Utekanje novega bata

Imate probleme z mopedom? dovolite, da vam pomagamo in svetujemo
Uporabniški avatar
Pata
moped
Prispevkov: 2043
Pridružen: To Feb 01, 2011 3:16 pm
Kraj: Slap - (Okolica Vipave) - Primorska
Kontakt:

Re: Utekanje novega bata

Odgovor Napisal/-a Pata »

V končni fazi če pogledamo z stališča logike kaj se pa ima za "uteči"? dejstvo je da ne v 5km in tudi ne v 50km se ne bodo ne obročki in ne cilinder obrabil saj niso iz plastike. Tako da praktično se nima kaj uteči. Sem pristaš tega da se motor samo segreje, s segrevanjem se bat razteza če toleranca ni pravilna bo zaribal ko se bo segrel. To je samo moje mnenje mogoče se motim.
Vsi so vedeli da je to nemogoče.Potem pa je prišel negdo,ki tega ni vedel in uspelo mu je!
“The Power to Win, is a lot of little things, done right.”
ro-bi
cilinder
Prispevkov: 1229
Pridružen: Po Apr 09, 2012 5:41 pm

Re: Utekanje novega bata

Odgovor Napisal/-a ro-bi »

Vrhunske karte so menda ulavfavali tako, da so naredili tesno toleranco in ga na mestu gnali, da ga je skoraj prijelo. Potem razdrli in na mestu, kjer je hotel ribnit, pošmirglali bat. Potem ponovi vajo. In po kakih 3,4 poskusih je to lavfalo. Bat pa je bil pri delovni temperaturi idealno okrogel.
aljaž
kriva felna
Prispevkov: 65
Pridružen: Pe Apr 01, 2011 10:33 pm
Kraj: Maribor

Re: Utekanje novega bata

Odgovor Napisal/-a aljaž »

Jaz bi samo dodal, da se aluminjaste cilindre z nikasil oblogo, sigurno drugače uteka kot cilindre iz nodularne sive litine.

LP
Burn rubber, not your soul!
lojze-si
Mojster
Prispevkov: 809
Pridružen: Po Sep 02, 2013 9:53 pm

Re: Utekanje novega bata

Odgovor Napisal/-a lojze-si »

ro-bi napisal/-a:Vrhunske karte so menda ulavfavali tako, da so naredili tesno toleranco in ga na mestu gnali, da ga je skoraj prijelo. Potem razdrli in na mestu, kjer je hotel ribnit, pošmirglali bat. Potem ponovi vajo. In po kakih 3,4 poskusih je to lavfalo. Bat pa je bil pri delovni temperaturi idealno okrogel.
Tako so delali nulte bate za kasnejšo proizvodnjo, plo so pa "strokovnjaki" to nekje slišali in so tako ulaufavali vse sorte motorje med drugim tudi karting, no temu se skoraj nebi moglo reči ulaufavanje.
LP
lojze-si
Mojster
Prispevkov: 809
Pridružen: Po Sep 02, 2013 9:53 pm

Re: Utekanje novega bata

Odgovor Napisal/-a lojze-si »

Pata napisal/-a:V končni fazi če pogledamo z stališča logike kaj se pa ima za "uteči"? dejstvo je da ne v 5km in tudi ne v 50km se ne bodo ne obročki in ne cilinder obrabil saj niso iz plastike. Tako da praktično se nima kaj uteči. Sem pristaš tega da se motor samo segreje, s segrevanjem se bat razteza če toleranca ni pravilna bo zaribal ko se bo segrel. To je samo moje mnenje mogoče se motim.
Še en argumet za to, da se danes ne ulavfava več je to, da je tehnologija obdelave močno napredovala pa točnodt in materiali tudi.
Veste najbolj neumno pa mi je, ko kakšen pametnjakovič na dolgo ulaufava svoj novi avto, a v luki so mu ga pri raztovarjanju mrzlega gnali do nezavesi.
LP
lojze-si
Mojster
Prispevkov: 809
Pridružen: Po Sep 02, 2013 9:53 pm

Re: Utekanje novega bata

Odgovor Napisal/-a lojze-si »

Black_Racer napisal/-a:
zankrzan napisal/-a:NEkje sem zasledil da pri kartingu bat menjajo vsak dirkaški vikend (al pa celo vsako dirko, nisem popolnoma prepričan). V tem obdobju ni časa za en takn bencina bolj počasi pa z bogatejšo mešanico itd.....
Karting je druga ko nimajo časa ulavfavat, motor ki je pa kot hodi ali za normalno vožnjo pa spet druga :)
Če karting motorja, ki je močno navit, ni treba ulaufavati, potem je takega za normalno vožnjo treba še manj.
lp
lojze-si
Mojster
Prispevkov: 809
Pridružen: Po Sep 02, 2013 9:53 pm

Re: Utekanje novega bata

Odgovor Napisal/-a lojze-si »

aljaž napisal/-a:Jaz bi samo dodal, da se aluminjaste cilindre z nikasil oblogo, sigurno drugače uteka kot cilindre iz nodularne sive litine.

LP
Menim da ne, če pa si že dal ta podatek pa še povej kako drugače in zakaj.
LP
Uporabniški avatar
macula
Mojster
Prispevkov: 2011
Pridružen: Ne Sep 12, 2010 8:05 pm
Kraj: Idrija

Re: Utekanje novega bata

Odgovor Napisal/-a macula »

Lojze-si, samo toliko, vednost, avte v luki ne moreš gnati mrzlih do nezavesti. Preden se avto na servisu prvič prevzame in da kupcu se ga z racunalnikom odblokira, pred tem avto ne preseže nekje 30km/h, ne preseže niti 2000 obratov, vzmeti ima blokirane, vso ostalo elektroniko ima blokirano in še kaj bi se našlo. Vsaj za vw, audi, skoda je tako, za ostalo nevem.
Danes so avti utečeni že v tovarni oziroma izdelani v takih tolerancah, ki se bodo kasneje vlegle na pravo mesto.
Zanimiv primer utekavanja je bil yugo. Če si novega po nekaj 100km naštelal, ventile pa to, je bil top avto, če pa nisi so bli pa na splošno slabi, napram kakšni golf 2.
"Everything seemed very much to the limit and very difficult to improve any more" -Jan Thiel

'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
Odgovori