Tomos Apn Tuning obrati
Tomos Apn Tuning obrati
Lp.
Imam vprašanje glede mojega mopeda.
Predelave imam:
12. sorna gred ( blajerca ) , 42L bat, 5. brzina, razmerje zobnikov 12/35, izpuh original brez dušilcev.
Problem je pa ta da sem se danes peljal z eno 4ko ki ima predelave 12 sorna gred, 38.5 L bat, 5. brzina, lipnik izpuh, razmerje tobnikov 12/34 in problem je ta da ta 4ka ko jo spraviš pod obrate vleče nenormalno..mojo prehiti v breg kot pa tudi po ravnini.Pri teji ko se šalta v 2. prestavo mora pridet v obrate drgač sploh ne spele.. ko pa dobi obrate pa vleče 1x hitreje od moje..
In vprašanje je kaj naj naredim da bi lahko povečal obrate da bi pridobil na končni in moči v breg?
Je fora v tem da ima on manjši bat in zato lažje spravi pod obrate??
Ali je problem v izpuhu? kaki bi bil bolši lipnik, mf ?
hvala
Lp.
Imam vprašanje glede mojega mopeda.
Predelave imam:
12. sorna gred ( blajerca ) , 42L bat, 5. brzina, razmerje zobnikov 12/35, izpuh original brez dušilcev.
Problem je pa ta da sem se danes peljal z eno 4ko ki ima predelave 12 sorna gred, 38.5 L bat, 5. brzina, lipnik izpuh, razmerje tobnikov 12/34 in problem je ta da ta 4ka ko jo spraviš pod obrate vleče nenormalno..mojo prehiti v breg kot pa tudi po ravnini.Pri teji ko se šalta v 2. prestavo mora pridet v obrate drgač sploh ne spele.. ko pa dobi obrate pa vleče 1x hitreje od moje..
In vprašanje je kaj naj naredim da bi lahko povečal obrate da bi pridobil na končni in moči v breg?
Je fora v tem da ima on manjši bat in zato lažje spravi pod obrate??
Ali je problem v izpuhu? kaki bi bil bolši lipnik, mf ?
hvala
Lp.
Re: Tomos Apn Tuning obrati
Pri tvoji je nekaj narobe (pri teh razmerjih 12/35 praktično ne bi smela čutiti razlike med ravnino in klancem) . Ali je kaj narobe nastavljeno, ali pa imaš kakšne druge probleme. Brez prilagajanja kanalov ima večji bat običajno manj obratov ampak to kompenzira z večjo močjo.
lp
lp
Re: Tomos Apn Tuning obrati
Kaj pa če bi še kakega lipnika gor dau misliš da bi se dost poznal?
Lp
Lp
Re: Tomos Apn Tuning obrati
To je zato ker ima večji kot izpušnega kanala. Kot naprimer bt, ki je proti apnu mrtev v nizkih obratih, ko pa dobi obrate pa je skoraj neustavljiv( če gledamo tomose haha)
One life. Live it
If everything seems under control , you're just not going fast enough.
If everything seems under control , you're just not going fast enough.
Re: Tomos Apn Tuning obrati
Aja pa lipnik al pa mf bi se kar poznalo dost
One life. Live it
If everything seems under control , you're just not going fast enough.
If everything seems under control , you're just not going fast enough.
Re: Tomos Apn Tuning obrati
Zakaj bi imel vecji kot izpusnega kanala? Saj sta oba apn cilindra. Daj gor nek resonancni izpuh, nekaj vecjo dizo, malo odpri filter, da motor zadiha in zadeva bi ti mogla spilat.gapihribi napisal/-a:To je zato ker ima večji kot izpušnega kanala. Kot naprimer bt, ki je proti apnu mrtev v nizkih obratih, ko pa dobi obrate pa je skoraj neustavljiv( če gledamo tomose haha)
Re: Tomos Apn Tuning obrati
Sej drgače mi gre zelo dobr.. apn v originalu se lahko skrije sam se pa vseeno pozna da nekaj mori mašino..
Bom vrjetno dau gor kr lipnika
kakšno dizo bi mi pa priporočil .. zej je original
Lp.
Bom vrjetno dau gor kr lipnika
kakšno dizo bi mi pa priporočil .. zej je original
Lp.
Re: Tomos Apn Tuning obrati
To bos moral ugotoviti z poskušanjemRadič123 napisal/-a:
Kakšno dizo bi mi pa priporočil .. zej je original
Lp.
TOMOS
Re: Tomos Apn Tuning obrati
ok hvala
lp
lp
Re: Tomos Apn Tuning obrati
Z brušenjem na 42 se "spusti" izpušni kanal (ker pride pod kotom v valj) razlika ni ne vem kako velika je pa 1-2mm (v stopinjah verjetno kar veliko) . Za obrate je glavno (po mojem mnenju) da je vžig pravilno nastavljen, že par desetink mm lahko pomeni drastično razliko (kaj tvojemu motorju ustreza pa moraš preizkusiti) .
lp
lp