APN4M 81' original/predelan
Re: APN4M 81' original/predelan
Raje bi videl, da bi bil ta en navaden obroček, nevem zakaj L obroček. Kaj glave nisi dobil zraven?
- automatic_7
- Moderator
- Prispevkov: 5238
- Pridružen: Če Avg 13, 2009 2:07 pm
- Kraj: okolica Nove Gorice
Re: APN4M 81' original/predelan
mislil sem da bi potem mi sliko objavili na naši FB strani, tako da vprašanje ni bilo namenjeno provokacijiBerty napisal/-a:Je že vredu, je na meni napaka ker sem mislil da sem shranil slike ko sem bil na snapchatuCliffhorn napisal/-a:Aj vedno ga moreste neki drkat? Vsaj poslikal je in montiral kar je kupil od soforumasa....
Good job. L.p.
Hvala vseeno, pridejo slike popoldan.
Re: APN4M 81' original/predelan
Evo slike zgoraj in spodaj:
Po 10 minutni voznji sem probal s polnim gasom od 60km/h v 4. prestavi. Motor je sicer razvil do 65 vendar je dobil vec na hitrosti z malo manj kot poln gas, s polnim ga je dusilo.
Lepo razvija iz nizkih, v visoke gre vendar pri polnem gasu ga mori, kaj je lahko vzrok?
Svecka je bolj rjavkaste barve po odprtju dize.
Glede L obrocka, tak je bil bat po katerem je cilinder honan, nevem ali se sploh dobi grafitiran bat z navadnim obrockom.
V kupljenem kompletu je bil PVLjev cilinder in ta bat, glavo si vsak naredi sam.
Glede slik sem se pa ustel.
Po krajsi voznji sem menjal zajlo zadnje bremze ker je bila natrgana pri grustu pod masino. Po 10 minutni voznji sem probal s polnim gasom od 60km/h v 4. prestavi. Motor je sicer razvil do 65 vendar je dobil vec na hitrosti z malo manj kot poln gas, s polnim ga je dusilo.
Lepo razvija iz nizkih, v visoke gre vendar pri polnem gasu ga mori, kaj je lahko vzrok?
Svecka je bolj rjavkaste barve po odprtju dize.
Glede L obrocka, tak je bil bat po katerem je cilinder honan, nevem ali se sploh dobi grafitiran bat z navadnim obrockom.
V kupljenem kompletu je bil PVLjev cilinder in ta bat, glavo si vsak naredi sam.
Glede slik sem se pa ustel.
APN4M 83'
Re: APN4M 81' original/predelan
Si mogoče razmislil o kakšenem boljšem izpuhu za motor. Sam mislim da je greh dajat takšen cilinder na takšen izpuh. Uplinjač še še ampak izpuh bi si lahko omislil kakšen boljši. Raumem da te skrbi zaradi gospodov v plavem ampak sej se da naraditi tudi ne prav opazen in glasen izpuh. Ne uzet kot slabo tega, samo moje mnenje.
Re: APN4M 81' original/predelan
Glede boljšega izpuha imam res težavo s plavimi (pri nas so občutljivi že če imaš od 15SLC in ne od APN), ravno sedaj ko imam na novo registriranega pa se lahko obesijo še na tehnično službo kjer dela znanec zato preprosto raje ne. Je pa res, da bi se dalo veliko dobiti s pravim auspuhom.čendi123 napisal/-a:Si mogoče razmislil o kakšenem boljšem izpuhu za motor....
Auspuh je laser kromiran (obnovi-si.si) nedeljiva krivina od lonca s fi28 krivino. Lonec se razširja pod majhnim kotom tam kjer pride tačka za nogo ter bremza, nekaj postov nazaj pa sem objavil skico kako sem predelal notranjost. Če bo update na auspuhu se bo dodelalo pravi protikonus, ker je bil ta mišljen za prejšnji cilinder in je tudi deloval dobro. Sicer s tem auspuhom ni motor glasnejši od takega nepredelanega tako, da glasnost ni problem.
Premišljal sem :
1 - če je kriva previsoko vzdignjena igla, ker pri polnem plinu mori, morda jo preveč odpre in je potem diza bolj občutljiva za nastavitev.
2 - če je problem res samo na napačno nastavljeni dizi (med delovanjem sem jo poskušal obračati za cel obrat v vsako smer od nastavljene pozicije, brez efekta razen da zamori na obeh koncih kar je normalno)
3 - če je problem v auspuhu v premalo/premajhnih luknjah na prekat-stinger-konus( I=< ) prekatu za stingerjem (imam 2 fi10 in 2 fi8 luknje)______________________________________________________ ^ Izpušni plini tako nimajo dovolj pretoka? Ali pa je nasploh problem v konusu.
4. in česar se bojim - če je problem v ne čisto simetričnih pretočnih kanalih. Levi bolj naklonjen (malo več mesa ostalo) kot desni ki je bolj navpičen proti blajerci in zato ni dobrega pretoka pri polnem gasu?
Sem hvaležen za vsa mnenja in graje ter napotke, pretočne kanale sem pilil 2. v življenju in jih zastopim slabje kot kdo drug na forumu. Hvala vnaprej.
APN4M 83'
Re: APN4M 81' original/predelan
Porihtaj si glavo z squishem in dobro kompresijo. Pri meni je bla glava problem, iskal sem pa pri sto stvareh. Pa vseeno, da neboš spet diplomske pisal se orientiraj po teh osnovnih stvareh: pravilna glava, pravilen predvžig, prava diza in izpuh.
Re: APN4M 81' original/predelan
Najverjetneje vplinjac, glavo bom pa tudi zamenjal z novo, nevem pa kako bi dobil tako s squishem.
APN4M 83'
Re: APN4M 81' original/predelan
Vplinjač je imel prenizko spuščeno iglo. Če sem jo spustil je bilo še slabje, ko sem jo vzdignil na najvišjo pozicijo je zadihal kot mora. Iz štant-gasa je sicer malo zamoril, vendar nič hujšega, se je nastavilo z dizo. Motor dela super, klenkanja ni, kompresija pa poračunana 11,4:1. Kurbel občutno trši kot pri orig. cilindru.
Vidim da je nakup bil utemeljen in je vreden svojega denarja. Pohvale še enkrat mojstru Vidu.
Vidim da je nakup bil utemeljen in je vreden svojega denarja. Pohvale še enkrat mojstru Vidu.
APN4M 83'
Re: APN4M 81' original/predelan
Si kaj prevrtal uplinjač ? Privošču mu vsaj SL izpuh.
[color=#0000BF]Hvala bogu[/color], [color=#0000BF]da sem[/color] [color=#FF0000][size=150]štajerc[/size][/color] [color=#0000BF]to ne more biti vsak!!![/color]
Re: APN4M 81' original/predelan
Vplinjač je Bing 1/17/77 z luknjo 17 ter izdelano prirobnico 17mm.DaNiLo napisal/-a:Si kaj prevrtal uplinjač ? Privošču mu vsaj SL izpuh.
Izpuh ima krivino fi28 in vstavljen konus s stingerjem, podobno kot pri SL modelu tako da je resonanca dobra.
Trenutno narejenih 100 km, pospeski suler, gretje manjse kot original piljen cilinder, ki je bil pred tem gor. Pri poskusu doseganja najvisje hitrosti je na ravnini dosegel 93km/h prestavno razmerje 13/31.
APN4M 83'