Razna vprašanja (delavnica)
-
- auspuh
- Prispevkov: 786
- Pridružen: Pe Jun 25, 2010 3:12 pm
Re: Razna vprašanja (delavnica)
oring se namesti samo
mora pa malenkost čez rob gledat da druga polovica stisne oring in le ta kasneje zatesni
to naredi pa bo tesnilo če se ne motim je pa debelina o ring tesnila 2mm
mora pa malenkost čez rob gledat da druga polovica stisne oring in le ta kasneje zatesni
to naredi pa bo tesnilo če se ne motim je pa debelina o ring tesnila 2mm
če bi bili skuterji zanesljivi bi jih tudi poštarji imeli ;)
Re: Razna vprašanja (delavnica)
ta s pertinax kletko je za visokoturažne zadeve (30 krpm ipd.) To se bolj uporablja za kakšne lesno obdelovalne strojeDaNiLo napisal/-a:Torej je še kvalitetnejši fag 6203 tb p63, verjetno že, ker cena je tudi kvalitetnejša. Odlično je že z TN9, bi pa rad, da stvar drži brez skrbi en čas.zankrzan napisal/-a:TBP6 je pertinax kletka, TN9 je pa poliamidna. Za moje pojme mal preveč kompliciraš Tut če daš navadnga s pločevinasto kletko bo več kot odličnoDaNiLo napisal/-a:Ali ima kdo v kakšni mašini tele ležaje na gredi FAG 6203 TB P6 C3 in če so kaj kvalitetnejši od SKF 6203 C3 TN9 ?
Re: Razna vprašanja (delavnica)
Pa oring obvezno iz materiala EPDM. Vse ostalo bo zavorno olje razžrlo. Dober naslov je Tinex v šenčurju.apn6s freek napisal/-a:oring se namesti samo
mora pa malenkost čez rob gledat da druga polovica stisne oring in le ta kasneje zatesni
to naredi pa bo tesnilo če se ne motim je pa debelina o ring tesnila 2mm
Re: Razna vprašanja (delavnica)
[/quote]ta s pertinax kletko je za visokoturažne zadeve (30 krpm ipd.) To se bolj uporablja za kakšne lesno obdelovalne stroje [/quote]
To me je zanimalo.
To me je zanimalo.
[color=#0000BF]Hvala bogu[/color], [color=#0000BF]da sem[/color] [color=#FF0000][size=150]štajerc[/size][/color] [color=#0000BF]to ne more biti vsak!!![/color]
Re: Razna vprašanja (delavnica)
Sem dobil oring. Zdej končno bremza.
Kolk leti?A gre potazadni?A gre do tačke?Ajkej piln?
Projekt: Tomos BT - Café racer
Projekt: Tomos BT - Café racer
Re: Razna vprašanja (delavnica)
Zdravo!
Spet imam problem z bing18 na bt cilindru. Glavna diza je 90, stranska 30, problem pa je, da ga je kar "iznenada" začelo zalivat (trokiranje), oz. potem ko sem ga opral. Očistil sem fergazer, probal odviti vijak za zrak, vendar ne pomaga.
Kakšne ideje?
Spet imam problem z bing18 na bt cilindru. Glavna diza je 90, stranska 30, problem pa je, da ga je kar "iznenada" začelo zalivat (trokiranje), oz. potem ko sem ga opral. Očistil sem fergazer, probal odviti vijak za zrak, vendar ne pomaga.
Kakšne ideje?
Re: Razna vprašanja (delavnica)
Zivjo, jz imam eno uprašanje. Kako upeti lamo cilinder v stružnico, da bi ga lahko postružil z vrha?
TOMOS
Re: Razna vprašanja (delavnica)
baje ga je najboljše znotraj da narazn zategneš, ker če ga za vrat lahko zadevo zviješ.. nevem no, nej mojstri povedosmrekca napisal/-a:Zivjo, jz imam eno uprašanje. Kako upeti lamo cilinder v stružnico, da bi ga lahko postružil z vrha?
Smisel živleja je met Tomosa v garaži :D
GSI je zmaj al GTI
ga drži, jebiga brate
zna se ko je brži ;)
Janim8 počivaj v miru!
GSI je zmaj al GTI
ga drži, jebiga brate
zna se ko je brži ;)
Janim8 počivaj v miru!
Re: Razna vprašanja (delavnica)
Ja to sem ze poskusil na enem starem uničenem cilindru in ko sem zategnil je vrat preprosto odletel stran. Zategoval sem pa z občutkom.
TOMOS
Re: Razna vprašanja (delavnica)
Pa si ziher, da je EPDM?zankrzan napisal/-a: Pa oring obvezno iz materiala EPDM. Vse ostalo bo zavorno olje razžrlo.
Kolikor je meni znano, je EPDM odporen na UV žarke, na olje pa BRM, ki pa na svetlobi razpade.
Morda je zavorno olje specifično in rabi EPDM?