4kar napisal/-a:Zdravo,
Imam tomos automatika im imam problem pri metanju iz brzine. Ce se z motorjem vozis po cesti je uredu ko pa zapeljes na makadam ali pa ce malo ruka pa vrze iz brzine. Ali kdo ve kaj je narobe in kako bi lahko popravil to?
Lp Jan
vrjetno se ti je zlomil ? feder med "zobnikoma" na desni strani novega dobiš za 1e
njuho napisal/-a:A to morm glavo čist postružt pa cilinder z vrha čist pobrat?
Ne, če nisi nič "popravljal" kanalov, bo kompresija verjetno čisto dovolj visoka brez kakšnega ekstremnega nižanja, na glavi lahko postružiš rob da ne bo čez rob valja in "poberi" robove kanalov, da ne bodo zapenjali obročki.
lp
motul81 napisal/-a:zanima me če kdo točno ve koliko ima e90 in ctx ,na 1. prestavi na pirami zob, in koliko zob ima zobnik prve prestave v mašini zob ?
Na piramidi ma prva 10 zob.
ja to vem koliko ima zob notranji zobnik 1. prestave ker so različno število zob.
Dve varjanti 1. prestave sta in sicer: 9-39 (kratka)
10-38 (dolga)
vedno glej da sta tako v paru, čene se zobniki na trdo vrtijo, ali pa je preveč zračnosti med zobmi, odvisno kako fališ kombinacijo. Jaz sem že 2x naletu ko je bilo narobe sestavljeno, ker fantje menjajo piramido, in ne opazijo da je 1. prestava včasih drugačna kot na prejšnji piramidi.
org. E90 ima razmerje prve prestave 9-39, CTX pa 10-38 (vsaj pri meni)
njuho napisal/-a:A to morm glavo čist postružt pa cilinder z vrha čist pobrat?
Ne, če nisi nič "popravljal" kanalov, bo kompresija verjetno čisto dovolj visoka brez kakšnega ekstremnega nižanja, na glavi lahko postružiš rob da ne bo čez rob valja in "poberi" robove kanalov, da ne bodo zapenjali obročki.
lp
Sej jest sm ta 42 cilinser že mel na mopedu sam mi je ratal prešvoh pa bi zato pobrusil kanale pretočne pa bi pustil na miru. Samo ne vem na kakšne mere bi zbrusil da bi bilo več moči oz. navora?
Pa še eno vprašanje
A so tile podatki pravi glede LAMO cilindra, ki paše v apn bloke?
Podložiš cilinder za 1mm, postružiš cilinder z vrha za 1.8mm in predelaš vrat da paše v apn bloke. A je treba slučajn bat tut kej predelvat?
njuho napisal/-a:Pa še eno vprašanje
A so tile podatki pravi glede LAMO cilindra, ki paše v apn bloke?
Podložiš cilinder za 1mm, postružiš cilinder z vrha za 1.8mm in predelaš vrat da paše v apn bloke. A je treba slučajn bat tut kej predelvat?
Jaz sem bat skrajšal za 2mm na vsisni strani.vleče lepo.kakšen izpuh boš dal?
4kar napisal/-a:Zdravo,
Imam tomos automatika im imam problem pri metanju iz brzine. Ce se z motorjem vozis po cesti je uredu ko pa zapeljes na makadam ali pa ce malo ruka pa vrze iz brzine. Ali kdo ve kaj je narobe in kako bi lahko popravil to?
Lp Jan
vrjetno se ti je zlomil ? feder med "zobnikoma" na desni strani novega dobiš za 1e
Najlepsa hvala
Sem snev in pogledav. Feder je ceu. Kaj bi lahko bilo se narobe? Morda napacno olje v menjalniku?
Zadnjič spremenil 4kar, dne Po Sep 07, 2015 6:35 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
njuho napisal/-a:Pa še eno vprašanje
A so tile podatki pravi glede LAMO cilindra, ki paše v apn bloke?
Podložiš cilinder za 1mm, postružiš cilinder z vrha za 1.8mm in predelaš vrat da paše v apn bloke. A je treba slučajn bat tut kej predelvat?
Jaz sem bat skrajšal za 2mm na vsisni strani.vleče lepo.kakšen izpuh boš dal?
Ne vem še točno najprej bom probal dat na ATXa pa kr z original ATX izpraznjenim izpuhom probat.
A pa tej podatki koko predelat cilinder pa kuk podložit so pravi?
njuho napisal/-a:A to morm glavo čist postružt pa cilinder z vrha čist pobrat?
Ne, če nisi nič "popravljal" kanalov, bo kompresija verjetno čisto dovolj visoka brez kakšnega ekstremnega nižanja, na glavi lahko postružiš rob da ne bo čez rob valja in "poberi" robove kanalov, da ne bodo zapenjali obročki.
lp
Sej jest sm ta 42 cilinser že mel na mopedu sam mi je ratal prešvoh pa bi zato pobrusil kanale pretočne pa bi pustil na miru. Samo ne vem na kakšne mere bi zbrusil da bi bilo več moči oz. navora?
Poglej nekje so "port mapi" cilindrov tako kot ima original lamo je nekaj takega kar hočeš.