Nabijalnik
Re: Nabijalnik
@Pich povej mi kje pa naj se lahko LEGALNO pridobi Rally izkušnje, če ne kot predtekmovalec?folc napisal/-a:Jest nisem še nobenga zaenkrat. Naj tako tudi ostane:)Pich napisal/-a:Nekaj vozniških izkušenj bo še potrebnih, preden se lotiš voziti rallye. Razen, če ti je v zabavo razbijanje avtomobilov.folc napisal/-a:Ee tako sem se pa jaz zabaval v železnikih na reliju
Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you - Jeremy Clarkson
Re: Nabijalnik
Legalno se pridobi rally izkušnje tako, da se prijaviš na reli kot voznik. Plavat se tudi ne moreš naučit na suhem, Treniraš lahko na dirkališčih ali pa v kakšnem drugem prvenstvu, od gorskih, krožnih, paralelnega rally krosa itd.. Nevem kakšne so vozniške izkušnje folca ampak za začetnike sigurno ni pametno it vozit ničle, če je brez kletke, pasov, kombinezonov in ostale zaščitne opreme. V končni fazi tudi ni namen ničle da se tišči ampak, da se odšteva gledalcem, kdaj bo prišel prvi avtomobil oz. da se na nek način odpre progo.
"Everything seemed very much to the limit and very difficult to improve any more" -Jan Thiel
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
Re: Nabijalnik
privlačne so tele hayabusice
kako imaš izveden pogon? na sliki mi ni skor nič jasno, sta oba motorja vezana na 1 menjalnik? potem pa Z pogon previdevam?
kako imaš izveden pogon? na sliki mi ni skor nič jasno, sta oba motorja vezana na 1 menjalnik? potem pa Z pogon previdevam?
"It is remarkable how similar the pattern of love is to the pattern of insanity."
Re: Nabijalnik
Motorja sta povezana preko dvoredne verige in potem na ZF menjalnik. Potem naprej gre na MSA surface drive, ki je dosti boljši od Z pogona in je mešanica med površinskim pogonom in jet pogonom. Ima do 12% boljši izkoristek, kot Z noga.
Re: Nabijalnik
Najprej pridobivaš izkušnje na cesti, po prevoženih 200000 km, pa lahko sanjaš o rallyu.@Pich povej mi kje pa naj se lahko LEGALNO pridobi Rally izkušnje, če ne kot predtekmovalec?
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Re: Nabijalnik
Tudi udeležba na avtoslalomih je lahko koristna.Pich napisal/-a:Najprej pridobivaš izkušnje na cesti, po prevoženih 200000 km, pa lahko sanjaš o rallyu.@Pich povej mi kje pa naj se lahko LEGALNO pridobi Rally izkušnje, če ne kot predtekmovalec?
Re: Nabijalnik
tu se ravno ne strinjam Pich. Kilometri ne pomenijo nič če si se vozil po avtocesti oz v trgovino po fasungo. Več pomeni kak avtoslalom al pa raceland itd. Vaja vaja vaja spoznat avto, da veš kako se obnaša ob določenih trenutkih in cesta ravno ni tista kjer bi se naj preizkušalo lastne limite in avtomobila ... Edino če se na manj obiskane ceste in wokie tokie mafija, da te nekdo obvesti če prihaja avto nasproti pa še to na lastno roko daleč od hiš naselij in podobno ... pa več se naučiš v švohnej avtu kjer moreš podn gas kot pa nekaj česar nisi sposoben obvladat ... za začetek je že 100 konjev dovolj...Pich napisal/-a:Najprej pridobivaš izkušnje na cesti, po prevoženih 200000 km, pa lahko sanjaš o rallyu.@Pich povej mi kje pa naj se lahko LEGALNO pridobi Rally izkušnje, če ne kot predtekmovalec?
Re: Nabijalnik
100 konjev po moje ni dovolj. Malo klanca, pa čakaš in čakaš.
200-300, tisto pa že premakne avto.
Je pa treba bit po moje že prej zagret za razne fore obračanja z ročno, pa po snegu se igrat nonstop, pa po makadamu, da znaš avto lovit in peljat počez. Tudi kak trening z karti ne bi škodil...
200-300, tisto pa že premakne avto.
Je pa treba bit po moje že prej zagret za razne fore obračanja z ročno, pa po snegu se igrat nonstop, pa po makadamu, da znaš avto lovit in peljat počez. Tudi kak trening z karti ne bi škodil...
Re: Nabijalnik
Se strinjam z vsem napisanim, pa še nekaj je tukaj omembe vredno. Tudi kilometri niso vse. Grem dat roko v ogenj da nekdo ki ima za sabo lahko 50000000km vozi slabše kot nekdo ki ima 1 leto izpit pa za sabo 20000km kot recimo jaz. Mnogo talentov srečam že vsak dan na poti v službo, ki se ne zmorejo po odseku peljati niti 50 po svojem pasu. Zase vem da lahko isti odsek prevozim z minimalno hitrostjo 70kmh pa maksimalno 90 (ker je pač omejitev. Lahko gre tudi preko 100).pa se peljem ves čas po svojem pasu, brez sekanja ovinkov. Važen je tudi občutek, ki ga nekateri nimajo.
Potem je dejavnik tudi okolje v katerem nabiraš kilometre. Ni zanemarljivo to, da najboljši dirkači prihajajo iz idrijskega, kjer so ceste v okolici ozke in strme, nesreč pa bistveno manj kot je po mestih v križišču kjer se ne morejo zmeniti kdo ima prednost.
Vsekakor se pa strinjam s tem, da predvoznik ni za nabiranje dirkaških izkušenj, pa tudi je obenem, saj je proga le zaprta in večinoma prazna. Tudi jaz nisem tiščal na polno saj sem se zavedlv da sem brez varnostne kletke, ki ti v primeru nesreče reši življene. Kasneje prilepim še video, da boste videli da slika ni nastala ko je biv polen šus
Potem je dejavnik tudi okolje v katerem nabiraš kilometre. Ni zanemarljivo to, da najboljši dirkači prihajajo iz idrijskega, kjer so ceste v okolici ozke in strme, nesreč pa bistveno manj kot je po mestih v križišču kjer se ne morejo zmeniti kdo ima prednost.
Vsekakor se pa strinjam s tem, da predvoznik ni za nabiranje dirkaških izkušenj, pa tudi je obenem, saj je proga le zaprta in večinoma prazna. Tudi jaz nisem tiščal na polno saj sem se zavedlv da sem brez varnostne kletke, ki ti v primeru nesreče reši življene. Kasneje prilepim še video, da boste videli da slika ni nastala ko je biv polen šus
dizel sploh ne!