koroman napisal/-a:z malo domislije dobro idejo in dobro knjigo o masinah se dajo cudezi delat. Premisli. Jaz sem naso resitev. Se pravi: preglej, zmeri, preberi v knigi, naredi model, naredis osnutek izboljsas do max in uporabis. Na tomosu se da naredit vse. Samo idejo mores met dobro
in kašna je ta tvoja rešitev? upam da ni skrivnost, ker itak je treba konec konceu nardit
drugače pa ja marsikaj se da naredit sam ti kolikor te razumem bi preuredil veilk del cilindra da bi naredu na lamele, al maš kakšn drugo varjanto
ma zakaj cilindr
lamelni vsis v blok motorja je on mislu
koroman napisal/-a:z malo domislije dobro idejo in dobro knjigo o masinah se dajo cudezi delat. Premisli. Jaz sem naso resitev. Se pravi: preglej, zmeri, preberi v knigi, naredi model, naredis osnutek izboljsas do max in uporabis. Na tomosu se da naredit vse. Samo idejo mores met dobro
in kašna je ta tvoja rešitev? upam da ni skrivnost, ker itak je treba konec konceu nardit
drugače pa ja marsikaj se da naredit sam ti kolikor te razumem bi preuredil veilk del cilindra da bi naredu na lamele, al maš kakšn drugo varjanto
ma zakaj cilindr
lamelni vsis v blok motorja je on mislu
ja v blok ja valda. je verjetno boljse kot v cilinder. Ker ma cilinder batni vsis in je to sigurno slabse. Pri batnem je recimo sesanje 150 stopinj in sesa samo polovico casa plus da nekaj ven zmece. Pri lameli pa sesa dokler je podtlak in ven nic ne mece. Aja pa se to. Lamela v cilinder tudi ni idealna. Najboljse je lamela v blok. Glede izvedbe pa zaj nic ne pokazem. Bom pa nalozo ko bo delalo po mojih zeljah
bi deloval navaden cilinder kateremu zaštopaš dovod na standard vsisu in narediš vsis na blok? ali pa pač vzameš en drug cilinder ki ima že serijsko tak vsis (na bloku) ?
bi deloval. Ampak fino je ce ma cilinder tudi boost porte. Recimo da si naredis sam booste, kar pa je ze ful zapleteno. Sicer pa ce nimas res ful predelave se ne splaca delat
koroman napisal/-a:bi deloval. Ampak fino je ce ma cilinder tudi boost porte. Recimo da si naredis sam booste, kar pa je ze ful zapleteno. Sicer pa ce nimas res ful predelave se ne splaca delat
a poraba se nebi poznala tudi na nepredelani mašini, al je zanemarljiva?
poraba je odvisna od velikosti dize, časa sesanja podtlaka. poraba je enaka kot z batnim vsisom ampak je večji izkoristek ker nič zmesi oz zelo malo ven zmeče. ker je enosmerni sistem v nasprotju z batnim vsisom. tako da težko gorovim o kakršnih količinah. ampak recimo tolko ko kaki skuter bi bla pol poraba. ampak upam da vseeno nebo več od deci na kilometer, kolko mi je prej žrla :D:D
No, da pridem nazaj k temi, stvar je občutno boljša. Je že bolj živahna. Na ravnini doseže že 45! Opa, opa!
Tko da ror vrjetn od freze gor v nedeljo, za test, saj je dons zmanjkal časa, ker -klonk.
No uspelo je nekako...jz sicer nisem čist zadovoljen, ampak za skoraj nič stroškov je to to.
Stvar gre k en A3, 50 km/h, vendar dobi dost hitro.
Kapitalna napaka je pa verjetn pr roru-na račun lepote bo zgleda mal trpel: dejansko ravna cev, ki gre mal v konus proti koncu...brez dušilca (to sicer ne vpliva, dere se pa k prasica). Pa še pr dihtungi pušča (oz. je sploh ni, kar je kita ostal od prejšnga majstra), bom jutri dodal.
S kkšno resonanco bi znal jit ene 58-62.
Kaj je spremenjeno? (by me-so se pa že prej nekaj igrali):
-zobnik
-šp. filter (ki je brez veze)
-dellorto 14 z dizo 70
-krajšan bat 5mm (ker originalni je res dolg v primerjavi z navadnim in prepozno odpira)
-zmaknjen štrom (sam to nima vpliva-vsaj opaznega ne)
-do konca odprt ror-kolkr pač, resonance ni (prej se je kadilo skozi prirobnico in krivino 14mm)
Mogoče bom še glavo nižu mal.
Jutr k bo sonce pa še mal photoshootinga. (če nav scal, k pravijo).