APN4M 81' original/predelan

Predstavite nam svojo starino
Odgovori
matijag
vplinjač
Prispevkov: 341
Pridružen: Sr Maj 15, 2013 3:49 pm

Re: APN4M 81' original/predelan

Odgovor Napisal/-a matijag »

Ena moja glupost...morda nebi bilo napačno namazat vložek pred vprešanjem s termalno pasto - računalniško? Al pa bi zakuhala in naredila še kakšno večjo p++darijo... kdove? :D
Berty
glava cilindra
Prispevkov: 700
Pridružen: Sr Maj 11, 2016 6:41 pm

Re: APN4M 81' original/predelan

Odgovor Napisal/-a Berty »

Sam se tudi ukvarjam z PC-ji in overclockanjem, včasih je bilo še zanimivo ko sem na phantomu iz 1,2 na 2+GHz overclockal enojedrni procesor, zdaj so bolj mopedi. :D
matijag napisal/-a:Ena moja glupost...morda nebi bilo napačno namazat vložek pred vprešanjem s termalno pasto - računalniško?
Nastal je problem zaradi termalne paste. No ta phantom se ni pregrel, ampak je navadna original termalna pasta, tako kot si napisal "zakuhala" in je prišel luft med hladilna rebra in procesor zato ga je nato v parih sekundah pregrelo in stopilo komplet socket in procesor skupaj.
Če bi bila situacija ista ampak bi imel novo pasto za overclockanje, mogoče nebi bilo nič narobe.

Moroče bi bilo smiselno vložek namazati in nato naprešati? :?:
APN4M 83'
Uporabniški avatar
Kamion
cilinder
Prispevkov: 1153
Pridružen: So Sep 17, 2011 1:39 pm
Kontakt:

Re: APN4M 81' original/predelan

Odgovor Napisal/-a Kamion »

Računalniške termalne paste so narejene za temperaturna območja od –50°C do 130°C. Kratkotrajno lahko malo več, vendar se pri višjih temperaturah posušijo in nehajo prevajati toploto.
Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you - Jeremy Clarkson
Berty
glava cilindra
Prispevkov: 700
Pridružen: Sr Maj 11, 2016 6:41 pm

Re: APN4M 81' original/predelan

Odgovor Napisal/-a Berty »

Tako ja. Temperaturno območje bi bilo potem premajhno.
APN4M 83'
gasper mahkota
vplinjač
Prispevkov: 342
Pridružen: Pe Maj 28, 2010 8:37 am
Kraj: bliZ Domžal

Re: APN4M 81' original/predelan

Odgovor Napisal/-a gasper mahkota »

Jaz vedno naoljim vložek preden ga zaprešam v glavo, ker ima olje boljšo toplotno prevodnost kot zrak ki je vedno prisoten zaradi hrapavosti površine) . S termalnimi pastami pa nisem eksperimentiral.

Lp, Gašper
Berty
glava cilindra
Prispevkov: 700
Pridružen: Sr Maj 11, 2016 6:41 pm

Re: APN4M 81' original/predelan

Odgovor Napisal/-a Berty »

Dobavili so mi 4 stojne vijake ravno pravšnje dolžine 112mm.
Kapa pride privijačena na razdaljo 0,4mm kar je premalo, zato moram s tesnilom pod cilindrom to mero povečati nekje na 0,5-0,55.
Ker zgleda še nekaj časa nebo lepih dni se mi ne mudi toliko.
APN4M 83'
Berty
glava cilindra
Prispevkov: 700
Pridružen: Sr Maj 11, 2016 6:41 pm

Re: APN4M 81' original/predelan

Odgovor Napisal/-a Berty »

No med tednom sem se oglasil v trgovini Mrak, so mi naročili set tesnil, sem dobil in izdelal tesnilo za pod PVLjev cilinder. Izdelal sem ga nekako z nožem in luknjačem za 4 luknje pri stojnih vijakih. Zamenjati sem moral vse 4 stojne, saj so originalni bili prenizki in se ni dalo ujeti matice s podložko, brez mi je pa škoda glave. :? Vzel sem 112mm dolge, mislim da od avtomatika, pridejo ravno prav visoki.
Levo navadni APN vijak, desno novi daljši
Levo navadni APN vijak, desno novi daljši
No potem sem slikal še od strani, razdalja med batom in squishem je 0,55mm, ravno pravšnja. Pod cilindrom je 0,5mm tesnilo, zdrži do 150°C. Izdelal sem še tesnilo za vplinjač, ker sem bolj skeptičen za silikon na ravnih podlagah. Tisti je 0,75mm in do 200°C.
Squish glava side.jpg
No pri tem sem prišel do problema, in sicer da so sedaj matici, na katere se prišravfa pokrov hlajenja, previsoki in imata pokrova med sabo malo reže. Nevem ali naj skrajšam matice ali poberem malo mesa na kapi. :?:
Squish pokrov.jpg
V glavnem, motor deluje, obrate nažge bp, vožnje pa nažalost še ni bilo in če bo res kaj snega mislim da jo še nekaj časa nebo. :D
APN4M 83'
Berty
glava cilindra
Prispevkov: 700
Pridružen: Sr Maj 11, 2016 6:41 pm

Re: APN4M 81' original/predelan

Odgovor Napisal/-a Berty »

Odločil sem se da skrajšam 5mm tiste dve tadaljši matici, na katerih imam M8 za pokrov z ene strani in M7 z druge za stojne vijake. Če nebo vredu imam dve novi matici z M7 za zamenjavo.
Mislim da bo potem pokrov prišel dovolj skupaj s stranskim pokrovom in nebo izgledalo tako grdo. :?

Kapo sem še preizkušal, obrati pridejo do kolikor daš gasa in tam držijo brez problemov, edino predno se segreje motor je treba malo na obratih držat drugače padejo in se motor ustavi.
Ker sem držal napolno gas je umes skurilo LED regulator oz ledice na luči, nevem katero od tega. Bom poskusil brez regulatorja, da vidim pri čemu sem. :roll: Če skuri do 18V regulator potem mislim da bo tudi navadne žarnice...

V prihodnosti gledam na to da razstavim prve vilice in zamenjam počeno vzmet, kraka pa morda dam barvat skupaj z bratovo APN 4. So obdrgnjene in upam, da ne zarjavijo. Lončke bi tudi lahko prebarval saj sprej barva odpada kljub temu da jih zbrusim do sijaja in spucam z razredčilom. :?
APN4M 83'
borisk
batzajla
Prispevkov: 37
Pridružen: To Jan 11, 2011 3:56 pm

Re: APN4M 81' original/predelan

Odgovor Napisal/-a borisk »

Berty napisal/-a:Lončke bi tudi lahko prebarval saj sprej barva odpada kljub temu da jih zbrusim do sijaja in spucam z razredčilom. :?
uporabi primer za plastiko.
Uporabniški avatar
smrekca
zariban cilinder
Prispevkov: 133
Pridružen: Če Okt 09, 2014 6:56 pm
Kraj: Smast

Re: APN4M 81' original/predelan

Odgovor Napisal/-a smrekca »

borisk napisal/-a:
Berty napisal/-a:Lončke bi tudi lahko prebarval saj sprej barva odpada kljub temu da jih zbrusim do sijaja in spucam z razredčilom. :?
uporabi primer za plastiko.
Lončki na sprednjih vilicah so železni ;)
TOMOS
Odgovori