pomoje da ja, sploh če delaš prvičhojnikb napisal/-a: Nasledni korak bo očitno nižanje glave; verjetno bo najbolša ideja da kupim drugo glavo in jo obdelam, original pa pustim, če začne kej jebat ?
APN 6S lažje predelave
- automatic_7
- Moderator
- Prispevkov: 5235
- Pridružen: Če Avg 13, 2009 2:07 pm
- Kraj: okolica Nove Gorice
Re: APN 6S lažje predelave
Re: APN 6S lažje predelave
Ko si zamenjal navaden bat z L batom, ti je šel moped bolje zato, ker je L bat krajši. Boljša kompresija malo morgen. Kompresija se uravnava z glavo in ne z batom. Generalno gledano ni v delovanju motorja nobene razlike, le, da je L bat je bolj dovzeten za poškodbe.Berty napisal/-a:Višja kompresija & en dodaten kot na katerega pritiskajo plini pri izgorevanju ter zato bolje tesni ob cilinder. Vsaj tako sem prebral v knjigi.
V praksi pa: ko sem zamenjal na komplet original APN navaden bat z L batom je šel (namesto 45) 50-52km/h. Mislim da je potem to že lažja predelava.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Re: APN 6S lažje predelave
Lahko kupiš novo glavo, saj so nove vse delane na princip takratnih 14-ic (drugačna oblika zgorevalnega prostora), staro apn če imaš original pa pustiš (ta ima večjo prostornino zgorevalnega prostora). Novo nato znižaj za 1mm pa se bo že nekaj poznalo.
Off topic:
Kako pa je potem s tesnenjem bata ob cyl? Namreč sila obročka ni glavna za tesnenje, tesnijo plini ki nastanejo ob izgorevanju in pritiskajo na obroček, ta pa je z dvemi koti vpet v bat. Pri L batu imamo potem obroček višje in ima 3 kote ki se prilegajo ob bat, baje zato bolje tesni?
L bat imam dolžine 47mm, ali ni navadni iste?Pich napisal/-a: Ko si zamenjal navaden bat z L batom, ti je šel moped bolje zato, ker je L bat krajši. Boljša kompresija malo morgen. Kompresija se uravnava z glavo in ne z batom. Generalno gledano ni v delovanju motorja nobene razlike, le, da je L bat je bolj dovzeten za poškodbe.
Off topic:
Kako pa je potem s tesnenjem bata ob cyl? Namreč sila obročka ni glavna za tesnenje, tesnijo plini ki nastanejo ob izgorevanju in pritiskajo na obroček, ta pa je z dvemi koti vpet v bat. Pri L batu imamo potem obroček višje in ima 3 kote ki se prilegajo ob bat, baje zato bolje tesni?
APN4M 83'
Re: APN 6S lažje predelave
Mah, nič bolje ne tesni. Tudi dirkalni motorji nimajo L obročkov.Berty napisal/-a:Lahko kupiš novo glavo, saj so nove vse delane na princip takratnih 14-ic (drugačna oblika zgorevalnega prostora), staro apn če imaš original pa pustiš (ta ima večjo prostornino zgorevalnega prostora). Novo nato znižaj za 1mm pa se bo že nekaj poznalo.
L bat imam dolžine 47mm, ali ni navadni iste?Pich napisal/-a: Ko si zamenjal navaden bat z L batom, ti je šel moped bolje zato, ker je L bat krajši. Boljša kompresija malo morgen. Kompresija se uravnava z glavo in ne z batom. Generalno gledano ni v delovanju motorja nobene razlike, le, da je L bat je bolj dovzeten za poškodbe.
Off topic:
Kako pa je potem s tesnenjem bata ob cyl? Namreč sila obročka ni glavna za tesnenje, tesnijo plini ki nastanejo ob izgorevanju in pritiskajo na obroček, ta pa je z dvemi koti vpet v bat. Pri L batu imamo potem obroček višje in ima 3 kote ki se prilegajo ob bat, baje zato bolje tesni?
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Re: APN 6S lažje predelave
Evo z menjavo cilindra je zadeva lepo poživela. Zdej gre cca 62-63KM/h.
Tomos APN 6S 98'
Tomos A3 MS 87'
Tomos A3 MS 87'
-
- auspuh lager
- Prispevkov: 3
- Pridružen: Po Apr 13, 2020 5:10 pm
Re: APN 6S lažje predelave
Sam tudi razmišljam o lažji predelavi.
Apn6s
1989
38l
Bing12
Laser
Prej sem imel zobnike od atx če se prav spomnim 10/35 pa je lepo vlekel v grapi, po mestu sem moral speljevati z 2. zdaj ko ga uporabljam bolj po mestu pa sem mu dal 13 / 32 pa lepo gre v ravnini v klanec ga pa nekoliko zmanjkuje. Rad bi ga nekoliko poživil tudi za v klanec s tem da bi ohranil original zobnike.
Imam 38L bat.
Ne bi rad preveč predeloval, ker bi rad naredil tehničnega pa sem razmišljal če bi bilo smiselno cilinder zbrusiti in honati na 38,5 ali 39 ali znižati glavo? Ima kak smisel to za v klanec?
Fergazer imam bing 12 pa tudi ne bi rad kupoval drugega.
Gre v glavnem za to, da bi naredil nek ok combo za daljše ture, ki vključuje kakšnen vzpon. Končna hitrost mi ni pomembna.
Hvala,
Lp
Apn6s
1989
38l
Bing12
Laser
Prej sem imel zobnike od atx če se prav spomnim 10/35 pa je lepo vlekel v grapi, po mestu sem moral speljevati z 2. zdaj ko ga uporabljam bolj po mestu pa sem mu dal 13 / 32 pa lepo gre v ravnini v klanec ga pa nekoliko zmanjkuje. Rad bi ga nekoliko poživil tudi za v klanec s tem da bi ohranil original zobnike.
Imam 38L bat.
Ne bi rad preveč predeloval, ker bi rad naredil tehničnega pa sem razmišljal če bi bilo smiselno cilinder zbrusiti in honati na 38,5 ali 39 ali znižati glavo? Ima kak smisel to za v klanec?
Fergazer imam bing 12 pa tudi ne bi rad kupoval drugega.
Gre v glavnem za to, da bi naredil nek ok combo za daljše ture, ki vključuje kakšnen vzpon. Končna hitrost mi ni pomembna.
Hvala,
Lp
Re: APN 6S lažje predelave
predelan slc izpuh (zgleda lepo original, ce ga pobarvas), znizat glavo in nastavit frgazer. Bo lepo vleklo, cilindr lahko naceloma pustis, ce ne mislis brusit na 42.Tičji Abuh napisal/-a: ↑So Jul 18, 2020 10:21 pm Sam tudi razmišljam o lažji predelavi.
Apn6s
1989
38l
Bing12
Laser
Prej sem imel zobnike od atx če se prav spomnim 10/35 pa je lepo vlekel v grapi, po mestu sem moral speljevati z 2. zdaj ko ga uporabljam bolj po mestu pa sem mu dal 13 / 32 pa lepo gre v ravnini v klanec ga pa nekoliko zmanjkuje. Rad bi ga nekoliko poživil tudi za v klanec s tem da bi ohranil original zobnike.
Imam 38L bat.
Ne bi rad preveč predeloval, ker bi rad naredil tehničnega pa sem razmišljal če bi bilo smiselno cilinder zbrusiti in honati na 38,5 ali 39 ali znižati glavo? Ima kak smisel to za v klanec?
Fergazer imam bing 12 pa tudi ne bi rad kupoval drugega.
Gre v glavnem za to, da bi naredil nek ok combo za daljše ture, ki vključuje kakšnen vzpon. Končna hitrost mi ni pomembna.
Hvala,
Lp
Tomos APN 6S 98'
Tomos A3 MS 87'
Tomos A3 MS 87'
-
- auspuh lager
- Prispevkov: 3
- Pridružen: Po Apr 13, 2020 5:10 pm
Re: APN 6S lažje predelave
Hvala ti za odgovor, malo te bom še zaslišal
Je to ta izpuh in če je v kakšnem smislu predelati ?
https://www.frcomoto.si/si/e-90-t14t15c ... 5-t15.html
Glede frgazerja pa po nižanju glave najti primerno veliko dizo ali so še kakšne druge fore ?
LP
Je to ta izpuh in če je v kakšnem smislu predelati ?
https://www.frcomoto.si/si/e-90-t14t15c ... 5-t15.html
Glede frgazerja pa po nižanju glave najti primerno veliko dizo ali so še kakšne druge fore ?
LP
Re: APN 6S lažje predelave
ta bi znal bit ja. Na cilinder ti nebo pasal, tak da bo treba mickeno predelat.Tičji Abuh napisal/-a: ↑Ne Jul 19, 2020 8:48 pm Hvala ti za odgovor, malo te bom še zaslišal
Je to ta izpuh in če je v kakšnem smislu predelati ?
https://www.frcomoto.si/si/e-90-t14t15c ... 5-t15.html
Glede frgazerja pa po nižanju glave najti primerno veliko dizo ali so še kakšne druge fore ?
LP
Frgazer pokorigiras po potrebi. Ce je barva svecke ok po predelavas, pustis tako kot je, sicer povecas, dokler ne prides do kavno rjave barve.
Tomos APN 6S 98'
Tomos A3 MS 87'
Tomos A3 MS 87'
-
- auspuh lager
- Prispevkov: 3
- Pridružen: Po Apr 13, 2020 5:10 pm
Re: APN 6S lažje predelave
Ok hvala. Kolko pa je ponavadi sprejemljivo nižanje glave ? Si predstavljam da 0,5mm ne bi smel imet prevelik vpliv na ostale komponente motorja, da ne bi kaj ripnilo prehitro.
Tega sem tudi nekaj časa nazaj gledal:
http://www.trgovina.obnovi-si.si/index. ... ct_id=1210
LP
Tega sem tudi nekaj časa nazaj gledal:
http://www.trgovina.obnovi-si.si/index. ... ct_id=1210
LP