emm To je stroj. Sediš udobno, ko v fotelju, vzdržliva mašina, zdržijo prek 60 000Km brez generalke, končna pa tam okol 100km/h tut če ma 15KM več negre, ker je dosti težji od ostalih 125-tkaljo69 napisal/-a:Honda varadero 125 to je to ... 4t 15KM pa masivn je
Tomos SM125 Replica Cup
Re: Tomos SM125 Replica Cup
Ja vozim E90 jer to je malo jače,
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
Re: Tomos SM125 Replica Cup
je težja ja sam vseen leti ... tam 120-125 seveda ko se čisto razvrti na kaki avtocesti tik pred blokadofilius napisal/-a:emm To je stroj. Sediš udobno, ko v fotelju, vzdržliva mašina, zdržijo prek 60 000Km brez generalke, končna pa tam okol 100km/h tut če ma 15KM več negre, ker je dosti težji od ostalih 125-tkaljo69 napisal/-a:Honda varadero 125 to je to ... 4t 15KM pa masivn je
Re: Tomos SM125 Replica Cup
Ni pogojev da gre 120-125 še 100-tka mu dela probleme, kakor usi podobni 4-taktniki. Fora je v tem da je stvar težka caa 170 kg s polnim rezervoarjem, v nasprotju z ostalimi, ki imajo caa 120-130 kg. Je pa res da ima skoraj šeenkrat več navora kot ostali 125 4t.test-motosvet napisal/-a:Varadero 125 izgleda in se vozi kot motorji večjih prostornin. Poleg dobrih zavor, ki jih lahko pohvalim, je tu še udoben, sproščen položaj sedenja. V 125 kubičnem razredu je udobje sopotnika bolj izjema, kot pravilo. Tu spada Varadero v skupino izjem, saj je položaj sopotnika izredno udoben. Sopotnik ima za držanje na voljo ravno pravšnje ročaje. Posoda za gorivo je dovolj zajetna (16,8 litra) in zagotavlja precejšno avtonomijo. Motocikel je v vožnji stabilen vse do najvišje hitrosti, ki znaša okoli 105 km/h. Do hitrosti 90 km/h pospeši hitro in zvezno, za kaj več pa ga je potrebno priganjati.
http://www.motosvet.com/izpis.php?cid=3522
Ja vozim E90 jer to je malo jače,
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
Re: Tomos SM125 Replica Cup
http://www.youtube.com/watch?v=hCD6x32GT5k
Evo Tomos je open od brata, CBR pa je standart od frenda.
Evo Tomos je open od brata, CBR pa je standart od frenda.
Re: Tomos SM125 Replica Cup
tu mislš petriča ? s čim pa je biu on zadovoljen hehTOMOSRIDER napisal/-a:nevem no mojmu frendu tut pušča olje pa bremze mu cviljo. Pa tku motor je ful lepu očuvan ga redno vzdržuje pa tu sm pravi da ni neki zadovoljen z njim. je reku da se mu je blu lepš pelat z dt 50 ku s tem
Re: Tomos SM125 Replica Cup
Da malo izkoristim to temo.
Se da dobiti kje cenik in opis različnih verzij Tomosa 125?
Torej, kakšne so bile razlike med Replica Cup, F, SE (kros), itd?
In pa, če ima kdo izkušnje, kako je z dobavo rezervnih kosov: npr. zobniki, verige, itd.? Predvidevam, da za motor ne bi smela biti težava, ker je od Yamahe.
Se da dobiti kje cenik in opis različnih verzij Tomosa 125?
Torej, kakšne so bile razlike med Replica Cup, F, SE (kros), itd?
In pa, če ima kdo izkušnje, kako je z dobavo rezervnih kosov: npr. zobniki, verige, itd.? Predvidevam, da za motor ne bi smela biti težava, ker je od Yamahe.
- automatic_7
- Moderator
- Prispevkov: 5226
- Pridružen: Če Avg 13, 2009 2:07 pm
- Kraj: okolica Nove Gorice
Re: Tomos SM125 Replica Cup
SM125 replica cup, je boljše opremljen ima serijsko akrapoviča in ima tudi boljše zavore (radialno zavoro spredaj)mtl_slo napisal/-a:Da malo izkoristim to temo.
Se da dobiti kje cenik in opis različnih verzij Tomosa 125?
Torej, kakšne so bile razlike med Replica Cup, F, SE (kros), itd?
In pa, če ima kdo izkušnje, kako je z dobavo rezervnih kosov: npr. zobniki, verige, itd.? Predvidevam, da za motor ne bi smela biti težava, ker je od Yamahe.
SM125F navadna verzija, kitajske prednje vilce, akrapovič za doplačilo
SE125F je pa enduro verzija na teh ni blo akrapoviča oz. za doplačilo
glede rezervnih delov nebi smel bit problem, ker osnova je ta motor:
sherco citycorp 125 letnik 2004
http://moto.zombdrive.com/images/sherco ... 2004-1.jpg
in prav v bivši tomosovi trgovini v kopru je sedaj sherco trgovina in servis oz. moto točka koper
Re: Tomos SM125 Replica Cup
Hvala za točen info glede motorja.
- automatic_7
- Moderator
- Prispevkov: 5226
- Pridružen: Če Avg 13, 2009 2:07 pm
- Kraj: okolica Nove Gorice
Re: Tomos SM125 Replica Cup
agragat je pa kot si napisal yamaha tako da tu sploh nebi smel bit problem z rezervnimi deli,
sej nekaj delov imajo še tudi na tomosu se mi zdi
sej nekaj delov imajo še tudi na tomosu se mi zdi
- automatic_7
- Moderator
- Prispevkov: 5226
- Pridružen: Če Avg 13, 2009 2:07 pm
- Kraj: okolica Nove Gorice
Re: Tomos SM125 Replica Cup
Pozabil sem dodat, da Replica CUP ima tudi širše kolesne obroče in drugačna pesta kot 125F ter nalepke v stilu karbona.automatic_7 napisal/-a: ↑Po Maj 08, 2017 11:51 amSM125 replica cup, je boljše opremljen ima serijsko akrapoviča in ima tudi boljše zavore (radialno zavoro spredaj)mtl_slo napisal/-a:Da malo izkoristim to temo.
Se da dobiti kje cenik in opis različnih verzij Tomosa 125?
Torej, kakšne so bile razlike med Replica Cup, F, SE (kros), itd?
In pa, če ima kdo izkušnje, kako je z dobavo rezervnih kosov: npr. zobniki, verige, itd.? Predvidevam, da za motor ne bi smela biti težava, ker je od Yamahe.
SM125F navadna verzija, kitajske prednje vilce, akrapovič za doplačilo
SE125F je pa enduro verzija na teh ni blo akrapoviča oz. za doplačilo
glede rezervnih delov nebi smel bit problem, ker osnova je ta motor:
sherco citycorp 125 letnik 2004
http://moto.zombdrive.com/images/sherco ... 2004-1.jpg
in prav v bivši tomosovi trgovini v kopru je sedaj sherco trgovina in servis oz. moto točka koper
Pozabil sem tudi na najbolje opremljeni in najredkejši, Replica OPEN, ki je imel marzochi prednje vilce, drugačno prednje vpetje mašine, športno odmično gred, dellorto 26 vplinjač in akrapovič avspuh, ter enaka kolesa in zavore kot replica CUP. Vsi v rdeče belo črni barvni kombinaciji.