Prednost 100 LL-a je samo v tem, da z njim lahko motor deluje na višji kompresiji. In to je tisto, kar daje motorju moč, energijska vrednost ni pa nič večja z avio bencinom. Če sta z Vidom preizkušala različne bencine, bi morala preizkusiti tudi različna kompresijska razmerja. Tam bi pa avio bencin kar precej odskočil od tistega s črpalke.KVAS napisal/-a:Ko sem razvijal izpušni sistem za diplomsko nalogo sva z Vidom Resnikom med drugim probala tudi razliko v obnašanju motorja z gorivom iz črpalke in z mešanico goriva (50% gorivo iz črpalke, 50% avio). Izkazalo se je, da tista mešanica goriva zgoreva hladneje kot navadno gorivo iz črpalke, moč je posledično padla na malenkost nižje obrate, tudi moč je bila malenkost nižja. Se pa govori o nekaj 100 obratih in nekaj desetinkah konja.
Kateri bencin tankate v vaš moped?
Re: Kateri bencin tankate v vaš moped?
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Re: Kateri bencin tankate v vaš moped?
Kvas je lepo povedal! To je večni problem, vsi govorite o nekih spremembah in učinkih uporabljate pridevnike več, mnogo več, se pozna, itd. Nihče pa tega ne poda v procentih ali merljivih količinah, sploh pa ne v primerljivih pogojih. Kar menajbolj moti, da s tem zavajate druge, ki potem mislijo, da to pa res da. Ja da 0.1Kw ali pa vzame če vas občutek ne vara.
LP
LP
Re: Kateri bencin tankate v vaš moped?
Lahko ti dam podatek o najvišji stopnji kompresije za dvotaktne motorje, da motor še deluje brez klenkanja s 100 oktanskim bencinom in avio bencinom. Za 100 oktanski bencin je najvišja stopnja 15,6:1, medtem ko je ta stopnja pri avio bencinu 17,2:1. Če hočeš dobiti procent razlike v moči, pa boš moral to sam preizkusiti na dyno mizi. A kot rečeno razlika je precejšna, če uporabim pridevnik. Kolikšna točno je ta razlika pa ne boš zasledil v nobeni knjigi, ker se govori samo o kompresijskem razmerju, ostalo je stvar preizkušanja vsakega posameznika.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Re: Kateri bencin tankate v vaš moped?
Kartin 100ccm 21K rpm, KR 21:1, navaden 95 oktansi bencin- predpisan in homologiran.Pich napisal/-a:Lahko ti dam podatek o najvišji stopnji kompresije za dvotaktne motorje, da motor še deluje brez klenkanja s 100 oktanskim bencinom in avio bencinom. Za 100 oktanski bencin je najvišja stopnja 15,6:1, medtem ko je ta stopnja pri avio bencinu 17,2:1. Če hočeš dobiti procent razlike v moči, pa boš moral to sam preizkusiti na dyno mizi. A kot rečeno razlika je precejšna, če uporabim pridevnik. Kolikšna točno je ta razlika pa ne boš zasledil v nobeni knjigi, ker se govori samo o kompresijskem razmerju, ostalo je stvar preizkušanja vsakega posameznika.
LP
Re: Kateri bencin tankate v vaš moped?
Dejta se zjasnit a korigirano KR ali ne, ker je ogromna razlika.
"Everything seemed very much to the limit and very difficult to improve any more" -Jan Thiel
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
Re: Kateri bencin tankate v vaš moped?
Lojze je verjetno mislil tako kot jaz UCR ( uncorected compression ratio ), kjer se gleda kompresijsko razmerje iz volumna celotnega valja, za razliko od CCR ( corected compression ratio ), kjer se gleda samo volumen do zgornjega roba izpušnega kanala in je za 50cc maximum okrog 7,8:1.
No tako kompresijsko razmerje, kot ga je napisal Lojze je prehudo še za metanol, kaj šele za 95 oktanski bencin.
No tako kompresijsko razmerje, kot ga je napisal Lojze je prehudo še za metanol, kaj šele za 95 oktanski bencin.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Re: Kateri bencin tankate v vaš moped?
Za mene korigiran ne obstaja, no tudi za vas ne, če uporabljate resonanči ispuh. Same bučke, vedno iščete še nekaj, da bi izpadli pametnejši. To kar sem napisal je preverljivo dejstvo, pa če se strinjate ali ne.
LP
LP
Re: Kateri bencin tankate v vaš moped?
Če je predpisan in homologiran, potem pa na dan z predpisom in homologacijo.
Pich, ravno zato ker govorita o nekorigiranem ni prehudo.. lahko je kot izpuha 230 stopinj, pa bo korigiran še vedno 7,8:1 pri nekorigiranem 21:1.
Pich, ravno zato ker govorita o nekorigiranem ni prehudo.. lahko je kot izpuha 230 stopinj, pa bo korigiran še vedno 7,8:1 pri nekorigiranem 21:1.
"Everything seemed very much to the limit and very difficult to improve any more" -Jan Thiel
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
Re: Kateri bencin tankate v vaš moped?
No pa smo spet tam. Smo na forumu, kjer je govora o mopedih, in nekako logično se mi je zdelo, da napišem kompresijska razmerja, ki veljajo za 50 kubične motorje. Ampak nee, treba je primerjati ribez z lubenico, da lahko Pich izpade budala. Lojze, če misliš ti izpasti frik, s tem, ko daješ druge v nič, oziroma jim opočitaš strokovnost na način s katerim mešaš jabolka s hruškami, potem kar. Jaz imam trdo kožo. Macula, tudi tebi v vednost, govorimo o 50 kubičnih mopedih, ne o dizlih, turbo motorjih, reaktivcih... Če imaš ti na svoji D6 višje kompresijsko razmerje od teh, ki sem jih napisal, pa me mirne duše postavi v zmoto.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Re: Kateri bencin tankate v vaš moped?
Nisem nič govoril za drugo kot dvotaktni motor. Ravno pri dvotaktnem je pomembno korigirano. Vsaj jaz delam vse z korigiranim.
Če te že zanima moja D6, korigirano kompresijsko je 8,1:1.
Primer z 230 stopinjskim kotom sem podal zato, da bi pokazal, da imaš lahko tudi 100:1 nekorigiranega KR, le če imaš kot izpuha dovolj velik.
Če te že zanima moja D6, korigirano kompresijsko je 8,1:1.
Primer z 230 stopinjskim kotom sem podal zato, da bi pokazal, da imaš lahko tudi 100:1 nekorigiranega KR, le če imaš kot izpuha dovolj velik.
"Everything seemed very much to the limit and very difficult to improve any more" -Jan Thiel
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'