parkrat ga ogrej pa se pocasi pelji pa ohladi umes pa spet vozi pa bo, mam pa ze primere ko se je bt cilinder gnav ze brez utekanja pa že gre 5 let pa je brez risov, samo nastavleno more bit uredu pa greŠmarčana napisal/-a:Dober večer vsem, koliko časa mi priporočate utekanje novega bata ter na novo brušenega cilindra?
Razna vprašanja (delavnica)
- tomostuner
- auspuh
- Prispevkov: 799
- Pridružen: To Okt 21, 2014 7:18 pm
Re: Razna vprašanja (delavnica)
tomos 4 life
Re: Razna vprašanja (delavnica)
oboje mora biti nastavljeno. nazadnje sem eno popoldne nastavil avtomatika za vztrajnostno dirko drug dan smo ga gnali brez utekavanja 4 ure pa ni bilo problemov
Re: Razna vprašanja (delavnica)
Imam težavo z prednjo disk zavoro na racingu. Ko je stisnem postane mehka in posledično ne prime. Med vožnjo pa izgleda kot da izmenično prime in spušča, kar pa ni najbolj prijetno. Zavore nisem nič odpiral, tako da ne vem kje bi dobil zrak v sistem. Mogoče kakšna druga razlaga? Se naj lotim odzračevanja?
- automatic_7
- Moderator
- Prispevkov: 5238
- Pridružen: Če Avg 13, 2009 2:07 pm
- Kraj: okolica Nove Gorice
Re: Razna vprašanja (delavnica)
zavora je AJP ali kitajska??jerjer napisal/-a:Imam težavo z prednjo disk zavoro na racingu. Ko je stisnem postane mehka in posledično ne prime. Med vožnjo pa izgleda kot da izmenično prime in spušča, kar pa ni najbolj prijetno. Zavore nisem nič odpiral, tako da ne vem kje bi dobil zrak v sistem. Mogoče kakšna druga razlaga? Se naj lotim odzračevanja?
je dovolj zavorne tekočine noter, koliko so obrabljene ploščice? to prvo preveri in porem lahko probaš odzračit če kaj pomaga
Re: Razna vprašanja (delavnica)
Zavora je AJP. Olja je dovolj. Ploščice so ok. Bom probal odzračit.
Re: Razna vprašanja (delavnica)
Probušeno tije crevo od pumpe do kljušta ili brtva pušta!
Re: Razna vprašanja (delavnica)
Dobro jutro vsem, zanima me katero olje gre v sprednje vilice za Tomos APN6? Zanima me, tudi najlažji postopek za menjavo olja v sprednjih vilicah? Kakor sem bral, ni ravno lahko. Hvala vsem za pomoč.
Važn da gre!
Re: Razna vprašanja (delavnica)
Snameš sprednje kolo. Spredaj dvigneš motor tako, da je pod kotom, ki omogoča odvitje matic, ki so v udolbini pod vilicami. Odvij matice in potegni spodnja kraka od vilic ven. Olje bo počasi ztekalo. Tisto " pumpanje " krakov lahko ponoviš večkrat da bo olje preje odteklo. Obvezno si moraš nabaviti bakrene podloške fi 6mm, ki jih namestiš na vijak vzmeti, ki gleda spodaj ven. Vstaviš z ene strani zaprte matice in jih močno privij, da se urežejo v bakrene podloške. Spusti motor v vodoraven položaj in montiraj sprednje kolo. Zgoraj odviješ vijaka, ki držita zg. križ. Skozi luknje naliješ 0,8 dcl motornega olja SAe-80-90. Olje najlažje naliješ z brizgo volumna 1/2 dcl.Dobiš jo v Sanolaborju ali v lekarni.
Re: Razna vprašanja (delavnica)
Pozdravljeni, imam nek problem ki pomoje ni povezan z predvzigom, ki je trenutno nastavljen na moji srbski kopiji junior 1mm pred gmt. Ce na hitro das gas do konca, motor v leru pocasi pridobiva obrate, enkrat ko je na obratih pa nima problemou zavrtet v visave in je odziven. Tam lepo vlece in je vozen, ko menjam pa padem v malo premale in se motor ne more dvignit iz njih. Slutim na pozicijo igle. Premaknil sem na skrajno gornjo in skrajno spodnjo mejo. Problem je isti, mogoce na neki poziciji malenkost manj ociten. Ce pocasi dodajam gas motor lazje prileze do obratov ampak samo v leru, v 1 prestavi ne more prit do obratov na katerih vlece resonanca. Izpuh junior, verjetno kopija. Glavna diza 85, mala pa 35. Bing 18 od slc, z sirokim grlom. Prenosi 12 33 l.p:)