Rally ni drift. Je res, da se s tem naučiš lovit avto, ampak FWD avto bo vedno hitrejši s tekočo linijo kot pa z neko vožnjo počez, po asfaltu seveda. Tudi 4WD, če hočeš postavit dober čas, z drsenjem izgubljaš, razen v res ostrih "hardih", kjer je treba obrnit v trenutku za 180°. Makadam in sneg je drugo, tam brez drsenja ne gre. Najpogostejša napaka, ki lahko rečem da jo bo naredil vsak, ko bo "hitro" vozil, je, da se žaga z volanom.ro-bi napisal/-a:Je pa treba bit po moje že prej zagret za razne fore obračanja z ročno, pa po snegu se igrat nonstop, pa po makadamu, da znaš avto lovit in peljat počez.
Kilometri v vsakdanjem življenju ne pomenijo skoraj nič. Mogoče se dobi osnovni občutek širine avta, ter osnovno motoriko šaltanja, zavijanja. Pich, moraš vedet, da pol slovenije ni videlo ovinkov kot je zala, ker se vozijo po mestih in avtocestah, po možnosti imajo avtomatski menjalnik in vse kar znajo,se je pravilno razvrstit v 6 pasovnem križišču s sedmimi semaforji.
Čisto sem pozabil. Najbolj legalen način, da se naučiš rally vožnje je, da se prijaviš na rally school, tega imajo največ na finskem, švedskem, tudi po celi evropi praktično, učijo ponavadi kakšne legende wrc rallya.. Zna pa bit drago, na kar se pa pri rallyu moraš navadit