Torej, imam apn 4 motor v originalnem stanju. Zanima me kakšne predelave priporočate, da nebi preveč posegal v motor-bloke in, da bi izgled ostal originalen. Razni 18, 19mm vplinjači odpadejo, ostati mora original BING. Tudi izpuh bi rad, da ostane originalen-vsaj na zunaj. Kanalov na blokih nebi brusil, ker bi rad, da ostanejo originalni...
V mislih sem imel:
-povečava binga na cca 13mm
-L-bat
-obdelava kanalov cilindra in glave? Če da, za koliko? Ali obstaja kakšen mojster, ki bi to naredil proti plačilu?
-večja diza
-Vstaviti kontra-konus v originalen izpuh
Zasledil sem tudi krajšanje bata in podlaganje cilindra ter brušenje glave...vendar ne vem kje in za koliko...
Hvala za nasvete in LP!
Manjši tuning APN motorja
Re: Manjši tuning APN motorja
Original izgled izpuha s konusom ohraniš če kupiš novega crom s strani obnovi-si.si, so replike 15SLC in sorodnih motorjev, samo prirobnica je za APN.
Če boš večal original vplinjač vedi da mora biti izstopna luknja malo večja, oziroma povečaš na 13mm, pri vstopni strani za zrak pa minimalno povečaš. Večja diza je tukaj must-install, poskušaj z 64 - 72 ali pa kupiš nastavljivo in jo nastaviš na optimalno raven.
Z L-batom se motor zavrti do višjih obratov (nekateri pravijo da ima višjo kompresijo kot navaden, nekateri da je krajši,... vglavnem obraba je malo večja vendar če se voziš dnevno na malo predelanem bo služil kar lep čas -5 let če ne noriš do konca)
Za začetek lahko samo znižaš glavo (daj komu na stružnico pa ti jo obdela, ali pa daš na ravno površino in drgneš ob brusni papir od začetka lahko s pilo samo moraš paziti da drgneš naravnost) za 1mm. S tem zvišaš kompresijo, lahko se poigraš in izmeriš z vodo in merico koliko je bil velik kompresijski prostor prej in potem, pa tako izračunaš kompresijo prej in potem - dobro za prakso in za znanje naprej.
Glede kanalov bi moral povečati vsisnega na 13mm (vsisni je vedno mere vplinjača oz. obratno) in izpušnega zaobljiti navzgor proti glavi za zmanjšanje obrabe obročkov.
Če sem se kjerkoli zmotil ali narobe napisal naj me popravijo soforumaši.
Če boš večal original vplinjač vedi da mora biti izstopna luknja malo večja, oziroma povečaš na 13mm, pri vstopni strani za zrak pa minimalno povečaš. Večja diza je tukaj must-install, poskušaj z 64 - 72 ali pa kupiš nastavljivo in jo nastaviš na optimalno raven.
Z L-batom se motor zavrti do višjih obratov (nekateri pravijo da ima višjo kompresijo kot navaden, nekateri da je krajši,... vglavnem obraba je malo večja vendar če se voziš dnevno na malo predelanem bo služil kar lep čas -5 let če ne noriš do konca)
Za začetek lahko samo znižaš glavo (daj komu na stružnico pa ti jo obdela, ali pa daš na ravno površino in drgneš ob brusni papir od začetka lahko s pilo samo moraš paziti da drgneš naravnost) za 1mm. S tem zvišaš kompresijo, lahko se poigraš in izmeriš z vodo in merico koliko je bil velik kompresijski prostor prej in potem, pa tako izračunaš kompresijo prej in potem - dobro za prakso in za znanje naprej.
Glede kanalov bi moral povečati vsisnega na 13mm (vsisni je vedno mere vplinjača oz. obratno) in izpušnega zaobljiti navzgor proti glavi za zmanjšanje obrabe obročkov.
Če sem se kjerkoli zmotil ali narobe napisal naj me popravijo soforumaši.
APN4M 83'
Re: Manjši tuning APN motorja
Manjši tuning je znižanje glave in krajšanje bata. Že s tem lahko pridobiš 10 kmh+, če je vse narejeno tako kot je treba.carpenter napisal/-a:Torej, imam apn 4 motor v originalnem stanju. Zanima me kakšne predelave priporočate, da nebi preveč posegal v motor-bloke in, da bi izgled ostal originalen. Razni 18, 19mm vplinjači odpadejo, ostati mora original BING. Tudi izpuh bi rad, da ostane originalen-vsaj na zunaj. Kanalov na blokih nebi brusil, ker bi rad, da ostanejo originalni...
V mislih sem imel:
-povečava binga na cca 13mm
-L-bat
-obdelava kanalov cilindra in glave? Če da, za koliko? Ali obstaja kakšen mojster, ki bi to naredil proti plačilu?
-večja diza
-Vstaviti kontra-konus v originalen izpuh
Zasledil sem tudi krajšanje bata in podlaganje cilindra ter brušenje glave...vendar ne vem kje in za koliko...
Hvala za nasvete in LP!
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Re: Manjši tuning APN motorja
Hvala obema za nasvete. Koliko cca je potrebno znižati glavo in kje in kako je potrebno skrajšati bat, da bo zadeva narejena kot je treba in da ne bo prišlo do klenkanja..?
Re: Manjši tuning APN motorja
Glavo za 1.7 mm brez squisha. Bat na 46 mm, lahko samo pri sesalnem kanalu, najbolje pa je kar celega.carpenter napisal/-a:Hvala obema za nasvete. Koliko cca je potrebno znižati glavo in kje in kako je potrebno skrajšati bat, da bo zadeva narejena kot je treba in da ne bo prišlo do klenkanja..?
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa