Aha ok bom nastavo tak ja se mi ke zdelo da bi lahko blo prevec pa se bat je na en obrocek tak da ni takega navora zato se slabse vlece kolk mi je znanoprlek napisal/-a:Prevec. Daj na 2mm za zacetek. Vedno ko se poskusa predvzig se prvo nastavi nekje na manj, da ne poskodujemo motorja, iz istega razloga tudi dizo iscemo od vecje proti manjsi.rokozimic napisal/-a:No gre vredu je pa kr komplikacij kr je treba vse prilagodit. Pa trenutno mi ko se moped zagreje mi moč zgubi in ne vlece vec v nizkih obratih zdaj pa ne vem ce nimam vžig prevec nastavlen imam ga na 3.0 predvziga zdaj pa nwm ce je prevec ?
tomos A3
Re: tomos A3
Re: tomos A3
Od kod ti taksni podatki? Zakaj pa majo nekateri mocnejsi cilindri en obrocek? Nekateri se celo od navadnega bata pustijo samo zgornji obrocek. En obrocek ti lahko ustvari mocnejso kompresijo zato ti lahko bolj vlece. Vse obratno govoris.
Re: tomos A3
en obroček ne ustvari večje kompresije. Pri "močnejših" mašinah so ponavadi hitrosti bata večje, zato ima tudi stisnjena zmes manj časa da uide mimo obročka. Zaradi tega lahko damo samo en obroček. Pri hitrosti bata 20m/s+ pa predstavlja vsak naslednji obroček samo trenje kar se pokaže v večji temperaturi, obrabi itd.. Danes se dela tudi na tem da se sila obročka (po domače: koliko tišči narazen) zmanjšuje.
"Everything seemed very much to the limit and very difficult to improve any more" -Jan Thiel
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
Re: tomos A3
Ja bat z enim obrockom gre v visje vrtljaje posledicno pa pod nizjimi tolk slabse vlece. Vsaj tak men dela z tem cilindrom da pod turami gre super ko pa obrati padejo pa je žalost... Se pa trudim nastavit tak ko je trebaprlek napisal/-a:Od kod ti taksni podatki? Zakaj pa majo nekateri mocnejsi cilindri en obrocek? Nekateri se celo od navadnega bata pustijo samo zgornji obrocek. En obrocek ti lahko ustvari mocnejso kompresijo zato ti lahko bolj vlece. Vse obratno govoris.
-
- vplinjač
- Prispevkov: 342
- Pridružen: Pe Maj 28, 2010 8:37 am
- Kraj: bliZ Domžal
Re: tomos A3
@rokozimic tudi 2mm je prevec predužiga. Za take "predelave" se ga nastavi med 1.3-1.5mm. Več kot 1.5mm se na tomosovih vžigih ne nastavlja. Z 1.3mm se ti bo malo manj grel kot z 1.5mm, na nižjih obratih pa bo s slednjim malenkost več moči.
Re: tomos A3
Aha ok hvala za informacije bom na majn nastavil se ker zaj se ful hit zagreje. Nisem pa vedel kolk naj nastavim glede na predelavo ker mam prvic cilinder kitgasper mahkota napisal/-a:@rokozimic tudi 2mm je prevec predužiga. Za take "predelave" se ga nastavi med 1.3-1.5mm. Več kot 1.5mm se na tomosovih vžigih ne nastavlja. Z 1.3mm se ti bo malo manj grel kot z 1.5mm, na nižjih obratih pa bo s slednjim malenkost več moči.
Re: tomos A3
No dans sem imel malo casa pa sem nastavil kakpr si reko ampak si poka iz izpuha tak da se bom se en cajt zajebaval... Me pa zanima ce je to zarad tega da so platine predolgo odprte al de je premali predvzigrokozimic napisal/-a:Aha ok hvala za informacije bom na majn nastavil se ker zaj se ful hit zagreje. Nisem pa vedel kolk naj nastavim glede na predelavo ker mam prvic cilinder kitgasper mahkota napisal/-a:@rokozimic tudi 2mm je prevec predužiga. Za take "predelave" se ga nastavi med 1.3-1.5mm. Več kot 1.5mm se na tomosovih vžigih ne nastavlja. Z 1.3mm se ti bo malo manj grel kot z 1.5mm, na nižjih obratih pa bo s slednjim malenkost več moči.
Re: tomos A3
Ja to bos moral dobro nastelat elektriko sicer ti nic ne pomaga. Nastavi razdaljo med platinami, magnetom itd
.. Ce pa mas moznost pa kupi brezplatinskega, meni je na 72ccm kitu delal dobro.
Lp!
.. Ce pa mas moznost pa kupi brezplatinskega, meni je na 72ccm kitu delal dobro.
Lp!