenega bloka.
E90 so imele že v originalu med krakoma privarjeno ploščico.
Sam sem na moji bivši 15slc naredil kot vidno na sliki. Dodatno sem tudi povaril vse vare na ogrodju, ker je bilo nekaj varov že počenih. Ta ogrodja so znana da se zvijajo ker so prešvoh.
E90 so imele že v originalu med krakoma privarjeno ploščico.
Sam sem na moji bivši 15slc naredil kot vidno na sliki. Dodatno sem tudi povaril vse vare na ogrodju, ker je bilo nekaj varov že počenih. Ta ogrodja so znana da se zvijajo ker so prešvoh.
Ja vozim E90 jer to je malo jače,
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
Re: Tomos 14M
Nevem, če je potrebno dodajati ojačitve ker od 14M pa res ni tako močna mašina.. Okvir pa se ponavadi zvija zaradi cukanja na zadnje kolo in ob zelo grobem speljevanju, ob normalni vožnji po cesti dvomim da bi se okvir zvijal.
Tudi 15ka brez ojačitve se ne zvija če se res lepo dela z motorjem..
Tudi 15ka brez ojačitve se ne zvija če se res lepo dela z motorjem..
Re: Tomos 14M
Glede na to da se dela obnova, mislim da je to najmanjši problem naredit v sklopu tega, 14ke pa so ponavadi bolj pregonjene kot 15 slc.si_me napisal/-a: ↑Ne Dec 30, 2018 6:24 pm Nevem, če je potrebno dodajati ojačitve ker od 14M pa res ni tako močna mašina.. Okvir pa se ponavadi zvija zaradi cukanja na zadnje kolo in ob zelo grobem speljevanju, ob normalni vožnji po cesti dvomim da bi se okvir zvijal.
Tudi 15ka brez ojačitve se ne zvija če se res lepo dela z motorjem..
Ja vozim E90 jer to je malo jače,
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
Re: Tomos 14M
Če se bo primerno rokovalo z motorjem bo tudi brez te ojačitve ok..
Če pa že, pa bi tole ojačitev še potopil med nosilce da bi vsaj zgledalo tako kot da je original narejeno... Ampak ker sem pristaš originala bi pustil tako kot je.
Če pa že, pa bi tole ojačitev še potopil med nosilce da bi vsaj zgledalo tako kot da je original narejeno... Ampak ker sem pristaš originala bi pustil tako kot je.
-
- kriva felna
- Prispevkov: 55
- Pridružen: Po Sep 19, 2016 12:02 pm
Re: Tomos 14M
No, to pa nisem vedel, da je pametno ojačat. Hvala za to opombo.