Slike & Video

Vse kar vam pade na pamet
Odgovori
ro-bi
cilinder
Prispevkov: 1229
Pridružen: Po Apr 09, 2012 5:41 pm

Re: Slike & Video

Odgovor Napisal/-a ro-bi »

Za ptiče so vetrne elektrarne nevarne toliko, kot prometni znaki ob cesti- tudi v njih se lahko zaletiš.
Imam občutek, da zeleni delajo dosti več škode, kot koristi. Potem še podpihujejo politike , ki sprejemajo nore predpise in na koncu bo tak kaos, da raje ne pomislim.
Ne vem, če je kdo gledal film Idiocracy? Zelo lepo prikazuje, kaj se bo ob takem obnašanju zgodilo v prihodnosti.
Lojze- tudi jaz upam, da bodo odkrili kak nov vir. Menda je varijanta na elektrarne s torijem. Ne poznam tehnologije, vendar bi naj bilo že kar daleč razvito. Cenejše gorivo, kot sedaj, manj odpadkov, večja varnost,....
Nekaj takega nas reši. Za tem pa pride doba elektro vozil, prej pa ne.
Še to bi napisal- tale panika okrog globalnega segrevanja: zemlja ima cikle, ko se ogreje, pa spet ohladi, pa ledena doba tam, pa tu, pa spet obdobje vročine,... to se ponavlja že celo zgodovino in avtomobili oz. izpusti na to ne vplivajo oz. vplivajo v tako majhni meri, da je brezveze omenjat- par promilov.
Je pa lažje zaslužit, če sprožiš paniko in potem sprejemaš ukrepe sem in tja in obenem mastno služiš.
Uporabniški avatar
Pich
Mojster
Prispevkov: 2601
Pridružen: Sr Okt 13, 2010 6:42 pm
Kraj: Idrija

Re: Slike & Video

Odgovor Napisal/-a Pich »

zankrzan napisal/-a:
Pich napisal/-a:
ro-bi napisal/-a:Niso se kje izgubile! Spoznali so, da so neučinkovite.
Če pogledamo učinkovitost prvih motorjev z notranjim izgorevanjem ugotovimo, da so bili precej slabši, kot motor z linka, vsaj kar se učinkovitosti tiče. Ampak v več kot sto letih razvoja motorjev z notranjim izgorevanjem in ob dejstvu, da je svoje znanje v te motorje na tak ali drugačen način prispevalo preko milion ljudi, potem niti ne čudi, zakaj je danes motor z notranjim izgorevanjem učinkovitejši od tega z linka. Zdaj se pa vprašajmo, koliko ljudi razvija ta motor? Dva, morda trije. Menim, da nad takimi idejami ni za obupati kar na prvo žogo. Kot sem že dejal, če bi ta motor razvijali toliko časa in če bi bilo v razvoj le tega vloženo toliko denarja in znanja tolikih ljudi, kot v razvoj motorja z notranjim izgorevanjem, potem je vprašanje,kaj bi na koncu izpadlo bolje.
V zadnih sto letih kar je razvoja motorja je izkoristek zrastel iz nekaj procentov na okrog 30 procentov. (zavisi od velikosti postrojenj)
Že med stoenkinim motorjem in fordovim sodobnim ecoboost motorjem je več kot 200% razlike v učinkovitosti. Podobna kubatura, ford pije pri 125 konjih okrog 5 litrov, na drugi strani stoenka pije okrog 11 litrov pri 55 konjih. Sam si lahko izračunaš procent.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
ro-bi
cilinder
Prispevkov: 1229
Pridružen: Po Apr 09, 2012 5:41 pm

Re: Slike & Video

Odgovor Napisal/-a ro-bi »

Lada je bila iz istih časov, kot stoenka, pa je pila še par litrov več.
p.s.
Realna poraba 55km stoenke ob normalni vožnji, je nekje 7-8litrov/100km.
Je pa zanimivo, kako si lahko z predelavo vplival na izkoristek stoenkinega motorja.
Sicer sem imel yugeca, a motor je bil enak.
1,3/65km original, pil okrog 9l
Potem sem povečal kanale, povečal sedeže ventilov, dal večje ventile, znižal glavo, povrtal vplinjač, prilagodil in predelal vžig, naredil sem direktni izpuh 4-2-1, zamenjal odmično za 300°. Motor se je vrtel do 9k rpm, polno vlekel do nekje 8-8,5k rpm. Konjev nisem meril nikoli, a po moji oceni jih je bilo okrog 100. Pa je bila poraba, ob normalni vožnji zelo podobna originalnemu motorju. Pa sem pričakoval dosti več. Sem šel 1x še v Grčijo z njim in celo prevozil podolgem in počez :)
Uporabniški avatar
Pich
Mojster
Prispevkov: 2601
Pridružen: Sr Okt 13, 2010 6:42 pm
Kraj: Idrija

Re: Slike & Video

Odgovor Napisal/-a Pich »

ro-bi napisal/-a:Lada je bila iz istih časov, kot stoenka, pa je pila še par litrov več.
p.s.
Realna poraba 55km stoenke ob normalni vožnji, je nekje 7-8litrov/100km.
Je pa zanimivo, kako si lahko z predelavo vplival na izkoristek stoenkinega motorja.
Sicer sem imel yugeca, a motor je bil enak.
1,3/65km original, pil okrog 9l
Potem sem povečal kanale, povečal sedeže ventilov, dal večje ventile, znižal glavo, povrtal vplinjač, prilagodil in predelal vžig, naredil sem direktni izpuh 4-2-1, zamenjal odmično za 300°. Motor se je vrtel do 9k rpm, polno vlekel do nekje 8-8,5k rpm. Konjev nisem meril nikoli, a po moji oceni jih je bilo okrog 100. Pa je bila poraba, ob normalni vožnji zelo podobna originalnemu motorju. Pa sem pričakoval dosti več. Sem šel 1x še v Grčijo z njim in celo prevozil podolgem in počez :)
He he, so bili to časi. Jaz sem bil s svojo stoenko v turčiji, pa še naokrog sem moral iti, ker so bile leta 92 potrebne vize za Srbijo.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
ro-bi
cilinder
Prispevkov: 1229
Pridružen: Po Apr 09, 2012 5:41 pm

Re: Slike & Video

Odgovor Napisal/-a ro-bi »

To je ta yugec:
Priponke
yugo1 copy.jpg
ro-bi
cilinder
Prispevkov: 1229
Pridružen: Po Apr 09, 2012 5:41 pm

Re: Slike & Video

Odgovor Napisal/-a ro-bi »

Ta je bil pa malo kasneje- 1,6l, 109 izmerjenih konjev in 45 konjev NOSa. Je letel kot nor :)
Priponke
yugo3 copy.jpg
Uporabniški avatar
Pich
Mojster
Prispevkov: 2601
Pridružen: Sr Okt 13, 2010 6:42 pm
Kraj: Idrija

Re: Slike & Video

Odgovor Napisal/-a Pich »

Ta zadnji je pa Ameriški model.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Uporabniški avatar
steem
kriva felna
Prispevkov: 62
Pridružen: Če Maj 28, 2015 12:14 am

Re: Slike & Video

Odgovor Napisal/-a steem »

ro-bi napisal/-a: Menda je varijanta na elektrarne s torijem. Ne poznam tehnologije, vendar bi naj bilo že kar daleč razvito. Cenejše gorivo, kot sedaj, manj odpadkov, večja varnost,....
Glede torijevega reaktorja je kar lepo napisan seminar iz lj faxa matematike/fizike si je fajn prebrat.
http://mafija.fmf.uni-lj.si/seminar/fil ... eaktor.pdf

Jaz edino upam, da bodo/mo v mojem življenskem ciklu izvedli kontinuirano proizvodnjo el. energije s pomočjo fuzije jeder.

lp, Jernej

p.s. lepi jugec ... beli seveda ;) ... foter je na stoenki naredil nekje leta 85 elektronski vžig in neke manjše predelave. Moji redki spomini iz tistih časov ko smo meli stoenko je, da se je kazalec na števcu dotaknu naslonke :) na avstrijski avtocesti seveda (klanec je tudi malo pomagal hihi).
ro-bi
cilinder
Prispevkov: 1229
Pridružen: Po Apr 09, 2012 5:41 pm

Re: Slike & Video

Odgovor Napisal/-a ro-bi »

steem napisal/-a:... foter je na stoenki naredil nekje leta 85 elektronski vžig in neke manjše predelave. Moji redki spomini iz tistih časov ko smo meli stoenko je, da se je kazalec na števcu dotaknu naslonke :) na avstrijski avtocesti seveda (klanec je tudi malo pomagal hihi).
Pri belem yugecu se je po ravni cesti kazalec hitrosti zravnal s tistim, za temperaturo, ko je bil ravno na polovici polja. Če poznaš armaturko od yugeca, potem veš, koliko cca je to.Če upoštevam še balkanske tolerance pri števcu, je bilo realno nekje 180-190km/h
Vžig sem imel elektronski, vendar sem kladivca, ki so dajala predvžig, predelal tako, da je do 7000 ves čas počasi dodajalo. Tako se mi je najbolje obneslo, da je povlekel iz nule, pri 4500 , ko je začela delat odmična in izpuh, je pa potegnil, kot bi vklopil VTEC :)
Uporabniški avatar
Pich
Mojster
Prispevkov: 2601
Pridružen: Sr Okt 13, 2010 6:42 pm
Kraj: Idrija

Re: Slike & Video

Odgovor Napisal/-a Pich »

To je bil potem sistem bolj podoben yamahinem exup-u.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Odgovori