BT problem(obrati)
BT problem(obrati)
Pozdravljeni,
prosil bi za pomoč pri nastavitvi motorja. Nikakor ga ne morem nastavit da bi linearno razvil obrate. Najprej sem mislil, da je problem v zakasnjenem predužigu ker je valj takoj dobil visoko temperaturo, nastavil sem ga na 1mm(12v 50w platinski). Malo so se tudi obrati izboljšali vendar pri vožnji ga je še vedno zamorilo in ni imel prave moči. Potem sem podrl bing18 in pogledal dize. Stranska diza je bila 40, glavna 75 in sem jo zamenjal z original 88(po katalogu). Zadeva se še vedno ne razvije, oziroma je še malo slabše. Gor je original air box z novim filtrom.Valj je original 38. Vse komponente so tovarniške po katalogu. Svečka je po mojem mnenju tudi normalnega videza.
Še video. https://www.youtube.com/watch?v=A2NWJKySQeM
Ko ga vžgem mrzlega ne zgleda tako slabo in dobi obrate, sicer zakasnjeno. Potem pri vožnji pa več od polovice gasa ne gre in tudi kasneje ko je segret vedno težje dobi obrate, oziroma je manj odziven. Je mogoče da problem s semeringi?
Hvala za pomoč
prosil bi za pomoč pri nastavitvi motorja. Nikakor ga ne morem nastavit da bi linearno razvil obrate. Najprej sem mislil, da je problem v zakasnjenem predužigu ker je valj takoj dobil visoko temperaturo, nastavil sem ga na 1mm(12v 50w platinski). Malo so se tudi obrati izboljšali vendar pri vožnji ga je še vedno zamorilo in ni imel prave moči. Potem sem podrl bing18 in pogledal dize. Stranska diza je bila 40, glavna 75 in sem jo zamenjal z original 88(po katalogu). Zadeva se še vedno ne razvije, oziroma je še malo slabše. Gor je original air box z novim filtrom.Valj je original 38. Vse komponente so tovarniške po katalogu. Svečka je po mojem mnenju tudi normalnega videza.
Še video. https://www.youtube.com/watch?v=A2NWJKySQeM
Ko ga vžgem mrzlega ne zgleda tako slabo in dobi obrate, sicer zakasnjeno. Potem pri vožnji pa več od polovice gasa ne gre in tudi kasneje ko je segret vedno težje dobi obrate, oziroma je manj odziven. Je mogoče da problem s semeringi?
Hvala za pomoč
Re: BT problem(obrati)
Platine nastavi na 0.40 mm, predvžig na plošči imej nekje na sredini. To naj bo za začerek, potem malo prestavljaš ploščo in preizkušaš.
Re: BT problem(obrati)
kolko vidim je svečka črna, torej dobi preveč bencina.
predvžig pa je mislim da 0.8mm original
predvžig pa je mislim da 0.8mm original
-lejga..., auspuh ti spušča
•kaj?
-..., auspuh ti spušča
•kaj?
-AUSPUH TI SPUŠČA
•Lejga, nič te ne čujem, ker mi auspuh spušča.
•kaj?
-..., auspuh ti spušča
•kaj?
-AUSPUH TI SPUŠČA
•Lejga, nič te ne čujem, ker mi auspuh spušča.
Re: BT problem(obrati)
samo ne na platinski elektriki ...propero1 napisal/-a:kolko vidim je svečka črna, torej dobi preveč bencina.
predvžig pa je mislim da 0.8mm original
Re: BT problem(obrati)
aja sem mislo da ima original elektriko.aljo69 napisal/-a:samo ne na platinski elektriki ...propero1 napisal/-a:kolko vidim je svečka črna, torej dobi preveč bencina.
predvžig pa je mislim da 0.8mm original
ko boš nastavo mi povej številke, mene še tudi ta zajebancija čaka:)
-lejga..., auspuh ti spušča
•kaj?
-..., auspuh ti spušča
•kaj?
-AUSPUH TI SPUŠČA
•Lejga, nič te ne čujem, ker mi auspuh spušča.
•kaj?
-..., auspuh ti spušča
•kaj?
-AUSPUH TI SPUŠČA
•Lejga, nič te ne čujem, ker mi auspuh spušča.
Re: BT problem(obrati)
Aja to pa sploh nisem pomislil. Kakšen razmak pa bi bil primeren za platinsko elektriko. 2mm?
Sem pa sprobaval še da bi ga bolj zafiltriral. Tako da sem odtranil air box in kar z roko pristavljal peno od avtosedeža. Potem se je zadeva zvrtila in je bil tud bolj odziven, ampak da bi bilo pa fiksno vredu nisem mogu pa nikakor naštimat. Tudi iglo na vplinjaču sem premikal na vse možne načine pa je bilo bolj ali manj isto.
Trenutno je motor razdrt da zamenjam semeringe pa ležaje na gredi, ko ga zložim pa bom še elektriko naštelu tko k treba pa da vidmo.
Kakor sem že po forumu nekaj prebral, sam štrom nima neke veze z razvitjem obratov, tako da bi 12v 50w platinska elektrika morala zadostovat za bt-ja. hvala za nasvete
Sem pa sprobaval še da bi ga bolj zafiltriral. Tako da sem odtranil air box in kar z roko pristavljal peno od avtosedeža. Potem se je zadeva zvrtila in je bil tud bolj odziven, ampak da bi bilo pa fiksno vredu nisem mogu pa nikakor naštimat. Tudi iglo na vplinjaču sem premikal na vse možne načine pa je bilo bolj ali manj isto.
Trenutno je motor razdrt da zamenjam semeringe pa ležaje na gredi, ko ga zložim pa bom še elektriko naštelu tko k treba pa da vidmo.
Kakor sem že po forumu nekaj prebral, sam štrom nima neke veze z razvitjem obratov, tako da bi 12v 50w platinska elektrika morala zadostovat za bt-ja. hvala za nasvete
Re: BT problem(obrati)
Ce je elektrikq dobro nastavljena nima kaj bit. Zdaj bos mogo testirat razen ce nekoga najdes kaj ima taksno elektriko na bt-ju pa da ti vsaj stevilke pove, da ves kje priblizno laufa ta zadeva.simla napisal/-a:Aja to pa sploh nisem pomislil. Kakšen razmak pa bi bil primeren za platinsko elektriko. 2mm?
Sem pa sprobaval še da bi ga bolj zafiltriral. Tako da sem odtranil air box in kar z roko pristavljal peno od avtosedeža. Potem se je zadeva zvrtila in je bil tud bolj odziven, ampak da bi bilo pa fiksno vredu nisem mogu pa nikakor naštimat. Tudi iglo na vplinjaču sem premikal na vse možne načine pa je bilo bolj ali manj isto.
Trenutno je motor razdrt da zamenjam semeringe pa ležaje na gredi, ko ga zložim pa bom še elektriko naštelu tko k treba pa da vidmo.
Kakor sem že po forumu nekaj prebral, sam štrom nima neke veze z razvitjem obratov, tako da bi 12v 50w platinska elektrika morala zadostovat za bt-ja. hvala za nasvete
-lejga..., auspuh ti spušča
•kaj?
-..., auspuh ti spušča
•kaj?
-AUSPUH TI SPUŠČA
•Lejga, nič te ne čujem, ker mi auspuh spušča.
•kaj?
-..., auspuh ti spušča
•kaj?
-AUSPUH TI SPUŠČA
•Lejga, nič te ne čujem, ker mi auspuh spušča.
Re: BT problem(obrati)
bt elektrika je edino "hitrejša" zato je predvžig manjši ... z platinsko boš rabil večji predvžig, da bo detonacija ob "istem" času kot z bt-jevopropero1 napisal/-a:Ce je elektrikq dobro nastavljena nima kaj bit. Zdaj bos mogo testirat razen ce nekoga najdes kaj ima taksno elektriko na bt-ju pa da ti vsaj stevilke pove, da ves kje priblizno laufa ta zadeva.simla napisal/-a:Aja to pa sploh nisem pomislil. Kakšen razmak pa bi bil primeren za platinsko elektriko. 2mm?
Sem pa sprobaval še da bi ga bolj zafiltriral. Tako da sem odtranil air box in kar z roko pristavljal peno od avtosedeža. Potem se je zadeva zvrtila in je bil tud bolj odziven, ampak da bi bilo pa fiksno vredu nisem mogu pa nikakor naštimat. Tudi iglo na vplinjaču sem premikal na vse možne načine pa je bilo bolj ali manj isto.
Trenutno je motor razdrt da zamenjam semeringe pa ležaje na gredi, ko ga zložim pa bom še elektriko naštelu tko k treba pa da vidmo.
Kakor sem že po forumu nekaj prebral, sam štrom nima neke veze z razvitjem obratov, tako da bi 12v 50w platinska elektrika morala zadostovat za bt-ja. hvala za nasvete
Re: BT problem(obrati)
Bi se malo navezal na tale post: je normalno, da BT tam do nekje 5.000 vrtljajev dokaj slabo vleče oz. ga celo duši, potem pa potegne? ATX je recimo precej bolj zvezno pospeševal.
Re: BT problem(obrati)
Pri meni je tudi podobno pri BTju tako da za v kakšne klance morš met mal zaleta.mtl_slo napisal/-a:Bi se malo navezal na tale post: je normalno, da BT tam do nekje 5.000 vrtljajev dokaj slabo vleče oz. ga celo duši, potem pa potegne? ATX je recimo precej bolj zvezno pospeševal.