Razna vprašanja (delavnica)
Re: Razna vprašanja (delavnica)
Zdravo!
Rabil bi pomoč pri sestavi lamel sklopke za a35 mašino. Na kero stran lamele pridejo zatiči, ki držijo lamelo? Prilagam sliki. Prosim če lahko nekdo pogleda če so zatiči prav postavljeni. Hvala
Rabil bi pomoč pri sestavi lamel sklopke za a35 mašino. Na kero stran lamele pridejo zatiči, ki držijo lamelo? Prilagam sliki. Prosim če lahko nekdo pogleda če so zatiči prav postavljeni. Hvala
- Pata
- moped
- Prispevkov: 2043
- Pridružen: To Feb 01, 2011 3:16 pm
- Kraj: Slap - (Okolica Vipave) - Primorska
- Kontakt:
Re: Razna vprašanja (delavnica)
https://www.youtube.com/watch?v=14_2ti3 ... e=youtu.be
Že predčasom smo se pogovarjali o problemu z enim apnjem. Tukaj je posnetek motor šraufam eno leto. Probal sem že vse možno praktično zgleda da je okvir zaklet Karkor koli motor ima nanovo narejeno mašino vse original razen premer 38,5mm nov bat, cilinder brušen pred 1 letom na čelu niti saj ni. Sedaj pa so novi vsi ležaji vsi semeringi in vse dihtange oz tesnila. Motor ne vžge motor je laufal po novem cilindru en čas in nekega dne ni več užgal. Na motorju sem probal 3 različne vžige. 3 svečke od tega ena nova. Proviral sem z sledečimi predvžigi 3mm,2mm,1.5mm,1mm,0,5mm BTDC, 0 in pa za foro še 1mm,2mm,3mm ATDC (Odstranjena kajla na motorni gredi) Karkor koli moped ni poslušen. Včasih se zgodi da enkrat,dvakrat poči to je pa tudi to. Probal sem tudi z 3 fergazerji vsi bing 12 original eden pobran z delujočega mopeda tudi, proval sem vse nastavitve igla v vseh možnih pozicijah, šobe 54,60,64,70. Igral sem se tudi z plovcem. Razni brakecleanerji pa štart spreji ne pomagajo. Šprical sem tudi okoli vseh tesnilnih mest - sklopka,magnet,blok,pod cilindrom,ferg ker sem sumil da lahko vleče fouš zrak ampak ni nikjer raznih znakov. Kakorkoli ugotovitev je da motor zalije namrtvo takoj. Kar je razvidno na posnetku med vrtenjem motorja dodam gas kjer je videti iz izpušnega kanala meglo v živo je veliko hujša. Bencin je glac nov čist z 2% mešanico husqvarna olja če je že to pomembno. Probal sem tudi z gretjem svečke upihovanjem toplega zraka,gretjem uplinjača itd itd. Kakor koli verjetno sem še kaj pozabil kaj sem probal namreč se že eno leto je*em z motorjem ki ne vžge. Na posnetku iskra skače malo posvoje zaradi zelo mokre svečke. Vžigam pa na vrtalno kar ker nimam več volje do pahanja in kurblanja saj kolikor krat sem že zakurbalr motor se že bojim da bom zobnik na gredi obnucal (sarkazem). Motor z vrtalno vrtim v levo (kontra smer urinega kazalca) se pravi v smer v katero se tomos vrti da ne bo razne pomote zaradi tega.
Dobrodošle ideje,mnenja. Bučke obdržite zase prosim. Če ima kdo za prodat kompletno delujočo mašino apn kupim
Že predčasom smo se pogovarjali o problemu z enim apnjem. Tukaj je posnetek motor šraufam eno leto. Probal sem že vse možno praktično zgleda da je okvir zaklet Karkor koli motor ima nanovo narejeno mašino vse original razen premer 38,5mm nov bat, cilinder brušen pred 1 letom na čelu niti saj ni. Sedaj pa so novi vsi ležaji vsi semeringi in vse dihtange oz tesnila. Motor ne vžge motor je laufal po novem cilindru en čas in nekega dne ni več užgal. Na motorju sem probal 3 različne vžige. 3 svečke od tega ena nova. Proviral sem z sledečimi predvžigi 3mm,2mm,1.5mm,1mm,0,5mm BTDC, 0 in pa za foro še 1mm,2mm,3mm ATDC (Odstranjena kajla na motorni gredi) Karkor koli moped ni poslušen. Včasih se zgodi da enkrat,dvakrat poči to je pa tudi to. Probal sem tudi z 3 fergazerji vsi bing 12 original eden pobran z delujočega mopeda tudi, proval sem vse nastavitve igla v vseh možnih pozicijah, šobe 54,60,64,70. Igral sem se tudi z plovcem. Razni brakecleanerji pa štart spreji ne pomagajo. Šprical sem tudi okoli vseh tesnilnih mest - sklopka,magnet,blok,pod cilindrom,ferg ker sem sumil da lahko vleče fouš zrak ampak ni nikjer raznih znakov. Kakorkoli ugotovitev je da motor zalije namrtvo takoj. Kar je razvidno na posnetku med vrtenjem motorja dodam gas kjer je videti iz izpušnega kanala meglo v živo je veliko hujša. Bencin je glac nov čist z 2% mešanico husqvarna olja če je že to pomembno. Probal sem tudi z gretjem svečke upihovanjem toplega zraka,gretjem uplinjača itd itd. Kakor koli verjetno sem še kaj pozabil kaj sem probal namreč se že eno leto je*em z motorjem ki ne vžge. Na posnetku iskra skače malo posvoje zaradi zelo mokre svečke. Vžigam pa na vrtalno kar ker nimam več volje do pahanja in kurblanja saj kolikor krat sem že zakurbalr motor se že bojim da bom zobnik na gredi obnucal (sarkazem). Motor z vrtalno vrtim v levo (kontra smer urinega kazalca) se pravi v smer v katero se tomos vrti da ne bo razne pomote zaradi tega.
Dobrodošle ideje,mnenja. Bučke obdržite zase prosim. Če ima kdo za prodat kompletno delujočo mašino apn kupim
Vsi so vedeli da je to nemogoče.Potem pa je prišel negdo,ki tega ni vedel in uspelo mu je!
“The Power to Win, is a lot of little things, done right.”
“The Power to Win, is a lot of little things, done right.”
Re: Razna vprašanja (delavnica)
Si poskusil z z novo elektriko, ni nujno če je zuni iskra mogoč je not ni ko je kompresija.
20% mladih vidi svojo prihodnost zelo rožnato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!
Re: Razna vprašanja (delavnica)
Na tako zalito svečko ti ne bo vžgal. Posuši jo z brenarjem, vendar je ne pregrej, ker jo lahko pokvariš.
Da gre megla ven je verjetno normalno- saj ne zgori, da bi se spremenila v dim.
Imaš neko banalno napako, ki ne more biti težko rešljiva.
Da gre megla ven je verjetno normalno- saj ne zgori, da bi se spremenila v dim.
Imaš neko banalno napako, ki ne more biti težko rešljiva.
- tomosjakarac
- glava cilindra
- Prispevkov: 695
- Pridružen: Ne Jul 29, 2012 10:32 pm
- Kraj: okolica Nove Gorice
Re: Razna vprašanja (delavnica)
mogoče pa imaš po tolikih poizkusih že dosti goriva v samem karterju in ti zaradi tega zalije v momentu....probaj tako vrtet mašino brez svečke in uplinjača, da zmeče vse ven, če je slučajno še kaj notri...pa napisal si da si probal le z eno novo svečko...kupi še kakšno...lahko je tudi nova že slaba (sem imel že tak primer)...
vso srečo!
vso srečo!
-
- vplinjač
- Prispevkov: 451
- Pridružen: Če Jun 26, 2014 12:19 pm
Re: Razna vprašanja (delavnica)
Če maš cajt soboto,lohk pridem mimo.daj mi naslou na zs.Pata napisal/-a:https://www.youtube.com/watch?v=14_2ti3 ... e=youtu.be
Že predčasom smo se pogovarjali o problemu z enim apnjem. Tukaj je posnetek motor šraufam eno leto. Probal sem že vse možno praktično zgleda da je okvir zaklet Karkor koli motor ima nanovo narejeno mašino vse original razen premer 38,5mm nov bat, cilinder brušen pred 1 letom na čelu niti saj ni. Sedaj pa so novi vsi ležaji vsi semeringi in vse dihtange oz tesnila. Motor ne vžge motor je laufal po novem cilindru en čas in nekega dne ni več užgal. Na motorju sem probal 3 različne vžige. 3 svečke od tega ena nova. Proviral sem z sledečimi predvžigi 3mm,2mm,1.5mm,1mm,0,5mm BTDC, 0 in pa za foro še 1mm,2mm,3mm ATDC (Odstranjena kajla na motorni gredi) Karkor koli moped ni poslušen. Včasih se zgodi da enkrat,dvakrat poči to je pa tudi to. Probal sem tudi z 3 fergazerji vsi bing 12 original eden pobran z delujočega mopeda tudi, proval sem vse nastavitve igla v vseh možnih pozicijah, šobe 54,60,64,70. Igral sem se tudi z plovcem. Razni brakecleanerji pa štart spreji ne pomagajo. Šprical sem tudi okoli vseh tesnilnih mest - sklopka,magnet,blok,pod cilindrom,ferg ker sem sumil da lahko vleče fouš zrak ampak ni nikjer raznih znakov. Kakorkoli ugotovitev je da motor zalije namrtvo takoj. Kar je razvidno na posnetku med vrtenjem motorja dodam gas kjer je videti iz izpušnega kanala meglo v živo je veliko hujša. Bencin je glac nov čist z 2% mešanico husqvarna olja če je že to pomembno. Probal sem tudi z gretjem svečke upihovanjem toplega zraka,gretjem uplinjača itd itd. Kakor koli verjetno sem še kaj pozabil kaj sem probal namreč se že eno leto je*em z motorjem ki ne vžge. Na posnetku iskra skače malo posvoje zaradi zelo mokre svečke. Vžigam pa na vrtalno kar ker nimam več volje do pahanja in kurblanja saj kolikor krat sem že zakurbalr motor se že bojim da bom zobnik na gredi obnucal (sarkazem). Motor z vrtalno vrtim v levo (kontra smer urinega kazalca) se pravi v smer v katero se tomos vrti da ne bo razne pomote zaradi tega.
Dobrodošle ideje,mnenja. Bučke obdržite zase prosim. Če ima kdo za prodat kompletno delujočo mašino apn kupim
Re: Razna vprašanja (delavnica)
Sm tud sam imel podoben zaklet primer.
Atx z bt setupom (bt cilinder,glava, bing 18 in en gniu izpuh), probal vse kar mi je na pamet padlo, od svečke do drugih blokov ma ni da ni kaj sm use preveru, motor ni užgal nikakor.. Na koncu je šel po delih in tako sem si prihranil živce.. Pač pride zaklet motor ne morš pomagat.
Atx z bt setupom (bt cilinder,glava, bing 18 in en gniu izpuh), probal vse kar mi je na pamet padlo, od svečke do drugih blokov ma ni da ni kaj sm use preveru, motor ni užgal nikakor.. Na koncu je šel po delih in tako sem si prihranil živce.. Pač pride zaklet motor ne morš pomagat.
Smisel živleja je met Tomosa v garaži :D
GSI je zmaj al GTI
ga drži, jebiga brate
zna se ko je brži ;)
Janim8 počivaj v miru!
GSI je zmaj al GTI
ga drži, jebiga brate
zna se ko je brži ;)
Janim8 počivaj v miru!
- Pata
- moped
- Prispevkov: 2043
- Pridružen: To Feb 01, 2011 3:16 pm
- Kraj: Slap - (Okolica Vipave) - Primorska
- Kontakt:
Re: Razna vprašanja (delavnica)
Svečko sem probal tudi z starejšimi... Probal sem z eno ki je v avtomatiku delala sem ga segrel fajn pa jo potem dal v apnja ampak ni efekta... Tudi jaz sumim da notri ni iskre. Cilinder sem parkrat že podrl in spihal karter.
Hvala vseeno za nasvete.
Ja kakor koli vidim da pridejo zakleti mopedi... In kar je najbol smešno od vsega je da imam tudi a35 frčeka odzadi z popolnoma enakim problemom. Ravno tako že eno leto. Motor sem zložil vžgal v prvo delal odlično isti dan odtrgalo magnet zamenjal komplet celo elektriko in motor ne užge več z nobeno možno elektriko.
Hvala vseeno za nasvete.
Ja kakor koli vidim da pridejo zakleti mopedi... In kar je najbol smešno od vsega je da imam tudi a35 frčeka odzadi z popolnoma enakim problemom. Ravno tako že eno leto. Motor sem zložil vžgal v prvo delal odlično isti dan odtrgalo magnet zamenjal komplet celo elektriko in motor ne užge več z nobeno možno elektriko.
Vsi so vedeli da je to nemogoče.Potem pa je prišel negdo,ki tega ni vedel in uspelo mu je!
“The Power to Win, is a lot of little things, done right.”
“The Power to Win, is a lot of little things, done right.”
Re: Razna vprašanja (delavnica)
Zakletega motorja ni, mogoče je zaklet tist ki ga sestavljaPata napisal/-a:Svečko sem probal tudi z starejšimi... Probal sem z eno ki je v avtomatiku delala sem ga segrel fajn pa jo potem dal v apnja ampak ni efekta... Tudi jaz sumim da notri ni iskre. Cilinder sem parkrat že podrl in spihal karter.
Hvala vseeno za nasvete.
Ja kakor koli vidim da pridejo zakleti mopedi... In kar je najbol smešno od vsega je da imam tudi a35 frčeka odzadi z popolnoma enakim problemom. Ravno tako že eno leto. Motor sem zložil vžgal v prvo delal odlično isti dan odtrgalo magnet zamenjal komplet celo elektriko in motor ne užge več z nobeno možno elektriko.
Re: Razna vprašanja (delavnica)
En simpl nasvet, taprva osnova.. imeti moraš kompresijo, iskro in mešanico goriva in zraka in mora motor z neko približno nastavitvijo vžgat.
"Everything seemed very much to the limit and very difficult to improve any more" -Jan Thiel
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'