Razna vprašanja (delavnica)

Imate probleme z mopedom? dovolite, da vam pomagamo in svetujemo
Odgovori
Uporabniški avatar
Pich
Mojster
Prispevkov: 2601
Pridružen: Sr Okt 13, 2010 6:42 pm
Kraj: Idrija

Re: Razna vprašanja (delavnica)

Odgovor Napisal/-a Pich »

tomostuner napisal/-a:
Pich napisal/-a:
tomostuner napisal/-a:zanima me kako naj povečam moč v nizkih obratih na bt cilindru na motorju je od pvl-ja po merah izpuh, se pravi kako naj dobim večjo moč preden motor pride v resonanco.
Jeba. Nižja glava in širše izpušno okno pri enakem kotu odprtja.
kaj pa heat wrap? al bi sam škodla dodatna temperatura.
S tem boš spravil motor v še višjo resonanco.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Uporabniški avatar
tomostuner
auspuh
Prispevkov: 799
Pridružen: To Okt 21, 2014 7:18 pm

Re: Razna vprašanja (delavnica)

Odgovor Napisal/-a tomostuner »

zdej sm dav mf rocketa gor in gre dost bolš v breg ker je nižja resonanca sam je pa spet za po ravnem švoh ker se odsuče izpuh skor na ene polovici obratov notorja in ga pol duši.
tomos 4 life
Uporabniški avatar
Pich
Mojster
Prispevkov: 2601
Pridružen: Sr Okt 13, 2010 6:42 pm
Kraj: Idrija

Re: Razna vprašanja (delavnica)

Odgovor Napisal/-a Pich »

tomostuner napisal/-a:zdej sm dav mf rocketa gor in gre dost bolš v breg ker je nižja resonanca sam je pa spet za po ravnem švoh ker se odsuče izpuh skor na ene polovici obratov notorja in ga pol duši.
SLC izpuh daj gor, če ga dobiš. Vleče lepo skozi vse obrate.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Uporabniški avatar
tomostuner
auspuh
Prispevkov: 799
Pridružen: To Okt 21, 2014 7:18 pm

Re: Razna vprašanja (delavnica)

Odgovor Napisal/-a tomostuner »

Pich napisal/-a:
tomostuner napisal/-a:zdej sm dav mf rocketa gor in gre dost bolš v breg ker je nižja resonanca sam je pa spet za po ravnem švoh ker se odsuče izpuh skor na ene polovici obratov notorja in ga pol duši.
SLC izpuh daj gor, če ga dobiš. Vleče lepo skozi vse obrate.

mam 2. sam je problem ker je atx okvir
tomos 4 life
Uporabniški avatar
tomostuner
auspuh
Prispevkov: 799
Pridružen: To Okt 21, 2014 7:18 pm

Re: Razna vprašanja (delavnica)

Odgovor Napisal/-a tomostuner »

še vedno mam problem na da motor pod prostim tekom sam ugasne ko da bi mu vzel iskro.pa tudi ko se pelješ po bregu navzdol ko spustiš gas me dobu obratov takoj spet kot da nebi imev iskre ali pa kot da ga zalije. gre se za sl cilinder in dellotro 21 prej je biv gor bing 18 in je od začetka šel uredu potem pa se je to začelo dogajat.se pravi sem že probal z drugim uplinjačem na tem delortotu sem spustil iglo najnižje in se igral z vijakom za gorivo pa je isto.zamenjal sem že tudi elektriko pa se nič ne spremeni. lp
tomos 4 life
Mr.slc
zažgan bat
Prispevkov: 89
Pridružen: So Jan 21, 2017 12:32 pm

Re: Razna vprašanja (delavnica)

Odgovor Napisal/-a Mr.slc »

Mi zna kdo povedat, kje bi dubu tako zapiralo za ključavnico ,da mi smeti ne hodjo not
Priponke
hqdefault(2).jpg
hqdefault(2).jpg (9.72 KiB) Pogledano 2203 krat
Mr.slc
zažgan bat
Prispevkov: 89
Pridružen: So Jan 21, 2017 12:32 pm

Re: Razna vprašanja (delavnica)

Odgovor Napisal/-a Mr.slc »

Aja pa še to, na mpoedu mam lamo cilinder pa dellorto 16 SHA ,vglaunem ,vžge brez problema tudi mrzu (brez gasa ali čoka) ,ko pa se motor segreje minimuma nikakor ne drži več
Uporabniški avatar
prlek
cilinder
Prispevkov: 1071
Pridružen: Ne Dec 07, 2014 1:41 pm
Kraj: Ormož

Re: Razna vprašanja (delavnica)

Odgovor Napisal/-a prlek »

Mr.slc napisal/-a:Aja pa še to, na mpoedu mam lamo cilinder pa dellorto 16 SHA ,vglaunem ,vžge brez problema tudi mrzu (brez gasa ali čoka) ,ko pa se motor segreje minimuma nikakor ne drži več
Že to, da ti mrzel vžge brez problema ti pove, da imaš prebogato zmes. Namreč efekt čoka je, da pripere zrak in postane mešanica bolj bogata z bencinom. Zato pa, ko je enkrat motor topel začne ugašat, ker ga zaliva. Popravi razmerje mešanica zrak in nebo več problema. Kje pa je zmes porušena pa boš moral sam ugotovit (prevelika diza, zadelan zračni filter...). Za normalen hladen vžig pa je vsekakor potreben čok.
Uporabniški avatar
tuning
kriva felna
Prispevkov: 63
Pridružen: Po Avg 16, 2010 1:08 pm

Re: Razna vprašanja (delavnica)

Odgovor Napisal/-a tuning »

Živjo!
Spet imam eno vprašanje. Nekaj časa nazaj sem dau znižat glavo in cilinder ter hkrati sem ga dau tudi pohonat na 42 mm. Sedaj pa sledi moj problem in vprašanje. Pred predelavo mi je motor lepo vžigal in tudi med vožnjo se je lepo odzival. Ko sem vse to zmontiral nazaj skup in ga poskušal vžgati sem ponucal kar nekaj časa, da je motor vžgal. In tudi, ko sem se šel peljat sem imel občutek, da se motor ne zvrti do konca. No danes sem se šel ponovno peljat in sem spet kar nekaj časa potreboval, da sem ga vžgal. Torej sedaj me zanima, če je problem v frgazrju, da je premajhen in da ga je treba zamenjati za večjega ali je problem kje drugje.
Uporabniški avatar
aljo69
el presidente
Prispevkov: 6819
Pridružen: Po Avg 10, 2009 1:53 pm
Kraj: Celje

Re: Razna vprašanja (delavnica)

Odgovor Napisal/-a aljo69 »

tuning napisal/-a:Živjo!
Spet imam eno vprašanje. Nekaj časa nazaj sem dau znižat glavo in cilinder ter hkrati sem ga dau tudi pohonat na 42 mm. Sedaj pa sledi moj problem in vprašanje. Pred predelavo mi je motor lepo vžigal in tudi med vožnjo se je lepo odzival. Ko sem vse to zmontiral nazaj skup in ga poskušal vžgati sem ponucal kar nekaj časa, da je motor vžgal. In tudi, ko sem se šel peljat sem imel občutek, da se motor ne zvrti do konca. No danes sem se šel ponovno peljat in sem spet kar nekaj časa potreboval, da sem ga vžgal. Torej sedaj me zanima, če je problem v frgazrju, da je premajhen in da ga je treba zamenjati za večjega ali je problem kje drugje.
če je večji fi cilinder in nov bat se mora zadeva utečt ;)
Odgovori