4 ka tuning
Re: 4 ka tuning
Izpuh je seveda izdelan po meri. S serijskim izpuhom to ni možno.
Kak tak setup bi bil res zanimiv na avtomatik dirkah. Zaenkrat mamo sam tok da gre naštiman, morda naslednje leto kaj takega.
Kak tak setup bi bil res zanimiv na avtomatik dirkah. Zaenkrat mamo sam tok da gre naštiman, morda naslednje leto kaj takega.
Re: 4 ka tuning
Še ena zanimiva predelava apn cilindra v kombinaciji z bing 12 predelanim uplinjačem, 7HP /7800rpm/ 6,6Nm. Kakovost predelave se v veliki meri določa po momentu, ki ga motor proizvede. 6,6 Nm so nedosegljive sanje vsakega apn cilindra
Re: 4 ka tuning
človk sploh nebi pomislu da se da tok vn spravt iz takga cilindra
Lp
Lp
Live life at full throttle!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
Re: 4 ka tuning
Meni je fejst zanimiva navorna krivulja. Že pri 4500rpm ima nad 3 5250 pa ž nad 4. Lepo.
lp, Jernej
lp, Jernej
Re: 4 ka tuning
A pokazes sliki teh dveh cilinrov?
Re: 4 ka tuning
Nimam poslikan, motorji so sestavljeni in so pri lastniku.
Re: 4 ka tuning
A si delal dodatne booste?
Re: 4 ka tuning
hmmm... Imam eno vprašanje, prvič sem se lotu povečevat kanale na apn cilindru. Izpušni kanal sem dvignil v višino za cca. 1,5mm in sedaj meri gornji rob kanala do vrha cilindra 26,5mm (kot je 170stopinj), spodaj sem ga pa samo zaokrožu. Zanima me kolko naj ga še dvignem, da bo optimalno za izpuh od 15stke, ker 170 stopinj je pomoje premalo. Na sesalnem kanalu mislim pa da sem malo falu. kanal sem kr konkretno spustu sedaj spodnji rob kanala meri 66,5 mm od vrha cilindra. Sedaj imam bat not z 3mm lunco in z lunco meri kot 175 stopinj. izračunal sem da brez lunce bi bil kot 160 stopinj. Zanima me ali bom lahko na sedaj dal gor uplinjač dellorto 16/16 al bom mogel zamenjat bat z novim brez lunce, ker bo z lunco kanal prevelik?, ter kaj meniste na ispušni kanal : oblika,velikost za izpuh od 15slc, ter ali bi moral še pretočne kanale kej povečevat za optimalno delovanje, ali bi težavo lahko rešil z podlagovanjem cilindra? če bi ga podložil za 1mm bi bili kanali sledeči: usis 171(z lunco),izpuh 178, pretok 118. Za moje pojme bi bilo kr vredu.
Hvala za odgovore
izpušni kanal
sesalni kanalHvala za odgovore
Re: 4 ka tuning
Za izpuh od petke je izpušni kanal dovolj dvignjen, problem je v pretoku, ki je vsaj za 1 mm prenizek. In kar pike dobim, ko mi kdo omeni lunco. Je*o te lunca, odreži bat naravnost, na odpiralni kot okrog 160-165°.čendi123 napisal/-a:hmmm... Imam eno vprašanje, prvič sem se lotu povečevat kanale na apn cilindru. Izpušni kanal sem dvignil v višino za cca. 1,5mm in sedaj meri gornji rob kanala do vrha cilindra 26,5mm (kot je 170stopinj), spodaj sem ga pa samo zaokrožu. Zanima me kolko naj ga še dvignem, da bo optimalno za izpuh od 15stke, ker 170 stopinj je pomoje premalo. Na sesalnem kanalu mislim pa da sem malo falu. kanal sem kr konkretno spustu sedaj spodnji rob kanala meri 66,5 mm od vrha cilindra. Sedaj imam bat not z 3mm lunco in z lunco meri kot 175 stopinj. izračunal sem da brez lunce bi bil kot 160 stopinj. Zanima me ali bom lahko na sedaj dal gor uplinjač dellorto 16/16 al bom mogel zamenjat bat z novim brez lunce, ker bo z lunco kanal prevelik?, ter kaj meniste na ispušni kanal : oblika,velikost za izpuh od 15slc, ter ali bi moral še pretočne kanale kej povečevat za optimalno delovanje, ali bi težavo lahko rešil z podlagovanjem cilindra? če bi ga podložil za 1mm bi bili kanali sledeči: usis 171(z lunco),izpuh 178, pretok 118. Za moje pojme bi bilo kr vredu.izpušni kanal sesalni kanal
Hvala za odgovore
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Re: 4 ka tuning
Pich, pri širokih sesalnih kanalih pride lunica še kako prav, saj zmanjša obrabo bata zaradi lepšega zapiranja kanala.
Ni tako neumna zadeva, kot se sprva sliši
Ni tako neumna zadeva, kot se sprva sliši
Live life at full throttle!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!