Par vprašanj
Re: Par vprašanj
Kot sem povedal, so bila pesta v originalu spulirana, z leti se je sijaj zgubil zato so siva. Poglej sliko in se odloči sam. Več kot je neoriginalnih detajlov na motorju, bolj mu pada vrednost.
Re: Par vprašanj
Pesta niso bila polirana, verjetno so bila eloksirana. V originalu tudi špice niso kromane.
lp
lp
Re: Par vprašanj
Eloksacija bi bila verjetno še najbližje izvirniku in trajna. Ker ne verjamem da bi samo spolirana pesta zdržala več let v neki kondiciji. Verjetno bi zelo hitro obledela? Pri sveže zloženem motorju zgleda super to ne rečem. kako pa je čez 2-3 leta?
Re: Par vprašanj
Pesta so bla spulirana tko kot so bli spulirani bloki od nekaterih modelov. Pesta drzijo brezproblema, če je motor garažiran in vzdrževan občasno je treba kaj očistit pa še malo spulirat mar ne? Špic tudi nisem nikjer omenil.franc napisal/-a:Pesta niso bila polirana, verjetno so bila eloksirana. V originalu tudi špice niso kromane.
lp
Zaradi mene pa si lahko pesta eloksirate v modro ali katero drugo kričečo barvo če vam je tako všeč pa še vedno nebo original !
To je moj zadnja objava glede te teme, ker vidim da nima smisla
Še eden kvazi hipi več pa kaj zato sej jih je malo.
Re: Par vprašanj
Ne vem zakaj takoj jeza. Debatiramo ali ne? Zdaj na podlagi pesta govorit da bo to kvazi hipi je malo prehitro. Balance so se lomile je torej zlomljena in zašvasana original ali je nova bolj original? Tudi sedeže so vsi dajal druge gor in so motorji imeli celo življensko obdobje drug sedež gor.
Če je pesto eloksirano brez barve ne bo kričeče se mi zdi.
Če je pesto eloksirano brez barve ne bo kričeče se mi zdi.
Re: Par vprašanj
Še vprašanje glede kromiranih tulcev amortizerjev. Kaj je boljše jih raje dati na ponovno kromiranje ali kupiti nove? Niso nič udarjeni samo krom se je odluščil in so ponekod zarjaveli.
Re: Par vprašanj
Probaj jih najprej očistit in spolirat z alu folijo.