DTT GP50
Re: DTT GP50
To je ustaljena praksa pri dirkalnikih. Namesto ročno se ponavadi izvaja strojno. Postopek se imenuje isotropic superfinish. V vibracijski boben s keramičnimi kamenčki se potopi kose in pusti notri nekaj časa. Ven dobiš enakomerno (izraz isotropic) spolirane kose. Namen je ta, kot je rekel Cerar, da se zmanjša izgube v prenosih. Na Porscheju z 500KM se to pozna 40KM, ker ima več prenosov (menjalnik, 3x diff, glavna gred, homokinetike..), na kartu z 45KM pa je pridobitev do 1,5KM. Je pa postopek bolano drag, za AM6 primarne prenose stane okrog 150eur, za menjalnik z vsemi vilčkami in bobnom pa okrog 650eur. Že sama keramika z dovolj majhnimi koščki da prodrejo med zobe od zobnika je nekje 80eur na kg, s časom se obrablja in jo je potrebno zamenjati.
Upam da nisem preveč nasmetil
Upam da nisem preveč nasmetil
"Everything seemed very much to the limit and very difficult to improve any more" -Jan Thiel
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
Re: DTT GP50
Centralni blok, pokrov gredi in menjalnika končani V izdelavi je še pokrov sklopke.
Live life at full throttle!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
Re: DTT GP50
Madona, noro dober projekt!
Všeč mi je zasnova bloka in hladilnih reber pod njim
Kaj praviš o "ročnem strojnem" poliranju prestavnih komponent (zobnikov, gredi in trna) na okroglinski brus s polirko namesto brusa? Tam kjer se vpne kos bi se vpelo komponente, namesto brusa pa pahljačasto polirko, tako za malo boljsi polish bi bilo dosegljivo, seveda nebi postal superfinish ampak... :/
*
Edit: Sem si pogledal kaj dejansko ISF dela, to je noro hud postopek, seveda da je tako drag.
Všeč mi je zasnova bloka in hladilnih reber pod njim
Kaj praviš o "ročnem strojnem" poliranju prestavnih komponent (zobnikov, gredi in trna) na okroglinski brus s polirko namesto brusa? Tam kjer se vpne kos bi se vpelo komponente, namesto brusa pa pahljačasto polirko, tako za malo boljsi polish bi bilo dosegljivo, seveda nebi postal superfinish ampak... :/
*
Edit: Sem si pogledal kaj dejansko ISF dela, to je noro hud postopek, seveda da je tako drag.
APN4M 83'
Re: DTT GP50
Bravo
[color=#0000BF]Hvala bogu[/color], [color=#0000BF]da sem[/color] [color=#FF0000][size=150]štajerc[/size][/color] [color=#0000BF]to ne more biti vsak!!![/color]
Re: DTT GP50
Stari noro je tole. Zdej boš lahko več boosta našopu k maš billet block
Re: DTT GP50
Kapo dol.
Kolk leti?A gre potazadni?A gre do tačke?Ajkej piln?
Projekt: Tomos BT - Café racer
Projekt: Tomos BT - Café racer
Re: DTT GP50
Agregat skoraj sestavljen, KTM cilinder še nekoliko zlajšan, feltne prašno barvane, okvir kataforeza..
Live life at full throttle!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
-
- batzajla
- Prispevkov: 36
- Pridružen: Sr Apr 06, 2011 8:10 pm
Re: DTT GP50
Ko trud in znanje priplavata na površje...
Fantastično!
Fantastično!
Re: DTT GP50
Res to!
A še imaš s katerega drugega kota slikan sestavljen agregat ?
A še imaš s katerega drugega kota slikan sestavljen agregat ?
[color=#0000BF]Hvala bogu[/color], [color=#0000BF]da sem[/color] [color=#FF0000][size=150]štajerc[/size][/color] [color=#0000BF]to ne more biti vsak!!![/color]
Re: DTT GP50
Super napreduješ, všeč mi je okvir, ki ni navadno prašno barvan. Boš čez kataforezo še kaj barval ali bo tako ostalo?
Zanima me še skupna teža agregata s cilindrom, sedaj ko si ga zlajšal? =D
Imaš odprt kak račun za prostovoljne prispevke ali kdaj ti lahko častim pivo? XD
Zanima me še skupna teža agregata s cilindrom, sedaj ko si ga zlajšal? =D
Imaš odprt kak račun za prostovoljne prispevke ali kdaj ti lahko častim pivo? XD
APN4M 83'