Razna vprašanja o tuningu

Predelave pogonske sile mopeda
Odgovori
Uporabniški avatar
Pich
Mojster
Prispevkov: 2601
Pridružen: Sr Okt 13, 2010 6:42 pm
Kraj: Idrija

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a Pich »

Bolj ko je uplinjač glasen bolj gre motor. ;)
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
arkas
zariban cilinder
Prispevkov: 149
Pridružen: Po Avg 09, 2010 5:48 pm

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a arkas »

Zanima me ali lahko med vožnjo menjaš krivulji predvžiga na CDI enoti? Ali je potrebo motor ugasnit?
Berty
glava cilindra
Prispevkov: 724
Pridružen: Sr Maj 11, 2016 6:41 pm

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a Berty »

arkas napisal/-a:Zanima me ali lahko med vožnjo menjaš krivulji predvžiga na CDI enoti? Ali je potrebo motor ugasnit?
Mogoče če bi imel dve pa preklopiš? Bodo mojstri povedal :D
APN4M 83'
ro-bi
cilinder
Prispevkov: 1229
Pridružen: Po Apr 09, 2012 5:41 pm

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a ro-bi »

To ti verjetno piše v navodilih in po moje ni pravila, ki bi veljalo za vse vžige z več krivuljami.
arkas
zariban cilinder
Prispevkov: 149
Pridružen: Po Avg 09, 2010 5:48 pm

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a arkas »

Problem je da tega ne piše v navodilih. Gre za hpi vžig.
Uporabniški avatar
tomosjakarac
glava cilindra
Prispevkov: 695
Pridružen: Ne Jul 29, 2012 10:32 pm
Kraj: okolica Nove Gorice

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a tomosjakarac »

ni nič narobe če menjaš mapo med delovanjem. saj to je finta teh map, da lahko na različnih delih proge voziš z drugačno nastavitvijo.
Berty
glava cilindra
Prispevkov: 724
Pridružen: Sr Maj 11, 2016 6:41 pm

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a Berty »

Zdravo, ob kafetu oz v tej vrocini je biu radler smo se menil in bi rad vprasal:
Ali je ze kdo poskusal na navadn frgazar pripeljat N2O pod pritiskom (bombice za potisk za smetano)? Recimo preko adapterja za airsoft da je šoba za odpiranje na zajlo na princip čoka..
Pomoje bi se dalo ampak bi moral tlak izenačit zunanjemu, da bi samo večji % kisika imel ter s tem boljše izgorevanje. Pod pritiskom bi verjetno potreboval večjo dizo in/ali atomizator ter uskladit da dela ko ni vzgan sistem.

Zdaj pa da slisim kako to nebi moglo delat? :lol:
APN4M 83'
ro-bi
cilinder
Prispevkov: 1229
Pridružen: Po Apr 09, 2012 5:41 pm

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a ro-bi »

NOS je dokaj enostaven za naredit. Rabiš bombico, solenoid (dva- en za plin in en za bencin) in mešalno šobo, ki jo lahko izdelaš sam. Potem poguglaš, kak premer šobe je za koliko konjev in testiraš pod shootom in gledaš svečko. Potem nastaviš šobo za bencin glede na količino plina, da je svečka prave barve (kot bi nastavljal vplinjač). Bi prišla pa bencinska šoba verjetno kar velika, ker je samo prosti pad.
Mešalno šobo narediš tako, da je luknja v luknji, notranja manjša za plin in zunanja za bencin. Potem nekje na liniji vgradiš adapter, da lahko menjaš obe šobi. Pa bombica za plin mora stat z izhodom navzdol, da do šobe pride tekoč plin.
Nisem prepričan, a imam občutek, da za 5 konjev bi prišla tako mala šoba, da bi jo težko izdelal.
Pa NIKOLI ne smeš stisnit, če nimaš polnega plina in če motor nima vsaj 1/2 max vrtljajev!!!!
ro-bi
cilinder
Prispevkov: 1229
Pridružen: Po Apr 09, 2012 5:41 pm

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a ro-bi »

Na sliki je moj yugec, ki je bil 2. avto v slo z NOSom in pa druga slika vmesne plošče, ki je prišla med vplinjač in sesalni kolektro, notri pa mešalna šoba:
Priponke
nos copy.jpg
yugo3 copy.jpg
Uporabniški avatar
Pich
Mojster
Prispevkov: 2601
Pridružen: Sr Okt 13, 2010 6:42 pm
Kraj: Idrija

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a Pich »

Berty napisal/-a:Zdravo, ob kafetu oz v tej vrocini je biu radler smo se menil in bi rad vprasal:
Ali je ze kdo poskusal na navadn frgazar pripeljat N2O pod pritiskom (bombice za potisk za smetano)? Recimo preko adapterja za airsoft da je šoba za odpiranje na zajlo na princip čoka..
Pomoje bi se dalo ampak bi moral tlak izenačit zunanjemu, da bi samo večji % kisika imel ter s tem boljše izgorevanje. Pod pritiskom bi verjetno potreboval večjo dizo in/ali atomizator ter uskladit da dela ko ni vzgan sistem.

Zdaj pa da slisim kako to nebi moglo delat? :lol:
Ni poanta v pritisku. NO2 na silo stisne molekule kisika, zato motor dobi več zgoščenega kisika, rezultat je pa :twisted:
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Odgovori