tomos avtomatik 1 bobber
tomos avtomatik 1 bobber
všeč so mi tomosovi avtomatiki 1 (letnik 1971 - 1973). Dva sem si že uredil po svojih željah, sedaj je na vrsti tretji, malo v bobber stilu.
začetek sega tri leta nazaj, kupljen pri precej znanem zbiratelju tomosov, Petru, iz okolice Kopra. potem se je začelo zbiranje sestavnih delov. načrt izdelave oz predelave je:
BRUTUS
TOMOS MOPED BOBBER STYLE MADE BY MOTOPOTENCIAL
OKVIR- TOMOS AUTOMATIC 1 (1973)
MOTOR- TOMOS A52
VŽIG, MAGNET- ISKRA 12V 80W
VŽIGALNA TULJAVA -ISKRA
REGULATOR NAPETOSTI -DUCATI
VALJ, BAT- AIRSAL 65ccm, 44mm
GLAVA VALJA -DMP 44mm
VŽIGALNA SVEČKA- BOSNA F80
LAMELNI VENTIL- DMP
UPLINJAČ- DELLORTO 16/16
ČISTILEC ZRAKA -DMP POWERFILTER
CENTRALNO STOJALO- TOMOS REVIVAL (2002)
STRANSKI POKROVI- TOMOS A1 (1973)
REZERVOAR GORIVA -TOMOS APN 7
PREDNJA LUČ- TOMOS REVIVAL TS (2012)
ZADNJA LUČ -LSL
TROBLJA- LINLI
MERILNIK HITROSTI- TOMOS A3 (1978)
POLŽ MERILNIKA -TOMOS REVIVAL (2002)
ZADNJI BLATNIK - LSL
PREDNJI BLATNIK -TOMOS FLEXER
PREDNJE VILICE- EBR RACING
NIHAJKE- TOMOS REVIVAL (2002)
ZADNJI AMORTIZERJI -EBR 310 mm
PREDNJE ZAVORE - DISK- GRIMECA 230 mm
ZADNJE ZAVORE - BOBEN -RADAELLI 120 mm
PREDNJE PLATIŠČE- TOMOS 1,5 x 17
PREDNJA PNEVMATIKA- SAVA MC11 2,5 X 17
ZADNJE PLATIŠČE -RADAELLI 1,85 x 16
ZADNJE PNEVMATIKA -SAVA MC2 3,25 x 16
KLJČAVNICA VŽIGA- SCI
POGONSKA VERIGA -WIPPERMANN 98 / 415
PREDNJI ZOBNIK -26
ZADNJI ZOBNIK- 24
ELEKTRIČNO STIKALO- PUCH MV/ VS / DS
KRMILO -TOMOS STANDARD NL.
ROČICE -DMP
PREVLEKE ROČAJEV- LSL
boost botle - DOPPLER POWERBOX
FILTER GORIVA- DMP - SMALL
SEDEŽ -PUCH MAXI BLACK
IZPUH -TECNIGAS NEXT R CHROME
STRANSKO STOJALO -T.T.A. parts & accessories TAIWAN
slike sledijo ko bo končano- čakam še zadnji blatnik, sedež in boost botle
začetek sega tri leta nazaj, kupljen pri precej znanem zbiratelju tomosov, Petru, iz okolice Kopra. potem se je začelo zbiranje sestavnih delov. načrt izdelave oz predelave je:
BRUTUS
TOMOS MOPED BOBBER STYLE MADE BY MOTOPOTENCIAL
OKVIR- TOMOS AUTOMATIC 1 (1973)
MOTOR- TOMOS A52
VŽIG, MAGNET- ISKRA 12V 80W
VŽIGALNA TULJAVA -ISKRA
REGULATOR NAPETOSTI -DUCATI
VALJ, BAT- AIRSAL 65ccm, 44mm
GLAVA VALJA -DMP 44mm
VŽIGALNA SVEČKA- BOSNA F80
LAMELNI VENTIL- DMP
UPLINJAČ- DELLORTO 16/16
ČISTILEC ZRAKA -DMP POWERFILTER
CENTRALNO STOJALO- TOMOS REVIVAL (2002)
STRANSKI POKROVI- TOMOS A1 (1973)
REZERVOAR GORIVA -TOMOS APN 7
PREDNJA LUČ- TOMOS REVIVAL TS (2012)
ZADNJA LUČ -LSL
TROBLJA- LINLI
MERILNIK HITROSTI- TOMOS A3 (1978)
POLŽ MERILNIKA -TOMOS REVIVAL (2002)
ZADNJI BLATNIK - LSL
PREDNJI BLATNIK -TOMOS FLEXER
PREDNJE VILICE- EBR RACING
NIHAJKE- TOMOS REVIVAL (2002)
ZADNJI AMORTIZERJI -EBR 310 mm
PREDNJE ZAVORE - DISK- GRIMECA 230 mm
ZADNJE ZAVORE - BOBEN -RADAELLI 120 mm
PREDNJE PLATIŠČE- TOMOS 1,5 x 17
PREDNJA PNEVMATIKA- SAVA MC11 2,5 X 17
ZADNJE PLATIŠČE -RADAELLI 1,85 x 16
ZADNJE PNEVMATIKA -SAVA MC2 3,25 x 16
KLJČAVNICA VŽIGA- SCI
POGONSKA VERIGA -WIPPERMANN 98 / 415
PREDNJI ZOBNIK -26
ZADNJI ZOBNIK- 24
ELEKTRIČNO STIKALO- PUCH MV/ VS / DS
KRMILO -TOMOS STANDARD NL.
ROČICE -DMP
PREVLEKE ROČAJEV- LSL
boost botle - DOPPLER POWERBOX
FILTER GORIVA- DMP - SMALL
SEDEŽ -PUCH MAXI BLACK
IZPUH -TECNIGAS NEXT R CHROME
STRANSKO STOJALO -T.T.A. parts & accessories TAIWAN
slike sledijo ko bo končano- čakam še zadnji blatnik, sedež in boost botle
Re: tomos avtomatik 1 bobber
Zajeten projekt, vendar se mi zdi da boš z vsemi dodatki zgrešil smisel pojma bobber. Fora teh motorjev je da se z njih pobere čim več stvari in na njih ostane le najnujnejše za vožnjo.
Re: tomos avtomatik 1 bobber
lepo če rabiš boost bottle imam enega novega doma, piši zs ...
Re: tomos avtomatik 1 bobber
Boost bottle pride ta teden iz Nizozemske, pa vseeno hvala za ponudbo. Glede bobber stila pa se strinjam da to ne bo pravi bobber, ker so prve bobbre predelali iz vojaških motorjev ki so jim odstranili vse kar ni bilo nujno za vožnjo . Moj načrt je izdelati moped po mojih željah in ne strogi bobber style. Pri predelavah sem malo omejen zaradi pomanjkanja orodja, strojev za obdelavo, prostora. Zato pa se lotim predelave Tomosovih mopedov, ker so enostavni, poceni. Gre enostavno za hobi. Tudi resni predelovalci motorjev se ne držijo strogo bobber stila ampak predelujejo po svojih željah. Veliko je takih z blatniki (porezanimi, skrajšanimi) stranskimi pokrovi, veliko kroma...
Re: tomos avtomatik 1 bobber
To kar si ti napisal je poanta chopperja. Bobber, pa je nizka rit in visok sprednji del motorja.KVAS napisal/-a:Zajeten projekt, vendar se mi zdi da boš z vsemi dodatki zgrešil smisel pojma bobber. Fora teh motorjev je da se z njih pobere čim več stvari in na njih ostane le najnujnejše za vožnjo.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Re: tomos avtomatik 1 bobber
Pomoje glavne značilnosti:
Sprednja feltna večja od zadnje.
Zic na dva fedra.
In ja - bolj chopper scena.
Link: http://www.choppertown.com/building-you ... otorcycle/
Sprednja feltna večja od zadnje.
Zic na dva fedra.
In ja - bolj chopper scena.
Link: http://www.choppertown.com/building-you ... otorcycle/
Kolk leti?A gre potazadni?A gre do tačke?Ajkej piln?
Projekt: Tomos BT - Café racer
Projekt: Tomos BT - Café racer
Re: tomos avtomatik 1 bobber
Po površnem pregledu YOUTUBE ima večina čoperjev podaljšane vilice, nizek zadek / sedež, večina bobberjev pa ima "normalne" vilice in sedež normalne višine ali nekoliko znižan. V veliko primerih je težko določiti meje med choperji, bobbri, brat, tracker, caffeji... Morda bom res preimenoval projekt, vendar je osnova (moped) nekoliko zakomplicirana za točno definicijo stila. Ko ga poslikam in fotke objavim prosim vse forumaše za poimenovanje stila. Mislim pa da je bistvo narediti nekaj unikatnega, všečnega s čimer se malo voziš in več ukvarjaš (predelava, dodelava, popravilo..) ali pač samo malo gledaš in razmišljaš o naslednjem koraku dodelave. Nikoli nisem za nobenega od mojih mopedov ali motorjev mislil, da je končan, vedno se da kaj izboljšati, dodelati, prenoviti... Vedno ko pogledam katerikoli moped že razmišljam o kakšni spremembi na bolje, včasih pa se izkaže da tudi na slabše. Never ending story.
Jaz osebno se z motorji malo vozim, veliko pa jih gledam, čistim, pa spet gledam, pa malo dodelujem... Z desetimi dvokolesniki na motorni pogon kolikor jih je trenutno pri hiši naredim letno 1000 do 2000 kilometrov. Forum se mi zdi vrhunski. Sem že precej prerasel najstniška leta, vendar sem se pridružil forumu zaradi zanimivih idej, informacij, ljubiteljev motorizacije na dveh kolesih. Od vsakega izmed nas lahko dobimo kakšno koristno, spoštovanja vredno idejo, informacijo.., pa čeprav majhno. Hvala za vse misli, ideje, informacije ki jih dobim na forumu.
Jaz osebno se z motorji malo vozim, veliko pa jih gledam, čistim, pa spet gledam, pa malo dodelujem... Z desetimi dvokolesniki na motorni pogon kolikor jih je trenutno pri hiši naredim letno 1000 do 2000 kilometrov. Forum se mi zdi vrhunski. Sem že precej prerasel najstniška leta, vendar sem se pridružil forumu zaradi zanimivih idej, informacij, ljubiteljev motorizacije na dveh kolesih. Od vsakega izmed nas lahko dobimo kakšno koristno, spoštovanja vredno idejo, informacijo.., pa čeprav majhno. Hvala za vse misli, ideje, informacije ki jih dobim na forumu.
Re: tomos avtomatik 1 bobber
zdaj pa vas prosim če mi predlagate kakšen stil je ta moped
mogoče poper (ker mi je hud ko poper)
mogoče poper (ker mi je hud ko poper)
Re: tomos avtomatik 1 bobber
Jaz pravim pornic.. Res dobr, bravo!
Re: tomos avtomatik 1 bobber
Lepa igra.
Šeenkrat premisli kaj boš ukrenil z gumam. Imej v glavi da je moped.
Custom/show: obe balonarci
Moped/daily driver: vozna dimenzija
Pohvale. Krom izpuh je pika na i..
Glede gum pa le premisli. Trenutno stanje se tepe v očeh.
Mojih 5 centov.
Šeenkrat premisli kaj boš ukrenil z gumam. Imej v glavi da je moped.
Custom/show: obe balonarci
Moped/daily driver: vozna dimenzija
Pohvale. Krom izpuh je pika na i..
Glede gum pa le premisli. Trenutno stanje se tepe v očeh.
Mojih 5 centov.
Kolk leti?A gre potazadni?A gre do tačke?Ajkej piln?
Projekt: Tomos BT - Café racer
Projekt: Tomos BT - Café racer