Razna vprašanja o tuningu
Re: Razna vprašanja o tuningu
Dobra stvar, če bi jo lahko dal na apn z prisilnim hlajenjem. Znamka Selettra. Vetrnica in magnet obenem, tehta 300 gramov. To je se mi zdi toliko kot pvl magnet. Problem je da mora tuljava biti zraven magneta. Lahko kdo izmeri koliko je fi luknja pri tomos magnetu na koncu konusa na zunanji strani?
Re: Razna vprašanja o tuningu
To imajo vse motorne žage, nahrbtne in bočne kosilnice tako... Tudi umo 04 (škropilnica) ima tako, le da brez ventilatorja. Pa na oko bi rekel, da je konus manjši.
Re: Razna vprašanja o tuningu
Vetrnica na seletro ali pvl je kot vlečna kljuka ne Ferrari. Enostavno to ni to. Če že imaš denar za tak vžig, potem boš imel tudi za cilinder, ki prisilnega hlajenja ne potrebuje. Sicer pa je vžig zadnja stvar, ki jo je potrebno zamenjati.prlek napisal/-a:Dobra stvar, če bi jo lahko dal na apn z prisilnim hlajenjem. Znamka Selettra. Vetrnica in magnet obenem, tehta 300 gramov. To je se mi zdi toliko kot pvl magnet. Problem je da mora tuljava biti zraven magneta. Lahko kdo izmeri koliko je fi luknja pri tomos magnetu na koncu konusa na zunanji strani?
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Re: Razna vprašanja o tuningu
To sem pobral ven iz nedelujoče črpalke tak da nič ne stane.Pich napisal/-a:Vetrnica na seletro ali pvl je kot vlečna kljuka ne Ferrari. Enostavno to ni to. Če že imaš denar za tak vžig, potem boš imel tudi za cilinder, ki prisilnega hlajenja ne potrebuje. Sicer pa je vžig zadnja stvar, ki jo je potrebno zamenjati.prlek napisal/-a:Dobra stvar, če bi jo lahko dal na apn z prisilnim hlajenjem. Znamka Selettra. Vetrnica in magnet obenem, tehta 300 gramov. To je se mi zdi toliko kot pvl magnet. Problem je da mora tuljava biti zraven magneta. Lahko kdo izmeri koliko je fi luknja pri tomos magnetu na koncu konusa na zunanji strani?
Re: Razna vprašanja o tuningu
Zna kdo povedat kaj naredit, ko ti od righetti ridolfija obratomer crkne? Kako it odpirat da zamenjaš baterijo? Vem da vas ga veliko ima zato bi prosil za odgovore.
- Priponke
-
- 10082016_14.25.25_contagiri-motore-righetti.jpeg (31.86 KiB) Pogledano 2433 krat
Re: Razna vprašanja o tuningu
http://www.italiankart.it/fp-323886.htmlprlek napisal/-a:Zna kdo povedat kaj naredit, ko ti od righetti ridolfija obratomer crkne? Kako it odpirat da zamenjaš baterijo? Vem da vas ga veliko ima zato bi prosil za odgovore.
Ker najbrž italijansko ne obvladaš... z žiletko, olfa nožem ali malim izvijačem previdno odlepiš rumeno masko (na prednji strani), katera je prilepljena na obojestranski lepilni trak, pod njo pa so skriti 4 mali vijakci. Uporabnik bombardier - zadnji post - pravi, da je nalotal kabelček in zunanjo baterijo, da mu ni treba obratomera več odpirat. Baterije 2×1,5 V
Re: Razna vprašanja o tuningu
Hvala zaenkrat, bomo videli.matijag napisal/-a:http://www.italiankart.it/fp-323886.htmlprlek napisal/-a:Zna kdo povedat kaj naredit, ko ti od righetti ridolfija obratomer crkne? Kako it odpirat da zamenjaš baterijo? Vem da vas ga veliko ima zato bi prosil za odgovore.
Ker najbrž italijansko ne obvladaš... z žiletko, olfa nožem ali malim izvijačem previdno odlepiš rumeno masko (na prednji strani), katera je prilepljena na obojestranski lepilni trak, pod njo pa so skriti 4 mali vijakci. Uporabnik bombardier - zadnji post - pravi, da je nalotal kabelček in zunanjo baterijo, da mu ni treba obratomera več odpirat. Baterije 2×1,5 V
Re: Razna vprašanja o tuningu
Samo odlepiš vse skpaj, menjaš baterijo pa zalepiš nazaj oz. meni je še kar original tesnilo to držalo, ki je okrog, sem ga samo stisnil nazaj skup.prlek napisal/-a:Hvala zaenkrat, bomo videli.matijag napisal/-a:http://www.italiankart.it/fp-323886.htmlprlek napisal/-a:Zna kdo povedat kaj naredit, ko ti od righetti ridolfija obratomer crkne? Kako it odpirat da zamenjaš baterijo? Vem da vas ga veliko ima zato bi prosil za odgovore.
Ker najbrž italijansko ne obvladaš... z žiletko, olfa nožem ali malim izvijačem previdno odlepiš rumeno masko (na prednji strani), katera je prilepljena na obojestranski lepilni trak, pod njo pa so skriti 4 mali vijakci. Uporabnik bombardier - zadnji post - pravi, da je nalotal kabelček in zunanjo baterijo, da mu ni treba obratomera več odpirat. Baterije 2×1,5 V
Če bo kdo kupoval to zadevo novo, ima sportstill najbilj poceni.
[color=#0000BF]Hvala bogu[/color], [color=#0000BF]da sem[/color] [color=#FF0000][size=150]štajerc[/size][/color] [color=#0000BF]to ne more biti vsak!!![/color]
Re: Razna vprašanja o tuningu
a se kdo spomni "špicbat" vrjante? kao da prej odpira. se to splača nardit tko za hec?
Re: Razna vprašanja o tuningu
Špicbate se je bolj uporabljalo pri 4T motorjih. Zdaj so tudi tam že prava redkost. Pri 2T motorju povzročajo nepravilno izgorevanje. Če hočeš, da ti kanale prej odpira, raje podloži cilinder.timmy123 napisal/-a:a se kdo spomni "špicbat" vrjante? kao da prej odpira. se to splača nardit tko za hec?
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa