sanda3 napisal/-a:Ok, croser še ne vžge, ampak - ga pride nekdo pogledat (upam, da ne pozabi).
Imam pa vprašanje glede mojega skuterja - Kymco. Ima nov akumulator, vžigal brez težav. Včeraj se peljem na obisk, dela kot Singerica. Grem z obiska, vžge, se peljem...Nato pa se ustavim za pol ure še na eni hitri kavici - skuter nato ne vžge. Gumb za vžig ni dal niti malo znaka življenja - kot da je akumulator prazen (lučke so pa delale). Skratka ga pustim ter me peljejo domo. Zvečer gremo po skuter, poskusi mož vžgat - s prve je vžgal, kot da mu nič ni bilo Kaj bi to lahko bilo - enkrat je že sicer to naredil, ampak takrat smo mislili da je akumulator, kar očitno ni, ampak mora biti nekaj drugega, kajti včeraj je samo stal, nihče ni pipnil akumulator. Sonce mu verjetno tudi ni škodilo, ker je stal na soncu in potem ni dal znakov življenja Možno, da topel nebi vžgal - tudi to bi lahko bilo, ampak topel je bil samo od sonca.
Skratka - zdaj ponovno vžge, brez da bi ga kdo kaj spodbujal. Me pa je strah - kaj če se mi ponovno kje to zgodi, pa sem brez prevoza.
lahko da so krtačke v štarterju znucane. če ne užge se mal potovče po njemu in bi mogu zasukat.
če so krive krtačke bi bilo slišat ob pritisku na gumb klik od releja?
ko pritiskaš gumb in ni nobenega klikanja je najprej za pregledat rele in napeljavo
Pobi nekaj mi povejte,na apn sem menjal lezaje in semeringe. To se pravi da sem vzel narazen celo masino,sedaj ko moped zalaufam je blok in celinder mocno segret ze po 5h minutah,motor tudi ne vlece dobro. Kaj sem naredil narobe ?
Tilen napisal/-a:Pobi nekaj mi povejte,na apn sem menjal lezaje in semeringe. To se pravi da sem vzel narazen celo masino,sedaj ko moped zalaufam je blok in celinder mocno segret ze po 5h minutah,motor tudi ne vlece dobro. Kaj sem naredil narobe ?
Največja napka je ker si menjal ležaje brez potrebe, sedaj pa boš imel težave, ker nihče ne more vedet kakšno traparijo si naredil.
Lp
Ne ostane ti drugega kot, da jo še enkrat razdreš in pazlivo sestaviš, čeprav ne verjamem, da bo drugič kaj bolje.
LP!
Mene pa zanima kaksne hitrosti je kdo dosegel z apn, original cilindrom in vplinjačem.
jaz sem po GPSu z 38,5 batom, lipnikom , povrtanim bing 12 na 14 in surovo "naštelanim" izmeril 76 kmh.
lovrov napisal/-a:LP!
Mene pa zanima kaksne hitrosti je kdo dosegel z apn, original cilindrom in vplinjačem.
jaz sem po GPSu z 38,5 batom, lipnikom , povrtanim bing 12 na 14 in surovo "naštelanim" izmeril 76 kmh.
Ze to da 38,5 ni vec original. In tudi ta hitrost ni realna. Z izpuhom pa tem fergazerjem nisi dobo gor 30km/h.
-lejga..., auspuh ti spušča
•kaj?
-..., auspuh ti spušča
•kaj?
-AUSPUH TI SPUŠČA
•Lejga, nič te ne čujem, ker mi auspuh spušča.
lovrov napisal/-a:LP!
Mene pa zanima kaksne hitrosti je kdo dosegel z apn, original cilindrom in vplinjačem.
jaz sem po GPSu z 38,5 batom, lipnikom , povrtanim bing 12 na 14 in surovo "naštelanim" izmeril 76 kmh.
Ze to da 38,5 ni vec original. In tudi ta hitrost ni realna. Z izpuhom pa tem fergazerjem nisi dobo gor 30km/h.
Se bom popravil. Najvišja hitrost z original izgledom motorja.
lovrov napisal/-a:LP!
Mene pa zanima kaksne hitrosti je kdo dosegel z apn, original cilindrom in vplinjačem.
jaz sem po GPSu z 38,5 batom, lipnikom , povrtanim bing 12 na 14 in surovo "naštelanim" izmeril 76 kmh.
Ze to da 38,5 ni vec original. In tudi ta hitrost ni realna. Z izpuhom pa tem fergazerjem nisi dobo gor 30km/h.
Se bom popravil. Najvišja hitrost z original izgledom motorja.
Sepravi, da še moraš dat originalen izpuh gor in zadaj konus not zabit, če bi rad original izgled.
Sicer pa, kanale maš originalne in prenose?
-lejga..., auspuh ti spušča
•kaj?
-..., auspuh ti spušča
•kaj?
-AUSPUH TI SPUŠČA
•Lejga, nič te ne čujem, ker mi auspuh spušča.