Glede zadnjih amortizerjev je bilo pri meni tako:
Da jih razdreš uporabiš dosti sile in malo pameti
Da gre sploh narazen najprej odviješ plastično "matico". Na sliki "amortizer" imaš rdečo puščico usmerjeno v rob kromiranega ščita, takoj desno od puščice je ta "matica". Ko jo odviješ lahko odstraniš spodnji del amortizerja, ki razkriva puše in vzmeti. Jaz sem jo odvit kar na silo, ker z nobenim "pravilnim" ključem ni šlo sem se poslužil cevnih klešč, ki so opravile delo zadovoljivo (pazi s silo stiskanja, ker lahko plastika poči).
Za odstranitev kromiranega ščita pa moraš razdret notranji amortizer, katerega skupaj drži blažilna aluminjasta "matica" oz. puša, ki je na "dnu" amortizerja (do nje prideš ko odviješ tisto plastično "matico"). Potem gre čisto celi amortizer narazen in vidiš vso "drobovje".
Glede sprednjih vilic pa je bilo pri meni tako:
Kromirani ščit moraš biti kar fejst ded da ga spraviš dol. Jaz sem si pomagal s WD40 in čstilcem za zavore.
Notranjo steno kromiranega ščita našpricaš s wd40 zunanjo pa očistiš s čistilcem za zavore. Z umitimi rokami (da niso spolzke) primi kromiran ščit in ga probaj zasukati in počasi vlečti iz vilic.
Osebno sem imel s tem malo sreče, saj sem švical samo 15min.
Drsne palice sprednjih vilic so bile v mojem primeru zavarjene na "ogrodje".
Sedaj pa plunit v roke in hitro na delo. Upam, da ti je kaj bolj jasno, ker vem, da sem si jaz s tem delal probleme
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
.
lp, Jernej
p.s. nihajke še nisem rabil razdirat tako da ti s tem ne znam pomagat. Ampak koliko sem jaz o tem bral bi se to naj dalo vse razdret.