Cene cross motorjev

Vse kar se tiče avtomobilov in motorjev 125ccm+!
Odgovori
tisti...
zariban cilinder
Prispevkov: 118
Pridružen: Sr Nov 10, 2010 6:28 pm

Cene cross motorjev

Odgovor Napisal/-a tisti... »

Mi lahko en po domače obrazloži zakaj cene 125 ccm 2t krosarjev ne padajo? Na primer že pred 3-4 letimi se točno spomnim so se cene vrtele okoli 1k in zdaj po treh letih, ko si spet hočem enega nabavit, so cene iste... Pač ponudba-povpraševanje in budale plačujemo za 20 let stare motorje 1000€?
In zakaj so 5-6 let mlajši 4t motorji skoraj istih cen? Npr. na avtonetu jih je nekaj 2005 450ccm, ki so po 1500€ in še malo več.

Ne štekam gli.
alenson
zariban cilinder
Prispevkov: 115
Pridružen: Ne Feb 16, 2014 9:05 pm

Re: Cene cross motorjev

Odgovor Napisal/-a alenson »

zdravo.pomoje zato ker 10-15let star 4takter je precej ne zanesljiv,verjetno że kar pri koncu z masino, razn če ni narejena generalna.pa tudi v osnovi so bili to motorji še v razvoju kot npr yamaha yz426f. 2takter pa velja za preprostega ,skoraj neuničljivega in v najslabsem primeru zahteva menjavo bata, obnovo cilindra, menjavo ojnice v primeru okvare..med tem ko 4t preseneti še z kaksnim odlomljenim ventilom, odmicno,verigo...2005 450ccm je vreden okrog 1500, toliko je pa tudi strosek če se mu kaj v "glavi" polomi. poleg vsega nastetega marsikateri proizvajalec 125 in 250 2t ne izdeluje vec, ali pa jih ni izdeloval zadnjih nekaj let.
Uporabniški avatar
aljo69
el presidente
Prispevkov: 6818
Pridružen: Po Avg 10, 2009 1:53 pm
Kraj: Celje

Re: Cene cross motorjev

Odgovor Napisal/-a aljo69 »

ceno določa trg :) oz je rezultat povpraševanja in ponudbe :) sploh pa dobro servisirani bojo držal ceno saj le to ni poceni :)
Uporabniški avatar
zankrzan
Mojster
Prispevkov: 1200
Pridružen: To Mar 27, 2012 4:00 pm
Kraj: Prelog, okolica Domžal

Re: Cene cross motorjev

Odgovor Napisal/-a zankrzan »

Mislim da si si že sam odgovoril na vprašanje: "budale plačujemo za 20 let stare motorje 1000€"

Kar se okvar tiče je potrebno gledati širše, Obrabljene (prežvečene) so zavore, vzmetenje, kolesa-predvsem obroči(krivi, varjeni...), razne gumice itd.
Kar se tiče vzdrževanja mašin je enako, če se ne dela rednih servisov, menjav komponent po priporočilih proizvajalca (service manual) je verjetnost okvare enaka tako pri 2t in 4t.

Verjetno ceno držijo samo zato, ker večina proizvajalcev izdeluje samo še 4t mašine.
Odgovori