Slike & Video

Vse kar vam pade na pamet
Odgovori
Uporabniški avatar
brejker
vplinjač
Prispevkov: 290
Pridružen: Ne Mar 27, 2011 12:16 am
Kraj: Kamnik

Re: Slike & Video

Odgovor Napisal/-a brejker »

Ko ne šraufam mopeda, sestavljam modele in montiram filmčke :D
https://m.youtube.com/watch?v=Q5ZNRCqDYrY
Kolk leti?A gre potazadni?A gre do tačke?Ajkej piln?
Projekt: Tomos BT - Café racer
Uporabniški avatar
brrm
glava cilindra
Prispevkov: 689
Pridružen: Ne Avg 15, 2010 10:13 pm
Kraj: Rinček

Re: Slike & Video

Odgovor Napisal/-a brrm »

prlek napisal/-a:To ti mora tič vstat:
https://youtu.be/GVpj_lof6Us
https://youtu.be/Fuj7x4Px6zQ

pre-hu-doooo :twisted: :D
pazi da te pazi ne zapazi ker če te pazi zapazi se pazi :D
Jani počivaj v miru!
petrolhead! :D
Uporabniški avatar
Pich
Mojster
Prispevkov: 2601
Pridružen: Sr Okt 13, 2010 6:42 pm
Kraj: Idrija

Re: Slike & Video

Odgovor Napisal/-a Pich »

brrm napisal/-a:
prlek napisal/-a:To ti mora tič vstat:
https://youtu.be/GVpj_lof6Us
https://youtu.be/Fuj7x4Px6zQ

pre-hu-doooo :twisted: :D
Ah, dajte no F1 pri 3000 kubikih ni dosegla take moči, potem jo bo pa en golf z 2.0 mašino. Malo morgen.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
ro-bi
cilinder
Prispevkov: 1229
Pridružen: Po Apr 09, 2012 5:41 pm

Re: Slike & Video

Odgovor Napisal/-a ro-bi »

Je čisto možno. Turbina fila čez 3 bare!!
ro-bi
cilinder
Prispevkov: 1229
Pridružen: Po Apr 09, 2012 5:41 pm

Re: Slike & Video

Odgovor Napisal/-a ro-bi »

p.s.
Sem se že pred leti vozil z 2.0. nissanom turbo z 600 konji...
Uporabniški avatar
Pich
Mojster
Prispevkov: 2601
Pridružen: Sr Okt 13, 2010 6:42 pm
Kraj: Idrija

Re: Slike & Video

Odgovor Napisal/-a Pich »

ro-bi napisal/-a:p.s.
Sem se že pred leti vozil z 2.0. nissanom turbo z 600 konji...
600 konjev je enkrat manj, kot naj bi jih imel ta golf. Pa tudi če poslušaš, kako se vrti F1 ali pa ta na posnetku, ti je kmalu jasno, da je teh 1200 konjev kar precej naloženih.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Uporabniški avatar
Bigbore
batzajla
Prispevkov: 39
Pridružen: Po Avg 19, 2013 9:45 am

Re: Slike & Video

Odgovor Napisal/-a Bigbore »

Bobas VW Golf Mk2 AWD VW 2.0L 16V Turbo


Ziel erreicht 1233PS & 1094Nm bei 4,4bar Ladedruck mit E85 Sprit von der Tankstelle

Viertelmeile: 8,99s auf 265km/h

0-100km/h in 2,3s
100-200km/h in 3,0s
200-250km/h in 2,1s

Höchstgeschwindigkeit: 300++km/h
Leergewicht: 1180kg (kein Plastik)
Slika


VW Golf MK1 AWD 2.0L 16V Turbo 1151HP & 1000Nm @ 3,9bar (55psi) on E85 fuel. Extreme tuners custom turbo, NG-Motorsports CNC-Head, Mapping by Boba-Motoring.

Best 1/4 ET: 8,293s @ 281,9km/h

Racelogic Performance:
0-100km/h in 1,70s
100-200km/h in 2,22s
200-250km/h in 1,75s

weight: 980kg (2138lbs)

Slika
Kreddy
batzajla
Prispevkov: 44
Pridružen: Pe Apr 06, 2012 6:29 pm

Re: Slike & Video

Odgovor Napisal/-a Kreddy »

Pich napisal/-a:
ro-bi napisal/-a:p.s.
Sem se že pred leti vozil z 2.0. nissanom turbo z 600 konji...
600 konjev je enkrat manj, kot naj bi jih imel ta golf. Pa tudi če poslušaš, kako se vrti F1 ali pa ta na posnetku, ti je kmalu jasno, da je teh 1200 konjev kar precej naloženih.
pich, drži se mopedov :lol:
tomosatx50s
vplinjač
Prispevkov: 451
Pridružen: Če Jun 26, 2014 12:19 pm

Re: Slike & Video

Odgovor Napisal/-a tomosatx50s »

Kreddy napisal/-a:
Pich napisal/-a:
ro-bi napisal/-a:p.s.
Sem se že pred leti vozil z 2.0. nissanom turbo z 600 konji...
600 konjev je enkrat manj, kot naj bi jih imel ta golf. Pa tudi če poslušaš, kako se vrti F1 ali pa ta na posnetku, ti je kmalu jasno, da je teh 1200 konjev kar precej naloženih.
pich, drži se mopedov :lol:
Fant umiri se malo.
Uporabniški avatar
macula
Mojster
Prispevkov: 2011
Pridružen: Ne Sep 12, 2010 8:05 pm
Kraj: Idrija

Re: Slike & Video

Odgovor Napisal/-a macula »

Pri turbincu imaš teoretično na voljo precej konjev. V motor moraš spraviti samo čim več goriva in zraka, za gorivo ponavadi ni problem, več zraka pa dovedeš s turbino. Teh 1000 konjev pa postane problematičnih za mehanske dele, to za sabo potegne bate, ojnice, ventile, sklopko itd.. vprašanje je koliko zdrži tak avto.
Formule tukaj ne mešat, ker imajo omejitev še pa še, od porabe goriva itd..
atmosferc je pa itak čisto druga zgodba.
"Everything seemed very much to the limit and very difficult to improve any more" -Jan Thiel

'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
Odgovori