Slike & Video
Re: Slike & Video
Še malo mojega "modrovanja" .
Imel sem dva Yugota (45 IN 55) , oba v originalnem stanju in z nobenim nisem imel nekih resnih problemov (malo je bilo odvisno od sreče) . Pri normalni vožnji (110 km/h) po avtocesti, je poraba padla tudi pod 6 l/100km. 45 nisi spravil čez 8 l 55 pa njekje do 9 l /100 km. V končni hitrosti kakšne drastične razlike ni bilo, je pa 55 šel bistveno bolje v klanec. Nobenemu pa po ravnem ni uspelo čez 140 km/h (če si prišel v zavetrje mogoče kakšnih 10km/h več) . S 45 sem bil na Poljskem (do Gdanska) in v Amsterdamu (to do Amsterdama v "eni potezi" popoldne po službi smo štartali, zjutraj smo bili tam, pa smo šli čez Katchberg da ni bilo treba plačati tunelov) .
Vetrnice pobijejo kar nekaj ptičev (predvsem ujed, ki so očitno bolj "domišljave" , nimajo sovražnikov) . Kraki se samo navidezno vrtijo počasi. Ni pa to tak problem kot ga hočejo prikazati pri nas (promet zelo verjetno pobije bistveno več ptičev) . Na Portugalskem se da priti pod vetrnice (vzdrževalne ceste so zanimive za kakšno enduro vožnjo) in tam kakšen ptič, ki ga sklati vetrnica ni ravno redkost (so pa to "povezana" polja nekaj deset vetrnic) . "Problema" s hrupom pa ne razumem, vetrnice ne povzročajo hrupa (verjetno se malo sliši, če stojiš čisto pod njo (kar je sicer prepovedano) ampak na oddaljenosti nekaj 10 metrov se ne sliši nič) .
lp
Imel sem dva Yugota (45 IN 55) , oba v originalnem stanju in z nobenim nisem imel nekih resnih problemov (malo je bilo odvisno od sreče) . Pri normalni vožnji (110 km/h) po avtocesti, je poraba padla tudi pod 6 l/100km. 45 nisi spravil čez 8 l 55 pa njekje do 9 l /100 km. V končni hitrosti kakšne drastične razlike ni bilo, je pa 55 šel bistveno bolje v klanec. Nobenemu pa po ravnem ni uspelo čez 140 km/h (če si prišel v zavetrje mogoče kakšnih 10km/h več) . S 45 sem bil na Poljskem (do Gdanska) in v Amsterdamu (to do Amsterdama v "eni potezi" popoldne po službi smo štartali, zjutraj smo bili tam, pa smo šli čez Katchberg da ni bilo treba plačati tunelov) .
Vetrnice pobijejo kar nekaj ptičev (predvsem ujed, ki so očitno bolj "domišljave" , nimajo sovražnikov) . Kraki se samo navidezno vrtijo počasi. Ni pa to tak problem kot ga hočejo prikazati pri nas (promet zelo verjetno pobije bistveno več ptičev) . Na Portugalskem se da priti pod vetrnice (vzdrževalne ceste so zanimive za kakšno enduro vožnjo) in tam kakšen ptič, ki ga sklati vetrnica ni ravno redkost (so pa to "povezana" polja nekaj deset vetrnic) . "Problema" s hrupom pa ne razumem, vetrnice ne povzročajo hrupa (verjetno se malo sliši, če stojiš čisto pod njo (kar je sicer prepovedano) ampak na oddaljenosti nekaj 10 metrov se ne sliši nič) .
lp
Re: Slike & Video
Meni pije stoenka v povprečju 6,9 l/100 km, meritve za zadnjih 25.000 km.
Po poti na morje in nazaj, pride pod 6 l.
http://www.poraba.com/usage_view.php?carid=11218
Ni fora v napredni tehniki, noga je važna (in boljši primerek, ki ni bil narejen v ponedeljek ali petek).
Po poti na morje in nazaj, pride pod 6 l.
http://www.poraba.com/usage_view.php?carid=11218
Ni fora v napredni tehniki, noga je važna (in boljši primerek, ki ni bil narejen v ponedeljek ali petek).
Re: Slike & Video
Jaz ne yugota ne stoenke nisem spravil pod 10 litrov. Oboje mi je pilo več kot tempra 1.6. 6.9 litra v povprečju, nemogoče.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Re: Slike & Video
Je čisto mogoče.
Beli yugo, ko sem ga kupil, je imel 50.000 km in je bil kot nov. Preden sem šel predelovat, sem se nekaj časa vozil z originalnim. Pa mi je kak tank pil pod 8l, čeprav je bil 1,3l 65km.
Beli yugo, ko sem ga kupil, je imel 50.000 km in je bil kot nov. Preden sem šel predelovat, sem se nekaj časa vozil z originalnim. Pa mi je kak tank pil pod 8l, čeprav je bil 1,3l 65km.
Re: Slike & Video
Ma, ne vem, bishi mi je pil okrog 8l,s težko nogo, obe stoenki in yugo pa so pili več.ro-bi napisal/-a:Je čisto mogoče.
Beli yugo, ko sem ga kupil, je imel 50.000 km in je bil kot nov. Preden sem šel predelovat, sem se nekaj časa vozil z originalnim. Pa mi je kak tank pil pod 8l, čeprav je bil 1,3l 65km.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Re: Slike & Video
Pri 101-kah je važen tudi letnik proizvodnje, ko je IMG (al kaj je že bil) pogruntal kako se delajo vplinjači. Torej kakšen letnik 1974 je delal bistveno drugače kot 1985-87(in novejši) takrat so bili tudi v Yugotih enaki motorji.
Drugače pa kar se porabe tiče, največja jajca, ki sem jih imel, je bil Hyundai PONY kuril je 10 l in olja kolikor ga je videl (4L na 10 000 km) šel pa ni nikamor (kakšnih 140 km/h pa še do tam je rabil celo večnost, kupil novega, prodal pri 44 000 km) , lega na cesti pa enostavno grozna (edini plus je imel da je bil relativno "komot" ) .
lp
Drugače pa kar se porabe tiče, največja jajca, ki sem jih imel, je bil Hyundai PONY kuril je 10 l in olja kolikor ga je videl (4L na 10 000 km) šel pa ni nikamor (kakšnih 140 km/h pa še do tam je rabil celo večnost, kupil novega, prodal pri 44 000 km) , lega na cesti pa enostavno grozna (edini plus je imel da je bil relativno "komot" ) .
lp
Re: Slike & Video
Smo se o porabi razpisali-
Fotr je imel lantro 1,6 114km.
Motor nenormalno vzdržljiv, ni pil olja, zdržal čez 300.000km.
Imel je pa en feler in sicer porabo. Če si ga malo gonil, je bilo tudi čez 11l, nikoli pa pod 9. Pravi požeruh!
Imel sem mazdo 323GTX 1,8 turbo, grupa N, okrog 200km in ko sem jo dobil, nisem bil navajen, da je motor narejen za tako nizke vrtljaje (zaradi grupe N je imela restriktor pred turbino) in sem jo tiščal do rdečega. Takrat mi je pil tudi 22l/100km.
Ko sem poštekal, da se vse dogaja med 2,5 in 5k rpm, sem imel porabo včasih pod 10l, letelo je pa enako ali celo bolj.
Opel vectra, 1,6 75 km mi je pa pila okrog 7l pri normalni vožnji (to je kar hitro), če sem pazil, pa tudi pod 6l.
Hyundai tucson 2.0 140km, poraba okrog 11l.
Nisam patrol 2,8 115km poraba okrog 12l.
Trenutna mazda cx-7 2,3l turbo, čipana, drug IC, sedaj tudi delno drug izpuh, drug filter in custom intake z MAF ohišjem vred, original 260km, sedaj ne vem, je pa po moje okrog 300- poraba na dolgo turo po omejitvah okrog 10, povprečje imam okrog 12l.
Več jih pa nisem imel.
Fotr je imel lantro 1,6 114km.
Motor nenormalno vzdržljiv, ni pil olja, zdržal čez 300.000km.
Imel je pa en feler in sicer porabo. Če si ga malo gonil, je bilo tudi čez 11l, nikoli pa pod 9. Pravi požeruh!
Imel sem mazdo 323GTX 1,8 turbo, grupa N, okrog 200km in ko sem jo dobil, nisem bil navajen, da je motor narejen za tako nizke vrtljaje (zaradi grupe N je imela restriktor pred turbino) in sem jo tiščal do rdečega. Takrat mi je pil tudi 22l/100km.
Ko sem poštekal, da se vse dogaja med 2,5 in 5k rpm, sem imel porabo včasih pod 10l, letelo je pa enako ali celo bolj.
Opel vectra, 1,6 75 km mi je pa pila okrog 7l pri normalni vožnji (to je kar hitro), če sem pazil, pa tudi pod 6l.
Hyundai tucson 2.0 140km, poraba okrog 11l.
Nisam patrol 2,8 115km poraba okrog 12l.
Trenutna mazda cx-7 2,3l turbo, čipana, drug IC, sedaj tudi delno drug izpuh, drug filter in custom intake z MAF ohišjem vred, original 260km, sedaj ne vem, je pa po moje okrog 300- poraba na dolgo turo po omejitvah okrog 10, povprečje imam okrog 12l.
Več jih pa nisem imel.
Re: Slike & Video
Jaz sem jo imel 1.8 130 km, 8 l /100 km, sedaj jo imam 1.6, pa je razlika le kakšen deci na dol, pretežno umirjene vožnje. Si pa obe začinita 1 l olja na 2-3k km.ro-bi napisal/-a:Smo se o porabi razpisali-
Fotr je imel lantro 1,6 114km.
Motor nenormalno vzdržljiv, ni pil olja, zdržal čez 300.000km.
Imel je pa en feler in sicer porabo. Če si ga malo gonil, je bilo tudi čez 11l, nikoli pa pod 9. Pravi požeruh!
Na testu v reviji Avto magazin so imeli povprečno 13 l. Meni je s prvo uspelo priti enkrat do 11, je bilo treba kar gonit.
Clio 1.2, al ga teraš al pa šparaš je za pol litra razlike, v glavnem okrog 5 - 6 l /100 km, kakšnih užitkov v vožnji z njim pa tudi ne.
Re: Slike & Video
Katero kamero uporabljaš?
LP