oring se namesti samo
mora pa malenkost čez rob gledat da druga polovica stisne oring in le ta kasneje zatesni
to naredi pa bo tesnilo če se ne motim je pa debelina o ring tesnila 2mm
če bi bili skuterji zanesljivi bi jih tudi poštarji imeli ;)
DaNiLo napisal/-a:Ali ima kdo v kakšni mašini tele ležaje na gredi FAG 6203 TB P6 C3 in če so kaj kvalitetnejši od SKF 6203 C3 TN9 ?
TBP6 je pertinax kletka, TN9 je pa poliamidna. Za moje pojme mal preveč kompliciraš Tut če daš navadnga s pločevinasto kletko bo več kot odlično
Torej je še kvalitetnejši fag 6203 tb p63, verjetno že, ker cena je tudi kvalitetnejša. Odlično je že z TN9, bi pa rad, da stvar drži brez skrbi en čas.
ta s pertinax kletko je za visokoturažne zadeve (30 krpm ipd.) To se bolj uporablja za kakšne lesno obdelovalne stroje
apn6s freek napisal/-a:oring se namesti samo
mora pa malenkost čez rob gledat da druga polovica stisne oring in le ta kasneje zatesni
to naredi pa bo tesnilo če se ne motim je pa debelina o ring tesnila 2mm
Pa oring obvezno iz materiala EPDM. Vse ostalo bo zavorno olje razžrlo. Dober naslov je Tinex v šenčurju.
[/quote]ta s pertinax kletko je za visokoturažne zadeve (30 krpm ipd.) To se bolj uporablja za kakšne lesno obdelovalne stroje [/quote]
To me je zanimalo.
[color=#0000BF]Hvala bogu[/color], [color=#0000BF]da sem[/color] [color=#FF0000][size=150]štajerc[/size][/color] [color=#0000BF]to ne more biti vsak!!![/color]
Zdravo!
Spet imam problem z bing18 na bt cilindru. Glavna diza je 90, stranska 30, problem pa je, da ga je kar "iznenada" začelo zalivat (trokiranje), oz. potem ko sem ga opral. Očistil sem fergazer, probal odviti vijak za zrak, vendar ne pomaga.
Kakšne ideje?
zankrzan napisal/-a:
Pa oring obvezno iz materiala EPDM. Vse ostalo bo zavorno olje razžrlo.
Pa si ziher, da je EPDM?
Kolikor je meni znano, je EPDM odporen na UV žarke, na olje pa BRM, ki pa na svetlobi razpade.
Morda je zavorno olje specifično in rabi EPDM?