Razna vprašanja (delavnica)

Imate probleme z mopedom? dovolite, da vam pomagamo in svetujemo
Odgovori
Berty
glava cilindra
Prispevkov: 724
Pridružen: Sr Maj 11, 2016 6:41 pm

Re: Razna vprašanja (delavnica)

Odgovor Napisal/-a Berty »

Imam tudi to, vendar mi ne diši najbolj, s tem silikonom in pečjo ki me je grela za novo leto imam slabe izkušnje :D
APN4M 83'
TomosBT50
batzajla
Prispevkov: 49
Pridružen: So Nov 09, 2013 6:34 pm

Re: Razna vprašanja (delavnica)

Odgovor Napisal/-a TomosBT50 »

Pozdravljeni..

Ob obnovi T12 Colibrija, me zanima, ali obstaja kje spisek vijakov (vseh), ki so potrebni za obnovo..?
Letnik 1967

Hvala za odgovor

LP
jkanoni
glava cilindra
Prispevkov: 625
Pridružen: Ne Sep 12, 2010 8:24 pm

Re: Razna vprašanja (delavnica)

Odgovor Napisal/-a jkanoni »

TomosBT50 napisal/-a:Pozdravljeni..

Ob obnovi T12 Colibrija, me zanima, ali obstaja kje spisek vijakov (vseh), ki so potrebni za obnovo..?
Letnik 1967

Hvala za odgovor

LP
Tudi če bi obstajal kakšen spisek teh vijakov ne bi mogel kupiti. Gre namreč za vijake, ki imajo samo eno zarezo za izvijač in se jih praktično ne dobi več. Jaz sem skoraj za vse vijake uporabil ročno žago ali pa kotno brusilko, da sem jih spravil na odgovarjajočo mero. Ne pozabi na koncu, kjer je odrezan zaščititi z ustrezno barvo.
Uporabniški avatar
Pata
moped
Prispevkov: 2043
Pridružen: To Feb 01, 2011 3:16 pm
Kraj: Slap - (Okolica Vipave) - Primorska
Kontakt:

Re: Razna vprašanja (delavnica)

Odgovor Napisal/-a Pata »

Živjo ker nisem nikoli čaral imam par vprašanj... Ali v a35/a5 bloke paše a3 gred z menjalnikom in vso drobovino? (Če slučajno paše, potem pokrov sklopke mora biti a3 ali a35?)

Naj še objasnim primer. Dobil sem enga automatika 2002 letnik z papirji od prvega lastnika in si ga mislim zrihtat zase ampak me moti pri a35 motorjih predolga druga brzina in pa pri vseh do sedaj se ni dalo zamenjati in 1 v 2 brez drsenja sklopke pri a3 s spustom gasa moped lepo zamenja a35 pa potem zmeraj še malo drsi sklopka, če bi se dalo tole uštimat ne bi stavil a3 drobovine noter. (sam nisem se ravno nikoli ukvarjal kako to popravit pri avtomatiku)

Naslednje uprašanje je še na moped imam namen montirat psr,dmp70 (batno sesanje z pravokotnim sesalnim kanalom) z slik nisem ravno zasledil kakšni pretoki so razen da so deljeni. Zanima me tam kjer pridejo na blok ali so bolj podobni a55 in alpino cilindrom ali se da predelat a3/a35 bloke brez navarjenja materjala?

Potem imam še vprašanje tale avtomatik ima nalepko namesto tiste aluminjaste tablice ki je zakovičena, nalepka je še na motorju ampak je pobarvana in se lupi počasi proč obstaja kdo ki bi naredil novo nalepko ali bi se lahko tole kar na ploščico zatolklo? (potastarem)

Za bloke pa sprašujem ker bi jih rad obdržal da bi bile številke enake ne zaradi drugega... Če to ne bi bilo v igri bi enostavno dal a3 bloke.

Hvala že v naprej za odgovore pa prosim ne kakšnih neumnih mi klatit. Pač po pravici povem da nikoli nisem delal študije z avtomatiki. Lp.
Vsi so vedeli da je to nemogoče.Potem pa je prišel negdo,ki tega ni vedel in uspelo mu je!
“The Power to Win, is a lot of little things, done right.”
Uporabniški avatar
aljo69
el presidente
Prispevkov: 6819
Pridružen: Po Avg 10, 2009 1:53 pm
Kraj: Celje

Re: Razna vprašanja (delavnica)

Odgovor Napisal/-a aljo69 »

Pata napisal/-a:Živjo ker nisem nikoli čaral imam par vprašanj... Ali v a35/a5 bloke paše a3 gred z menjalnikom in vso drobovino? (Če slučajno paše, potem pokrov sklopke mora biti a3 ali a35?)

Naj še objasnim primer. Dobil sem enga automatika 2002 letnik z papirji od prvega lastnika in si ga mislim zrihtat zase ampak me moti pri a35 motorjih predolga druga brzina in pa pri vseh do sedaj se ni dalo zamenjati in 1 v 2 brez drsenja sklopke pri a3 s spustom gasa moped lepo zamenja a35 pa potem zmeraj še malo drsi sklopka, če bi se dalo tole uštimat ne bi stavil a3 drobovine noter. (sam nisem se ravno nikoli ukvarjal kako to popravit pri avtomatiku)

Naslednje uprašanje je še na moped imam namen montirat psr,dmp70 (batno sesanje z pravokotnim sesalnim kanalom) z slik nisem ravno zasledil kakšni pretoki so razen da so deljeni. Zanima me tam kjer pridejo na blok ali so bolj podobni a55 in alpino cilindrom ali se da predelat a3/a35 bloke brez navarjenja materjala?

Potem imam še vprašanje tale avtomatik ima nalepko namesto tiste aluminjaste tablice ki je zakovičena, nalepka je še na motorju ampak je pobarvana in se lupi počasi proč obstaja kdo ki bi naredil novo nalepko ali bi se lahko tole kar na ploščico zatolklo? (potastarem)

Za bloke pa sprašujem ker bi jih rad obdržal da bi bile številke enake ne zaradi drugega... Če to ne bi bilo v igri bi enostavno dal a3 bloke.

Hvala že v naprej za odgovore pa prosim ne kakšnih neumnih mi klatit. Pač po pravici povem da nikoli nisem delal študije z avtomatiki. Lp.
kar ostani na a35 blokih sploh če boš imel kit :) zakaj si se odloču za batno sesanje ? potem boš rabil še glavo puch, da se ti bojo rebra poklapala skup. DMP na batno sesanje je imel cerar tak, da glede na pretočne ti lahko on pove, kako je :)
to z drobovino, pa prvo poskusi z kitom pa potem boš vidu če še zdrsne... mogoče je kriva obloga sklopke... meni z airsalom tudi lepo zdrsne samo zato ker imam stare azbestne lamele še, ki nimajo tolko oprijema v primerjavi z pluto ali SF materialom od sinterja... sicer če se odločiš na a3 drobovino je drugačna gred in boš moral pol ojnico prešat na 12sornik če se ne dobi kit v 10 sorniku

http://www.frcomoto.si/1802-thickbox_de ... mos-a3.jpg
http://www.frcomoto.si/1522-thickbox_de ... ce-a35.jpg

tukaj vidiš razliko v gredi... tudi zvon sklopke je drug in sredice... mislim da nekega kombiniranja tukaj ni... eno ali drugo... tako,da če hočeš a3 je najboljše kar celotne bloke menjat pa si te a35 prišparaš.. imajo pa a3 boljšo postavitev zobnikov zato se tudi ne čuje toliko sklopke kot pri novejših (a3 imajo postrani zobnike, a35 ima eno prestavo ravno)

https://i.ytimg.com/vi/APd5iB6sTIA/maxresdefault.jpg
Uporabniški avatar
tomosjakarac
glava cilindra
Prispevkov: 695
Pridružen: Ne Jul 29, 2012 10:32 pm
Kraj: okolica Nove Gorice

Re: Razna vprašanja (delavnica)

Odgovor Napisal/-a tomosjakarac »

Res je, da imam s a35 bloki malo izkušenj, a če se ne motim so identicni a3 blokom. Drugačni so a55 bloki, a spet verjetno samo pri pretokih. Tako da po moje lahko v tvoje bloke brez problema daš komplet a3 drobovje, vključno z gredjo in pokrovom menjalnika.
Uporabniški avatar
aljo69
el presidente
Prispevkov: 6819
Pridružen: Po Avg 10, 2009 1:53 pm
Kraj: Celje

Re: Razna vprašanja (delavnica)

Odgovor Napisal/-a aljo69 »

tomosjakarac napisal/-a:Res je, da imam s a35 bloki malo izkušenj, a če se ne motim so identicni a3 blokom. Drugačni so a55 bloki, a spet verjetno samo pri pretokih. Tako da po moje lahko v tvoje bloke brez problema daš komplet a3 drobovje, vključno z gredjo in pokrovom menjalnika.
sredinski bloki a35 pa a3 so mislim, da enaki ja ... tako da teoretično bi lahk sestavu a3 mašino z ujemajočimi številkami :)
Uporabniški avatar
A5f
glava cilindra
Prispevkov: 547
Pridružen: Ne Jul 18, 2010 8:04 pm
Kraj: Celje

Re: Razna vprašanja (delavnica)

Odgovor Napisal/-a A5f »

če imaš sredinske a35 bloke moraš imeti a35 pokrov sklopke od a3 ne paše.nebi jaz a3 drobovja tlačil v a35 bloke.
Uporabniški avatar
Pata
moped
Prispevkov: 2043
Pridružen: To Feb 01, 2011 3:16 pm
Kraj: Slap - (Okolica Vipave) - Primorska
Kontakt:

Re: Razna vprašanja (delavnica)

Odgovor Napisal/-a Pata »

hvala za odgovore... Bloki so sicer verjetno a5 ker imajo na strani pri magnetu puščeno luknjo za zaganjač in pokrov magneta je imel v originalu pokrovček za oljno pumpo. Ma jaz bi raj a3 drobovje nevem no od nekdaj se vozim z a3 in mi je super medtem ko nad a35 in pa novejšmi a55 menjalniki so me same pripombe.
Vsi so vedeli da je to nemogoče.Potem pa je prišel negdo,ki tega ni vedel in uspelo mu je!
“The Power to Win, is a lot of little things, done right.”
Uporabniški avatar
aljo69
el presidente
Prispevkov: 6819
Pridružen: Po Avg 10, 2009 1:53 pm
Kraj: Celje

Re: Razna vprašanja (delavnica)

Odgovor Napisal/-a aljo69 »

Pata napisal/-a:hvala za odgovore... Bloki so sicer verjetno a5 ker imajo na strani pri magnetu puščeno luknjo za zaganjač in pokrov magneta je imel v originalu pokrovček za oljno pumpo. Ma jaz bi raj a3 drobovje nevem no od nekdaj se vozim z a3 in mi je super medtem ko nad a35 in pa novejšmi a55 menjalniki so me same pripombe.
z kitom ti bo prav prišla dolga druga :) lahko spremeniš zunanje prenose ... daš 24 zadaj :)
Odgovori