Nabijalnik

Vse kar vam pade na pamet
Odgovori
gogiiiii
vplinjač
Prispevkov: 314
Pridružen: Ne Okt 09, 2011 2:10 pm

Re: Nabijalnik

Odgovor Napisal/-a gogiiiii »

Se mogoče kdo na forumu ukvarja z izdelavo izpuhov?
Uporabniški avatar
Pata
moped
Prispevkov: 2043
Pridružen: To Feb 01, 2011 3:16 pm
Kraj: Slap - (Okolica Vipave) - Primorska
Kontakt:

Re: Nabijalnik

Odgovor Napisal/-a Pata »

macula napisal/-a:
A se oproščam nisem vedel da niso tevi rally avtomobili opremljeni z podtlačnim ojačevalnikom zavor. Potem rata zelo trdo in težko vem kako je ker tudi pri mojem avtu v kakšnih slalomih mi zmankuje podtlaka pa rata pedal zelo previsok za tako manevriranje in trd.
Se popolnoma strinjam!

Ampak na par jugcih sem videl podtlačne ojačevalnike.
Vsi so vedeli da je to nemogoče.Potem pa je prišel negdo,ki tega ni vedel in uspelo mu je!
“The Power to Win, is a lot of little things, done right.”
Uporabniški avatar
macula
Mojster
Prispevkov: 2011
Pridružen: Ne Sep 12, 2010 8:05 pm
Kraj: Idrija

Re: Nabijalnik

Odgovor Napisal/-a macula »

Nevem kako imajo ostali, ker se nisem poglabljal. Tukaj je en posnetek od Šebalja, večkrat vozi tudi pri nas, od drugih nisem našel v noge. Nevem pa kateri avto vozi tukaj.. https://m.facebook.com/sebalj.hr/?fref=ts#
"Everything seemed very much to the limit and very difficult to improve any more" -Jan Thiel

'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
Uporabniški avatar
folc
auspuh
Prispevkov: 818
Pridružen: So Okt 29, 2011 7:42 pm
Kraj: okolica Idrije

Re: Nabijalnik

Odgovor Napisal/-a folc »

Pata napisal/-a:
macula napisal/-a:
A se oproščam nisem vedel da niso tevi rally avtomobili opremljeni z podtlačnim ojačevalnikom zavor. Potem rata zelo trdo in težko vem kako je ker tudi pri mojem avtu v kakšnih slalomih mi zmankuje podtlaka pa rata pedal zelo previsok za tako manevriranje in trd.
Se popolnoma strinjam!

Ampak na par jugcih sem videl podtlačne ojačevalnike.
Odvisno je. Če imaš ponavadi dokaj serijsk avto, jih ima ojačevalnik. Če ima motoršport cilinder je pa brez.
dizel sploh ne! :)
Uporabniški avatar
folc
auspuh
Prispevkov: 818
Pridružen: So Okt 29, 2011 7:42 pm
Kraj: okolica Idrije

Re: Nabijalnik

Odgovor Napisal/-a folc »

macula napisal/-a:Nevem kako imajo ostali, ker se nisem poglabljal. Tukaj je en posnetek od Šebalja, večkrat vozi tudi pri nas, od drugih nisem našel v noge. Nevem pa kateri avto vozi tukaj.. https://m.facebook.com/sebalj.hr/?fref=ts#
Tukaj je videti gas-zavora sistem. Pata je pa omenil peta-prsti sistem. Ko ti zaviraš in stiskaš sklopko, vmes še dodajaš plin, da motor ne cuka in se lepše predlstavlja. Jaz to uporabljam če uspem, imam pa seveda servo ojačevalnik
dizel sploh ne! :)
Uporabniški avatar
macula
Mojster
Prispevkov: 2011
Pridružen: Ne Sep 12, 2010 8:05 pm
Kraj: Idrija

Re: Nabijalnik

Odgovor Napisal/-a macula »

Aja ups pa res, nisem dal glihe.
"Everything seemed very much to the limit and very difficult to improve any more" -Jan Thiel

'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
Ninđa
auspuh lager
Prispevkov: 11
Pridružen: To Jul 12, 2016 12:27 pm

Re: Nabijalnik

Odgovor Napisal/-a Ninđa »

Lep pozdrav, v mislih mislm kupit tomos avtomatika s papirji, sem klical nekoga ki ga prodaja pa je rekel da ni treba narediti prepisa saj moped trenutno ni registriran, baje je zadosti kupoprodajna pogodba... Kako je s tem? Ali bom lahko imel težave z registracijo mopeda? lp
Uporabniški avatar
aljo69
el presidente
Prispevkov: 6818
Pridružen: Po Avg 10, 2009 1:53 pm
Kraj: Celje

Re: Nabijalnik

Odgovor Napisal/-a aljo69 »

Ninđa napisal/-a:Lep pozdrav, v mislih mislm kupit tomos avtomatika s papirji, sem klical nekoga ki ga prodaja pa je rekel da ni treba narediti prepisa saj moped trenutno ni registriran, baje je zadosti kupoprodajna pogodba... Kako je s tem? Ali bom lahko imel težave z registracijo mopeda? lp
če bo uverjeno na upravni enoti (lastnik mopeda mora biti tudi lastnik na dokumentih) nebi smelo biti težav
Uporabniški avatar
Pata
moped
Prispevkov: 2043
Pridružen: To Feb 01, 2011 3:16 pm
Kraj: Slap - (Okolica Vipave) - Primorska
Kontakt:

Re: Nabijalnik

Odgovor Napisal/-a Pata »

folc napisal/-a:
macula napisal/-a:Nevem kako imajo ostali, ker se nisem poglabljal. Tukaj je en posnetek od Šebalja, večkrat vozi tudi pri nas, od drugih nisem našel v noge. Nevem pa kateri avto vozi tukaj.. https://m.facebook.com/sebalj.hr/?fref=ts#
Tukaj je videti gas-zavora sistem. Pata je pa omenil peta-prsti sistem. Ko ti zaviraš in stiskaš sklopko, vmes še dodajaš plin, da motor ne cuka in se lepše predlstavlja. Jaz to uporabljam če uspem, imam pa seveda servo ojačevalnik
To je tipična tehnika rallya in slalomov. Peta-prsti kakor @folc temu reče pa za moje pojme pomembnejša. Namreč motorji imajo veliko zavorno moč sploh na 7K+ rpm jaz sem tole lotil uporabljati zaradi drugega razloga velikokrat se mi je zgodilo da v ovinku z FF avtomobilom na limitu prestavil v nižjo prestavo agresivno, počasi z občutkom itak ni časa in večkrat je sledilo grdo podkrmarjenje in blokiranje prednjih koles proti drevesom,ograjam,zidom... Odkar uporabljam heel-toe se mi tole še nikoli ni zgodilo. V dežju oz v mokrem pa je to sploh zelo uporabno če nimaš želje imeti drugega odbijača hladilnikov vezne stene na avtu.

Pa še en video sem dobil kjer je vse objasneno če mogoče kdo ne razume.
https://www.youtube.com/watch?v=xeoLRWCNGcA

Lp.
Vsi so vedeli da je to nemogoče.Potem pa je prišel negdo,ki tega ni vedel in uspelo mu je!
“The Power to Win, is a lot of little things, done right.”
Uporabniški avatar
folc
auspuh
Prispevkov: 818
Pridružen: So Okt 29, 2011 7:42 pm
Kraj: okolica Idrije

Re: Nabijalnik

Odgovor Napisal/-a folc »

Pata napisal/-a:
folc napisal/-a:
macula napisal/-a:Nevem kako imajo ostali, ker se nisem poglabljal. Tukaj je en posnetek od Šebalja, večkrat vozi tudi pri nas, od drugih nisem našel v noge. Nevem pa kateri avto vozi tukaj.. https://m.facebook.com/sebalj.hr/?fref=ts#
Tukaj je videti gas-zavora sistem. Pata je pa omenil peta-prsti sistem. Ko ti zaviraš in stiskaš sklopko, vmes še dodajaš plin, da motor ne cuka in se lepše predlstavlja. Jaz to uporabljam če uspem, imam pa seveda servo ojačevalnik
To je tipična tehnika rallya in slalomov. Peta-prsti kakor @folc temu reče pa za moje pojme pomembnejša. Namreč motorji imajo veliko zavorno moč sploh na 7K+ rpm jaz sem tole lotil uporabljati zaradi drugega razloga velikokrat se mi je zgodilo da v ovinku z FF avtomobilom na limitu prestavil v nižjo prestavo agresivno, počasi z občutkom itak ni časa in večkrat je sledilo grdo podkrmarjenje in blokiranje prednjih koles proti drevesom,ograjam,zidom... Odkar uporabljam heel-toe se mi tole še nikoli ni zgodilo. V dežju oz v mokrem pa je to sploh zelo uporabno če nimaš želje imeti drugega odbijača hladilnikov vezne stene na avtu.

Pa še en video sem dobil kjer je vse objasneno če mogoče kdo ne razume.
https://www.youtube.com/watch?v=xeoLRWCNGcA

Lp.
+1 jaz to v veliki meri uporabljam, sicer ne dejansko peta-prsti ampak pol ali več stopala na zavorni pedal, z ostalim delom pa gas pritisnem
dizel sploh ne! :)
Odgovori