S tem boš spravil motor v še višjo resonanco.tomostuner napisal/-a:kaj pa heat wrap? al bi sam škodla dodatna temperatura.Pich napisal/-a:Jeba. Nižja glava in širše izpušno okno pri enakem kotu odprtja.tomostuner napisal/-a:zanima me kako naj povečam moč v nizkih obratih na bt cilindru na motorju je od pvl-ja po merah izpuh, se pravi kako naj dobim večjo moč preden motor pride v resonanco.
Razna vprašanja (delavnica)
Re: Razna vprašanja (delavnica)
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
- tomostuner
- auspuh
- Prispevkov: 799
- Pridružen: To Okt 21, 2014 7:18 pm
Re: Razna vprašanja (delavnica)
zdej sm dav mf rocketa gor in gre dost bolš v breg ker je nižja resonanca sam je pa spet za po ravnem švoh ker se odsuče izpuh skor na ene polovici obratov notorja in ga pol duši.
tomos 4 life
Re: Razna vprašanja (delavnica)
SLC izpuh daj gor, če ga dobiš. Vleče lepo skozi vse obrate.tomostuner napisal/-a:zdej sm dav mf rocketa gor in gre dost bolš v breg ker je nižja resonanca sam je pa spet za po ravnem švoh ker se odsuče izpuh skor na ene polovici obratov notorja in ga pol duši.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
- tomostuner
- auspuh
- Prispevkov: 799
- Pridružen: To Okt 21, 2014 7:18 pm
Re: Razna vprašanja (delavnica)
Pich napisal/-a:SLC izpuh daj gor, če ga dobiš. Vleče lepo skozi vse obrate.tomostuner napisal/-a:zdej sm dav mf rocketa gor in gre dost bolš v breg ker je nižja resonanca sam je pa spet za po ravnem švoh ker se odsuče izpuh skor na ene polovici obratov notorja in ga pol duši.
mam 2. sam je problem ker je atx okvir
tomos 4 life
- tomostuner
- auspuh
- Prispevkov: 799
- Pridružen: To Okt 21, 2014 7:18 pm
Re: Razna vprašanja (delavnica)
še vedno mam problem na da motor pod prostim tekom sam ugasne ko da bi mu vzel iskro.pa tudi ko se pelješ po bregu navzdol ko spustiš gas me dobu obratov takoj spet kot da nebi imev iskre ali pa kot da ga zalije. gre se za sl cilinder in dellotro 21 prej je biv gor bing 18 in je od začetka šel uredu potem pa se je to začelo dogajat.se pravi sem že probal z drugim uplinjačem na tem delortotu sem spustil iglo najnižje in se igral z vijakom za gorivo pa je isto.zamenjal sem že tudi elektriko pa se nič ne spremeni. lp
tomos 4 life
Re: Razna vprašanja (delavnica)
Mi zna kdo povedat, kje bi dubu tako zapiralo za ključavnico ,da mi smeti ne hodjo not
- Priponke
-
- hqdefault(2).jpg (9.72 KiB) Pogledano 2203 krat
Re: Razna vprašanja (delavnica)
Aja pa še to, na mpoedu mam lamo cilinder pa dellorto 16 SHA ,vglaunem ,vžge brez problema tudi mrzu (brez gasa ali čoka) ,ko pa se motor segreje minimuma nikakor ne drži več
Re: Razna vprašanja (delavnica)
Že to, da ti mrzel vžge brez problema ti pove, da imaš prebogato zmes. Namreč efekt čoka je, da pripere zrak in postane mešanica bolj bogata z bencinom. Zato pa, ko je enkrat motor topel začne ugašat, ker ga zaliva. Popravi razmerje mešanica zrak in nebo več problema. Kje pa je zmes porušena pa boš moral sam ugotovit (prevelika diza, zadelan zračni filter...). Za normalen hladen vžig pa je vsekakor potreben čok.Mr.slc napisal/-a:Aja pa še to, na mpoedu mam lamo cilinder pa dellorto 16 SHA ,vglaunem ,vžge brez problema tudi mrzu (brez gasa ali čoka) ,ko pa se motor segreje minimuma nikakor ne drži več
Re: Razna vprašanja (delavnica)
Živjo!
Spet imam eno vprašanje. Nekaj časa nazaj sem dau znižat glavo in cilinder ter hkrati sem ga dau tudi pohonat na 42 mm. Sedaj pa sledi moj problem in vprašanje. Pred predelavo mi je motor lepo vžigal in tudi med vožnjo se je lepo odzival. Ko sem vse to zmontiral nazaj skup in ga poskušal vžgati sem ponucal kar nekaj časa, da je motor vžgal. In tudi, ko sem se šel peljat sem imel občutek, da se motor ne zvrti do konca. No danes sem se šel ponovno peljat in sem spet kar nekaj časa potreboval, da sem ga vžgal. Torej sedaj me zanima, če je problem v frgazrju, da je premajhen in da ga je treba zamenjati za večjega ali je problem kje drugje.
Spet imam eno vprašanje. Nekaj časa nazaj sem dau znižat glavo in cilinder ter hkrati sem ga dau tudi pohonat na 42 mm. Sedaj pa sledi moj problem in vprašanje. Pred predelavo mi je motor lepo vžigal in tudi med vožnjo se je lepo odzival. Ko sem vse to zmontiral nazaj skup in ga poskušal vžgati sem ponucal kar nekaj časa, da je motor vžgal. In tudi, ko sem se šel peljat sem imel občutek, da se motor ne zvrti do konca. No danes sem se šel ponovno peljat in sem spet kar nekaj časa potreboval, da sem ga vžgal. Torej sedaj me zanima, če je problem v frgazrju, da je premajhen in da ga je treba zamenjati za večjega ali je problem kje drugje.
Re: Razna vprašanja (delavnica)
če je večji fi cilinder in nov bat se mora zadeva utečttuning napisal/-a:Živjo!
Spet imam eno vprašanje. Nekaj časa nazaj sem dau znižat glavo in cilinder ter hkrati sem ga dau tudi pohonat na 42 mm. Sedaj pa sledi moj problem in vprašanje. Pred predelavo mi je motor lepo vžigal in tudi med vožnjo se je lepo odzival. Ko sem vse to zmontiral nazaj skup in ga poskušal vžgati sem ponucal kar nekaj časa, da je motor vžgal. In tudi, ko sem se šel peljat sem imel občutek, da se motor ne zvrti do konca. No danes sem se šel ponovno peljat in sem spet kar nekaj časa potreboval, da sem ga vžgal. Torej sedaj me zanima, če je problem v frgazrju, da je premajhen in da ga je treba zamenjati za večjega ali je problem kje drugje.