Mogoče sma nekje na istem, če dobro pogledaš imaš ti 6 večjih lukenj jaz pa 8 in moje so bolj skupaj. Se pa bojim, da bi preveč oslabil material, če bi ga še navrtal.zankrzan napisal/-a:Predležnega bi lahko bolj navrtal. Jaz sem pred časom izdelal nekaj takšnega:
Tomos Alpino R72
Re: Tomos Alpino R72
Re: Tomos Alpino R72
Jaz imam še večje luknje v njem, ampak sem ga vzel ven, nekako ne zaupam v te luknje. Imel pa sem v repliki.
[color=#0000BF]Hvala bogu[/color], [color=#0000BF]da sem[/color] [color=#FF0000][size=150]štajerc[/size][/color] [color=#0000BF]to ne more biti vsak!!![/color]
Re: Tomos Alpino R72
Te lukne so največja možna traparija, a nimate drugega bolj pametnega dela?DaNiLo napisal/-a:Jaz imam še večje luknje v njem, ampak sem ga vzel ven, nekako ne zaupam v te luknje. Imel pa sem v repliki.
LP
Re: Tomos Alpino R72
Nebi blo slabo, če bi še argumentiral zakaj.lojze-si napisal/-a:Te lukne so največja možna traparija, a nimate drugega bolj pametnega dela?DaNiLo napisal/-a:Jaz imam še večje luknje v njem, ampak sem ga vzel ven, nekako ne zaupam v te luknje. Imel pa sem v repliki.
LP
- tomosjakarac
- glava cilindra
- Prispevkov: 695
- Pridružen: Ne Jul 29, 2012 10:32 pm
- Kraj: okolica Nove Gorice
Re: Tomos Alpino R72
jaz sem preizkušal razliko med najtanjšim+navrtanim in med najdebelejšim+brez lukenj. občutne razlike med vožnjo ni bilo. mi je pa enega navrtanega enkrat razneslo in od takrat naprej se s tem ne ukvarjam več.
LP
LP
Re: Tomos Alpino R72
To sem tudi jaz storil, v repliki sem ga imel nekaj časa in pa v apnu. Potem, ko mi ga je v apnu zlomilo, sem ga kar hitro vzel ven iz replike.tomosjakarac napisal/-a:jaz sem preizkušal razliko med najtanjšim+navrtanim in med najdebelejšim+brez lukenj. občutne razlike med vožnjo ni bilo. mi je pa enega navrtanega enkrat razneslo in od takrat naprej se s tem ne ukvarjam več.
LP
[color=#0000BF]Hvala bogu[/color], [color=#0000BF]da sem[/color] [color=#FF0000][size=150]štajerc[/size][/color] [color=#0000BF]to ne more biti vsak!!![/color]
Re: Tomos Alpino R72
Nebi ga smel stanjšat oziroma postružit. Kakorkoli bomo videli kaj bo.tomosjakarac napisal/-a:jaz sem preizkušal razliko med najtanjšim+navrtanim in med najdebelejšim+brez lukenj. občutne razlike med vožnjo ni bilo. mi je pa enega navrtanega enkrat razneslo in od takrat naprej se s tem ne ukvarjam več.
LP
Lp!
Re: Tomos Alpino R72
Če se prav spomnim sem že večkrat razlagal zakaj ne, me pa zanima od tistih, ki to delajo zakaj ja. Torej, če bi se ta veliki zobnik vrtel z obrati glavne gredi bi bilo mogoče smoterno navrtati venec zobnika, ker ima masa na obodu največji vrtilni vstrajnostni moment in upočasnjuje pospeševanje! Ker pa se se vrti za prestavno razmerje primara manj od glavne gredi pri takih obratih vrtilni vstrajnostni moment ne igra kake pomembne vloge, pravzaprav vsaj za prestavno razmerje manjšo vlogo kot jo imajo podobne mase na glavni gredi, recimo sklopka.prlek napisal/-a:Nebi blo slabo, če bi še argumentiral zakaj.lojze-si napisal/-a:Te lukne so največja možna traparija, a nimate drugega bolj pametnega dela?DaNiLo napisal/-a:Jaz imam še večje luknje v njem, ampak sem ga vzel ven, nekako ne zaupam v te luknje. Imel pa sem v repliki.
LP
Upam, da je dovolj laično da razumete.
LP
Re: Tomos Alpino R72
Zdravo!
Kako se ti kaj boostbotle obnese ali je sploh kaj učinka..?
Lp!
Kako se ti kaj boostbotle obnese ali je sploh kaj učinka..?
Lp!
Re: Tomos Alpino R72
Nebi vedel, nisem se poglabljal v to. Je bolj ali manj za okras gor.apn4m napisal/-a:Zdravo!
Kako se ti kaj boostbotle obnese ali je sploh kaj učinka..?
Lp!