APN 6/BT

Predstavite nam svoj projekt
Odgovori
ro-bi
cilinder
Prispevkov: 1229
Pridružen: Po Apr 09, 2012 5:41 pm

Re: APN 6

Odgovor Napisal/-a ro-bi »

propero1 napisal/-a:
Zakaj pa mi ga potem ne zagrabi v visokih obratih, samo trokira. Diza še pride manjša, ker ga zaliva, pa verjetno zaradi tega ni končna kot bi morala bit in negre v obrate.
propero1
vplinjač
Prispevkov: 282
Pridružen: Sr Jul 15, 2015 9:23 am
Kraj: Gornja Radgona

Re: APN 6

Odgovor Napisal/-a propero1 »

ro-bi napisal/-a:
propero1 napisal/-a:
Zakaj pa mi ga potem ne zagrabi v visokih obratih, samo trokira. Diza še pride manjša, ker ga zaliva, pa verjetno zaradi tega ni končna kot bi morala bit in negre v obrate.
Samo predpostavljam, kaj vse še je lahko narobe ;)
-lejga..., auspuh ti spušča
•kaj?
-..., auspuh ti spušča
•kaj?
-AUSPUH TI SPUŠČA
•Lejga, nič te ne čujem, ker mi auspuh spušča.
ro-bi
cilinder
Prispevkov: 1229
Pridružen: Po Apr 09, 2012 5:41 pm

Re: APN 6

Odgovor Napisal/-a ro-bi »

Ja potem pa prvo reši z pravo šobo in potem naprej.
Berty
glava cilindra
Prispevkov: 724
Pridružen: Sr Maj 11, 2016 6:41 pm

Re: APN 6

Odgovor Napisal/-a Berty »

Js priporocam nastavljivo dizo, meni dela ze 3 leta brez prekinitve samo zamenjava uplinjaca na vecjega :) nastavis tako da dela do najvisjih obratov in je :)
Glede konusa, odvisno na kaksno dolzino si ga dal v avspuhu v tistem obmocju ti bo delal (bolj kot je nazaj vecji je rezonancni prostoer in v visje obrate bo spodbujal samo tudi na vecjem rezonancnem obmocju ce se ne motim?)
APN4M 83'
KVAS
Mojster
Prispevkov: 1733
Pridružen: To Maj 11, 2010 7:02 pm
Kraj: Domžale

Re: APN 6

Odgovor Napisal/-a KVAS »

Berty napisal/-a:Js priporocam nastavljivo dizo, meni dela ze 3 leta brez prekinitve samo zamenjava uplinjaca na vecjega :) nastavis tako da dela do najvisjih obratov in je :)
Glede konusa, odvisno na kaksno dolzino si ga dal v avspuhu v tistem obmocju ti bo delal (bolj kot je nazaj vecji je rezonancni prostoer in v visje obrate bo spodbujal samo tudi na vecjem rezonancnem obmocju ce se ne motim?)
Motiš se. Daljši kot je izpuh, torej točka od bata do sredine kontra konusa, na nižjih obratih bo motor deloval. Z večanje dolžine izpuha se temperatura v izpuhu niža, valovi se skozi izpuh posledično gibajo počasneje, kar ugaja motorju pri nizkih obratih, saj je tudi bat počasnejši. Z manjšanjem dolžine izpuha je efekt ravno obraten, torej višja temperatura in višja hitrost valov. Območje na katerem pa bo izpuh deloval pa ni odvisno le od dolžine ravnega dela (mid section) pač pa tudi od oblike krivine, difzuroja in kontra konusa in še od nekaterij manj vplivnih elementov. To je napisano zelo v grobem, seveda je stvar dosti bolj zakomplicirana.
Berty
glava cilindra
Prispevkov: 724
Pridružen: Sr Maj 11, 2016 6:41 pm

Re: APN 6

Odgovor Napisal/-a Berty »

Aha no to je bolj razumljivo, seveda pa je glavna stvar povratek plinov ki naredijo pritisk v cilindru da gre vanj vec mesanice in tudi hitrost odvajanja plinov po eksploziji, kar pa mora biti za pravsnji efekt ravno prav veliko ali ne?
Tudi volumen mid-section je pomemben, ce je vecja cev bo na difuzorju povratni val plinov imel vecji pritisk ki gre v krivino, je tako?
Physics...

Kako je kaj s projektom?
APN4M 83'
KVAS
Mojster
Prispevkov: 1733
Pridružen: To Maj 11, 2010 7:02 pm
Kraj: Domžale

Re: APN 6

Odgovor Napisal/-a KVAS »

Berty napisal/-a:Aha no to je bolj razumljivo, seveda pa je glavna stvar povratek plinov ki naredijo pritisk v cilindru da gre vanj vec mesanice in tudi hitrost odvajanja plinov po eksploziji, kar pa mora biti za pravsnji efekt ravno prav veliko ali ne?
Tudi volumen mid-section je pomemben, ce je vecja cev bo na difuzorju povratni val plinov imel vecji pritisk ki gre v krivino, je tako?
Physics...

Kako je kaj s projektom?
Delovanje kontra konusa je zelo pomembno, vendar pozitivno odbiti val s kontra konusa s svojim tlakom preprečuje uhajanje mešanice iz cilindra v izpušni kanal. To, da v tlaku naredi pritisk, da gre vanj več mešanice še nisem slišu. Negativno odbiti val od difuzorja pa v izpušnem kanalu povzroči vakuum, kar pozitivno vpliva na sesanje mešanice iz pod batnega prostora skozi pretočne kanale v sam cilinder. Večja cev sigurno povzroči večji vakuum, vendar ga ne moreš povečevati v nedogled. Za navite 50cc mopede, ki dosegajo okoli 10 konj je po mojem mnenju premer ravnega dela od 75 do 80 mm najbolj ugoden.
ro-bi
cilinder
Prispevkov: 1229
Pridružen: Po Apr 09, 2012 5:41 pm

Re: APN 6

Odgovor Napisal/-a ro-bi »

Berty napisal/-a:bolj kot je nazaj vecji je rezonancni prostoer in v visje obrate bo spodbujal samo tudi na vecjem rezonancnem obmocju ce se ne motim?)
Motiš se
Berty
glava cilindra
Prispevkov: 724
Pridružen: Sr Maj 11, 2016 6:41 pm

Re: APN 6

Odgovor Napisal/-a Berty »

No to sem mislil, da se izpusni plini izsesajo iz izgorevalnega prostora terpovlecejo mesanico, vendar jo pravilen val od konusa zadrzi tam (vec bi jo lahko bilo ce bi imeli vbrizgavanje mesanice pod pritiskom da bi jo tam zadrzeval kontra prisk)

Potem je SL izpuh kjer je konus proti koncu lonca bolj ustrezen za višje obrate?
APN4M 83'
ro-bi
cilinder
Prispevkov: 1229
Pridružen: Po Apr 09, 2012 5:41 pm

Re: APN 6

Odgovor Napisal/-a ro-bi »

Ti dosti filozofiraš, a narobe. Če je izpuh daljši, je resonančna frekvenca nižja in ne višja, kot pišeš.
Odgovori