Razna vprašanja o tuningu

Predelave pogonske sile mopeda
Odgovori
Heady_xD
auspuh lager
Prispevkov: 8
Pridružen: To Sep 12, 2017 1:09 am

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a Heady_xD »

Serbus...okej zanima me kako se bi obnesla predelava tomos racinga 25? Kdo kaksne izkusnje? Nameravam montirati airsal 74cc euro kir, dellorto 19mm,selettra elektriko.Kateri avzpuh?Kateri zobnika naj zmontiram pustim org ali dam manjsega?...Se splaca ali ne? skrbi me ka bo z gredjo al bo prezivela al je bols menjat z kaksno drugo?rad bi dosegu pospesek in koncno hitrost okoli 100kmh...zanima me zakaj motor zelo trese oz vibrira na balanci,sedezu in na nosilcih nog...motor mi gre sedaj okoli 55 in voznja je zelo neprijetna zaradi vibracij...je to problem kaj v masini ali okvirju...? Hvala za odgovore
Mr.slc
zažgan bat
Prispevkov: 89
Pridružen: So Jan 21, 2017 12:32 pm

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a Mr.slc »

Mopedist.sem napisal/-a:odvisno, kaj hočeš od motorja, če ga boš podložil za milimeter pričakuj več moči na višjih obratih in pa manj na nižjih obratih, ampak se milimeter še ne pozna zelo veliko.
ok, ja hotu bi vselih mal višjo brzino pa kej več moči
matijag
vplinjač
Prispevkov: 341
Pridružen: Sr Maj 15, 2013 3:49 pm

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a matijag »

Heady_xD napisal/-a:Serbus...okej zanima me kako se bi obnesla predelava tomos racinga 25? Kdo kaksne izkusnje? Nameravam montirati airsal 74cc euro kir, dellorto 19mm,selettra elektriko.Kateri avzpuh?Kateri zobnika naj zmontiram pustim org ali dam manjsega?...Se splaca ali ne? skrbi me ka bo z gredjo al bo prezivela al je bols menjat z kaksno drugo?rad bi dosegu pospesek in koncno hitrost okoli 100kmh...zanima me zakaj motor zelo trese oz vibrira na balanci,sedezu in na nosilcih nog...motor mi gre sedaj okoli 55 in voznja je zelo neprijetna zaradi vibracij...je to problem kaj v masini ali okvirju...? Hvala za odgovore
Vse skupaj je narejeno za 25 km/h in da se vrti na 4000 obratih maximalno. Moral bi vse balansirat na novo, predvsem sklopko, ki pomojem še najbolj opleta...Za hitrost 100 km/h bi se moral motor zavrtet na 25.000 obratov, ker zadaj ne moreš dat tako majhnega zobnika, spredaj pa ne večjega....pa še kolesa so majhna...
Uporabniški avatar
automatic_7
Moderator
Prispevkov: 5234
Pridružen: Če Avg 13, 2009 2:07 pm
Kraj: okolica Nove Gorice

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a automatic_7 »

Heady_xD napisal/-a:Serbus...okej zanima me kako se bi obnesla predelava tomos racinga 25? Kdo kaksne izkusnje? Nameravam montirati airsal 74cc euro kir, dellorto 19mm,selettra elektriko.Kateri avzpuh?Kateri zobnika naj zmontiram pustim org ali dam manjsega?...Se splaca ali ne? skrbi me ka bo z gredjo al bo prezivela al je bols menjat z kaksno drugo?rad bi dosegu pospesek in koncno hitrost okoli 100kmh...zanima me zakaj motor zelo trese oz vibrira na balanci,sedezu in na nosilcih nog...motor mi gre sedaj okoli 55 in voznja je zelo neprijetna zaradi vibracij...je to problem kaj v masini ali okvirju...? Hvala za odgovore
kateri zobnik imaš sedaj zadej?? še vedno originalni? daj vsaj od 45verzije prenos(26-26) ali pa še boljše 20 zadnji zobnik .... pa bo malo manj vibracij, za predelavo pa se dobi tudi 27 sprednji zobnik in imaš prenos (27-20) ki mislim da je najdaljši ki ga lahko spraviš na ta moped

drugače pa Racingi sploh prve verzije so imele visoke vibracije, imajo enega na fakulteti za strojništvo in je rekel profesor, da so opravljali meritve za Tomos takrat in zadeva preveč vibrira.

Mislim da imajo racing tt vpeto mašino na gumjaste nosilce in tako manjše vibracije
Heady_xD
auspuh lager
Prispevkov: 8
Pridružen: To Sep 12, 2017 1:09 am

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a Heady_xD »

Da zobnik zadaj je 31 trenutno...spredaj pa tezko recem ampak original vrjetno...ka pa ce bi med vijake od masine in rust dau umes neke gumjaste podlozke na obeh straneh?...25.000 obratov :O okej bomo vidl ka bomo nardil bom objavu kako slikco :) ;)
Uporabniški avatar
koroman
predelana mašina
Prispevkov: 1875
Pridružen: Po Avg 31, 2009 10:44 pm
Kraj: zlatoličje - maribor

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a koroman »

Heady_xD napisal/-a:Da zobnik zadaj je 31 trenutno...spredaj pa tezko recem ampak original vrjetno...ka pa ce bi med vijake od masine in rust dau umes neke gumjaste podlozke na obeh straneh?...25.000 obratov :O okej bomo vidl ka bomo nardil bom objavu kako slikco :) ;)
100 km/h za avtomatika pomeni ekstremno predelavo. Prvi cilj naj ti bo 80, potem pa naprej
The science of tuning.

viewtopic.php?f=14&t=15145
čendi123
zariban cilinder
Prispevkov: 110
Pridružen: Sr Apr 15, 2015 9:44 pm
Kraj: Okolica Kopra

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a čendi123 »

Heady_xD napisal/-a:Serbus...okej zanima me kako se bi obnesla predelava tomos racinga 25? Kdo kaksne izkusnje? Nameravam montirati airsal 74cc euro kir, dellorto 19mm,selettra elektriko.Kateri avzpuh?Kateri zobnika naj zmontiram pustim org ali dam manjsega?...Se splaca ali ne? skrbi me ka bo z gredjo al bo prezivela al je bols menjat z kaksno drugo?rad bi dosegu pospesek in koncno hitrost okoli 100kmh...zanima me zakaj motor zelo trese oz vibrira na balanci,sedezu in na nosilcih nog...motor mi gre sedaj okoli 55 in voznja je zelo neprijetna zaradi vibracij...je to problem kaj v masini ali okvirju...? Hvala za odgovore
Ugl. po mojem mnenju ti takšne hitrosti na racingu neboš dosegel kar tako zlahka. Namreč racing ima zelo majhna kolesa 12 col merijo in da bi to zadevo spravil na 100kmh nebošlo ravno zlahka. Imam tudi sam racinga doma ubistu racinga tt in ima kit dmp70 z z glavo od a35 predelano na squish dellorto 16 in techno crom izpuh. Zadeva ni narejena za neko hitrost ampak kot motorček za se vozit lokalno z malo večjo močjo. Imam zobnike 26-26 in končna je okrog 65kmh. Res pa je da grem v vsak ampak res vsak hrib 50kmh. Zdej po mojem mnenju tudi če bi se lotil resnega tuninga te mašine nikakor nemoreš spravit na 100kmh ker bi rabil res ogromno obratov. Mogoče z najdaljšimi zobniki 27-20 in z tvojim tuningom katerega si napisal bi šlo ene 85 več pa kr dvomim.
Kar se tiče gredi meni je originalno odtrgalo po 500km, dobesedno odtrgalo :lol:. Ampak zato je bil krivec rotor magneta saj je tisti z zobnikom za el. štarter in in izredno težek. Sedaj imam ene 2000km not "dmp" gred iz cilinder.si samo dvomim da je dmp ker nikjer ne na škatli ne na gredi nepiše dmp. mislim pa da je ena italjanska in sem kr zadovoljen z njo. Za tvoj tuning bi ti priporočil pa npr. top racing gred z frco motota, jo ma kolega in štima.
Kar se pa tiče vibracij, sem govoril tudi sam z enim gospodom kateri je 30 let delal na tomosu v razvojnem inštitutu, če ve mogoče zakaj racingi tako tresejo, namreč nisi nažalost edini ki ima probleme z vibracjami. Problem naj bi bil da enostavno je okvir, krmilo in kolesa so tako zasnovani da nažalost zelo prenašajo vibracije naprej in niso našli rešitve kako bi kaj na tem okvirju popravili da bi to izginilo našli so par rešitev kako bi to se dalo malce zboljšati ampak neke konkretne resitve nazalost ne, brez večjih posegov v okvir. Tudi sam sem balansirau sklopko, oz. šalico sklopke ampak nepomaga kaj dosti, tako da pomojem brezveze.
Obvezno kar boš potreboval je kakšna dirkalna sklopka npr. takšna kot jo izdeluje cerar. Z originalno neboš dobil prave moči in pospeškov pa tudi nebo ti zdržala kaj dosti mogoče 100km in boš izgubil pluto.
Aja pa racing tt nima gumijastih nosilcev kateri držijo motor, je narejeno enako kot pri običajnih racingih,automatikih...
Izpuh pa obvezno po merah če želiš nek resen tuning.
Upam da sem kaj pomagal :)
lp Martin
Heady_xD
auspuh lager
Prispevkov: 8
Pridružen: To Sep 12, 2017 1:09 am

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a Heady_xD »

čendi123 napisal/-a:
Heady_xD napisal/-a:Serbus...okej zanima me kako se bi obnesla predelava tomos racinga 25? Kdo kaksne izkusnje? Nameravam montirati airsal 74cc euro kir, dellorto 19mm,selettra elektriko.Kateri avzpuh?Kateri zobnika naj zmontiram pustim org ali dam manjsega?...Se splaca ali ne? skrbi me ka bo z gredjo al bo prezivela al je bols menjat z kaksno drugo?rad bi dosegu pospesek in koncno hitrost okoli 100kmh...zanima me zakaj motor zelo trese oz vibrira na balanci,sedezu in na nosilcih nog...motor mi gre sedaj okoli 55 in voznja je zelo neprijetna zaradi vibracij...je to problem kaj v masini ali okvirju...? Hvala za odgovore
Ugl. po mojem mnenju ti takšne hitrosti na racingu neboš dosegel kar tako zlahka. Namreč racing ima zelo majhna kolesa 12 col merijo in da bi to zadevo spravil na 100kmh nebošlo ravno zlahka. Imam tudi sam racinga doma ubistu racinga tt in ima kit dmp70 z z glavo od a35 predelano na squish dellorto 16 in techno crom izpuh. Zadeva ni narejena za neko hitrost ampak kot motorček za se vozit lokalno z malo večjo močjo. Imam zobnike 26-26 in končna je okrog 65kmh. Res pa je da grem v vsak ampak res vsak hrib 50kmh. Zdej po mojem mnenju tudi če bi se lotil resnega tuninga te mašine nikakor nemoreš spravit na 100kmh ker bi rabil res ogromno obratov. Mogoče z najdaljšimi zobniki 27-20 in z tvojim tuningom katerega si napisal bi šlo ene 85 več pa kr dvomim.
Kar se tiče gredi meni je originalno odtrgalo po 500km, dobesedno odtrgalo :lol:. Ampak zato je bil krivec rotor magneta saj je tisti z zobnikom za el. štarter in in izredno težek. Sedaj imam ene 2000km not "dmp" gred iz cilinder.si samo dvomim da je dmp ker nikjer ne na škatli ne na gredi nepiše dmp. mislim pa da je ena italjanska in sem kr zadovoljen z njo. Za tvoj tuning bi ti priporočil pa npr. top racing gred z frco motota, jo ma kolega in štima.
Kar se pa tiče vibracij, sem govoril tudi sam z enim gospodom kateri je 30 let delal na tomosu v razvojnem inštitutu, če ve mogoče zakaj racingi tako tresejo, namreč nisi nažalost edini ki ima probleme z vibracjami. Problem naj bi bil da enostavno je okvir, krmilo in kolesa so tako zasnovani da nažalost zelo prenašajo vibracije naprej in niso našli rešitve kako bi kaj na tem okvirju popravili da bi to izginilo našli so par rešitev kako bi to se dalo malce zboljšati ampak neke konkretne resitve nazalost ne, brez večjih posegov v okvir. Tudi sam sem balansirau sklopko, oz. šalico sklopke ampak nepomaga kaj dosti, tako da pomojem brezveze.
Obvezno kar boš potreboval je kakšna dirkalna sklopka npr. takšna kot jo izdeluje cerar. Z originalno neboš dobil prave moči in pospeškov pa tudi nebo ti zdržala kaj dosti mogoče 100km in boš izgubil pluto.
Aja pa racing tt nima gumijastih nosilcev kateri držijo motor, je narejeno enako kot pri običajnih racingih,automatikih...
Izpuh pa obvezno po merah če želiš nek resen tuning.
Upam da sem kaj pomagal :)
lp Martin
hvala za odgovore to mi je zlo pomagal ja zdej mam gor master racing avspuh pa to gumjasto cev pred kolenom do masine iz frgazerja drugo cist odprto...ustalo vse v originalu pa mi gre po ravnini 55kmh...pol bols da se lotin kaga drugega motorja npr avtomatika? Sej zato sm reku da bi menju elektriko s selettro da bi bla obremenitev grede cim manjsa iz te strani...motor mi je zlo vsec rad bi pa dosegu te cilje...kr ce jih nebom bom ubistvu nezadovoln...majhni kolesi so res hudic...hvala se enkrat
Uporabniški avatar
Pich
Mojster
Prispevkov: 2601
Pridružen: Sr Okt 13, 2010 6:42 pm
Kraj: Idrija

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a Pich »

Kaj pa če bi raje kako 4-ko gledal. Za predelavo je dosti boljša od avtomatika.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
matijag
vplinjač
Prispevkov: 341
Pridružen: Sr Maj 15, 2013 3:49 pm

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a matijag »

Pridi na kakšen tomosov dragrace, boš videl kako leti Tori z mašino (napiljeno!) E-90 :D uporabnika @ojo :shock:
https://www.youtube.com/watch?v=pdlyP1Z1mEQ Pri 1:12 se pokaže za trenutek...
Odgovori