Gre za redek model "gary uno" l.88 italijanske firme Garelli. Vse na mopedu je original. Ima hard-chrome aluminijast cilinder, CDI vžig, uplinjač dellorto sha 14/12, originalne italijanske dokumente, nove savine gume in zračnice, končna hitrost je 45-50 km/h pospeški so odlični. Glede agregata je vse v originalnem stanju. Edino kar je, je na eni strani sedeža preperela prevleka in na felgah je nekaj rje. Za svojih 27 let je odlično ohranjen.
Zanima pa me koliko približno bi bil vreden?
Hvala za vse odgovore
garelli gary uno
Re: garelli gary uno
50€ manj kot sicer zato, ker nima pirelli gum , Hec.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Re: garelli gary uno
Hahaha. Resno kok je vreden
Re: garelli gary uno
Sepravi je to moped ki ga je potrebno registrirat glede na hitrost ki si jo povedu. Z italjanskimi papirji si veliko ne moreš pomagat, naj me kdo popravi če se motim. POmoje je vreden približno toliko kot en avtomatik brez papirjev. Ene 100 evrov
Re: garelli gary uno
Tega mopeda ni treba registrerat tako kot piaggio ciao k gre tud 45 do 50 pa nobeden nima tablice. Policaji mi niso nikoli nič težili. Drugače pod papirje sem mislil homologacijo na kateri pišejo podatki o motorju.
Re: garelli gary uno
Po zakonu je ta moped potrebno registrirati, razen če v tistih papirjih ki jih imaš piše da ne presega 25km/h.
Mogoče je vreden tam do 150 ker je lepo ohranjen.
Mogoče je vreden tam do 150 ker je lepo ohranjen.
"Everything seemed very much to the limit and very difficult to improve any more" -Jan Thiel
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'